Fjärde spåret mot Top Class Music:
Både jag och Illincognito har idag intresserat oss för den som påstod sig ha sett en mängd kommentarer på Youtube som skulle peka ut två från Skarpnäck.
Flera har gjort det tidigare också.
Har lagt några timmar idag på att granska detta och finner flera intressanta saker.
Den som publicerat detta inlägg på FB är användare Manny123.
Han skriver att TRE stycken pekar ut dessa påhittade gärningsmän i ett kommentarsfält på YouTube, men skickar aldrig länk eller namn på alla tre.
Men för att det ska verka trovärdigt så säger han att någon Zulunet har gjort det.
Problemet här är att
Zulunet troligen sitter bredvid Manny123 och att han glömt att han har skrivit ut sitt förnamn i en kommentar på en egen video.
En ”Arko” frågar där: Vem är du?
ZN svarar: Julius.
ZN har även lagt upp en spellista med Drill-rap. Inte helt vanligt kanske.
Söker på Instagram efter Julius och hittar någonting bra där redan i toppen.
Nu kan det bli känsligt för killen är själv född 05, (om ni minns ”05:a” i kommentaren). Så nämner inget mer.
Hur som, jag hittar alltså en ung och musikproducent. Som arbetar med inga mindre än 🥁
Top Class Music
Och det första samarbetet var med:
Man… förlåt, Marti!
Åter dyker han upp denne Marti.
@m4rti.1 var han som är Dree Lows ”nya stjärna” och även från Märsta. Vän sedan länge med A.D.A.A.M och VC Barre.
(För nytillkomna läsare så) Videon som publicerades här:
https://streamable.com/3c5kby
Användare med nick Odee är Dree Lows lillebror.
Vill ni ha mer kött på benen så går det bra att läsa mina andra inlägg.
Har även hittat fler kopplingar idag, ett till mot Husby bland annat. Sök på ex. #fuckeinar så står raketforskarna på rad.
Gå gärna in och läs lite vad Manny123 skriver så kan ni kanske gissa er till vart han kommer från, vem det kanske kan vara, och när han VET saker – då ska man nog tänka ett varv kring det.
Vilka skyddar han?
(Psst… Polisen)
Tror att det är rätt många här i tråden med anknytning tyvärr till antingen HH eller TCM. Men de är lätta att känna igen.