2021-10-22, 20:13
Medlem
Modifys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns många unga som dör i förtid som inte är kriminella, men inte får de några snyftreportage i media eller kondoleanser från Löfven.

Ung och kändis. Då blir det förstorat i media helt enkelt.
Citera
2021-10-22, 20:13
Medlem
Eviies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Några frågor, tacksam för svar. Så jävla jobbig tråd där alla låtsas vara extremt insatta och därför aldrig behöver svara på frågor.

Jag är totalt okunnig rörande alla värdelösa neger-rappare från Somalia. Har väl på sin höjd hört namnen Jaffar och Yasin (är det samma person) samt hört nån kass låt av den där glosögda fan som fick pris av P3?
Vem tror ni är anstiftare till mordet på Einar (att det är nån avundsjuk svarting som rappar sämre än Einar tar jag för givet).

Tidigare i tråden idag var det nåt snack om nåns döda brorsa som Einar sjöng om att ha klippt. Jättetaskigt gjort av Einar tyckte några. Min fråga: Vilka är dessa bröder, både den döde och den som lever. Och hur lyder den där textraden som somalierna blev superkränkta av?

Vet inte om du fått svar men.
Haval är en artist som var inblandad i kidnappningen av Einar 2020. Dara är Havals bror som blev mördad utanför sin port i Kista. Einar har efter Daras död rappat t ex ”man japp din bror du våga ej gå ut mannen”

Han har även rappat ” Folk här är tokiga, spela inte roliga
Jalla, låt oss se vem av oss som är modigast
Brorsan, jag ska pull up på er block och spilla blod i natt
Efter du är gone, jag ser till att din bror **** ****”
Citera
2021-10-22, 20:14
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Av nyfikenhet tittade jag idag på ett par musikvideor på Youtube med denne Einar. (Eftersom jag är vuxen, etniskt svensk och normalbegåvad har jag aldrig tidigare känt något intresse av att höra honom.)

Herregud, vilken sorglig figur! En svensk tonårsgrabb, av allt att döma från medelklassbakgrund (mamman är tydligen en hyfsat etablerad skådespelerska, läste jag), som gör allt han kan för att framstå som kriminell babbe från "orten". Dumma ungdomar som hjärntvättats att gilla denna destruktiva, importerade våldskultur konsumerar hans musik, med följd att han kan tjäna en del pengar på smörjan.

Och nu är han ihjälskjuten, sannolikt av just den typ av kriminella babbar vars primitiva ghettokultur han vil⅘le vara en del av. Stackars korkade grabbjävel...

Hade lyckats missa den här stjärnans musik tills nu. Men kan, efter att ha plågat mig igenom katt-låten med pisse-Nisse, konstatera att det musikaliska geniet inte talade till mig.

En svensk tonåring med ett uttal som om han precis har kommit med bananbåten och fått en snabbkurs i svenska av valfri förortshuding. Till råga på allt viftande med pistoler, omgärdad av taniga negrer, diverse andra hudingar och annat tölpigt. Vilken ursäkt till människosläktet ...

Ironiskt nog fimpad, precis som du säger, av sina idoler med rötter i hederskultur och klanmentalitet.

Jag kan inte ens bemöda mig med att se det som tragiskt utan jag kan skadeglatt konstatera att hans attityd och hans abrupta avslut, ger positiva ringar på vattnet så att fler och fler börjar inse vad hudingar är för skrot och korn. Jag antar att hans mamma är stolt!

Slutet gott allting gott.
Citera
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso224
Finner det ironiskt hur vissa skriver att det är zoomalier som står bakom detta, kan skriva nu att det inte stämmer. Ytterst absurt.

Inte direkt högoddsare att inhyrda zoomalier tryckt av? Givetvis Haval m.m. som uppdragsgivare.
Citera
Medlem
airbuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Kan det vara orginalfilmen dom vill ha? inte någon film som visas på en mobil som spelas in?

Det låter rimligt, betydligt lättare att jämföra ansikten etc när upplösningen är bättre.
Citera
2021-10-22, 20:15
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Ja qå länge dem betalade. Varför skulle dem bry sig nu och bli inspärrade pga någon som redan är död och ingen som kan sponsra dem med pengar.

Nä, mamsen ska behålla vart enda penning själv.

*de betalade
*de bry sig

Bandidos är djupt involverade i drogmarknaden i Stockholms undre värld, dvs samma värld som Nils hängde i. Det är inga MC-knuttar vi talar om. Skillnaden mellan Shottaz och Bandidos är att de senare har läderväst.

I artikeln nedan ser du en bild på Stockholmsavdelningen.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/bilderna-avslojar-bandidos-hemliga-liv-vill-inte-synas/
Citera
2021-10-22, 20:16
Medlem
Sjukt att alla rappare Yasin gjorde musik med back in the days har han beef med idag. hur kommer det sig?

Säger inte att det var Yasin som klippte einar nu men säkert hans vänner iallafall Haval och Yasin kmr garanterat collaba i framtiden.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Inte direkt högoddsare att inhyrda zoomalier tryckt av? Givetvis Haval m.m. som uppdragsgivare.

Du kan ju se på videon att det inte är zoomalier..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Hade lyckats missa den här stjärnans musik tills nu. Men kan, efter att ha plågat mig igenom katt-låten med pisse-Nisse, konstatera att det musikaliska geniet inte talade till mig.

En svensk tonåring med ett uttal som om han precis har kommit med bananbåten och fått en snabbkurs i svenska av valfri förortshuding. Till råga på allt viftande med pistoler, omgärdad av taniga negrer, diverse andra hudingar och annat tölpigt. Vilken ursäkt till människosläktet ...

Ironiskt nog fimpad, precis som du säger, av sina idoler med rötter i hederskultur och klanmentalitet.

Jag kan inte ens bemöda mig med att se det som tragiskt utan jag kan skadeglatt konstatera att hans attityd och hans abrupta avslut, ger positiva ringar på vattnet så att fler och fler börjar inse vad hudingar är för skrot och korn. Jag antar att hans mamma är stolt!

Slutet gott allting gott.

Kan du förstå att en där jävla skräplåten (katten i trakten) är en som gjorde honom stor? Det är rent skräp. Ska man gilla den så har man något seriöst fel i hjärnan.
Citera
2021-10-22, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Skicka in allt du har..

Detta är allt jag har..
Citera
2021-10-22, 20:18
Medlem
beckos avatar
https://m.imgur.com/a/M8KGLp7
Videon dementerades senare, finns i tråden
Ska vara gammal, fejkad
Senast redigerad av becko 2021-10-22 kl. 20:20.
Citera
2021-10-22, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qken.t
Bild på Dumle, Adel, Einar, Z.E tillsammans

https://imgur.com/a/kioMaCd

Vet inte om det är OT men stilmässigt gick jag just sönder inombords... mjukisdress, dunväst och magväska
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in