2021-11-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Ja kanske de, då tog ja ändå inte med de som dessutom döpte om honom till Abel.

Abdulmahdi Baker Hedi = This is an indirect Quranic name from Arabic “Bakūr / Bakr”, ancient name of Arabian tribes, meaning “young camel”.

https://www.name-doctor.com/name-bak...ker-44062.html
Citera
2021-11-17, 23:49
Medlem
Är det här vanligt?

https://www.hitta.se/sök?vad=celik%2C%20frejgatan

Lite som Malmvägen. Hela släkten på en och samma gata.
Senast redigerad av Dundersidan 2021-11-18 kl. 00:00.
Citera
2021-11-17, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
Abdulmahdi Baker Hedi = This is an indirect Quranic name from Arabic “Bakūr / Bakr”, ancient name of Arabian tribes, meaning “young camel”.

https://www.name-doctor.com/name-bak...ker-44062.html

😂😂😂😂😂
Citera
2021-11-17, 23:52
Medlem
Frickys avatar
Försöker att få tag i något konkret som kan bekräfta att Adel och Dumlee är kusiner.

Det är bekräftat att "Dumlee" har bytt namn efter att han blev dömd för våldäkten.

Vill man få en källa på detta så hänvisar jag till FUP'n från våldtäkten, där han går under namnet Abdulmahdi Baker.

Innan domen:
Förnamn: Abdulmahdi Baker
Efternamn: Heidi

För att förtydliga det så heter han nu:
Förnamn: Mehdi
Efternamn Sachit

Adel är skriven på samma adress som sin mamma:
S*hereh Mol*ei Al H*idari (*=a)

Dumlee är också skriven på samma adress som sin mamma:
N*deema S*chit
(*=a)

Jag kan inte få fram någon konkret koppling som skulle visa att Adel och Dumlee är kusiner.

Är det någon här som har lust att hjälpa mig att gräva fram något som kan koppla Adel och Dumlee som kusiner?
Citera
2021-11-17, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Vi kör en liten sammanställning kring Dumle och Adels befintliga eller obefintliga blodsband

Asså det finns väl inget sätt för nån på flashback att bevisa nånting förutom om nån som e släkt eller nära vän till Adel eller Dumle skulle skriva de här men det vore att outa sig, så då kan vi räkna ut det med röven istället: Dumles namn och efternamn är som Karl Svensson i Irak, speciellt det efternamnet han hade innan han bytte till det nuvarande. Sen har han delat flera klipp på sin insta story med arabisktalande människor och/eller arabiska texter/undertexter.

Adel är däremot Kurd Feyli (som han nämnt i flera låtar dessutom), och är man Feyli så är antingen man från den irakiska sidan eller från den persiska sidan, Adel härstammar från den sistnämnda. Han har nån tatuering som det står Feyli på, och en annan med den kurdiska flaggan samt texten kurdistan. Sen har han delat flera videor på sin story, samt ett videoinlägg som finns kvar där han är i Iran och delar ut mat SAMT PRATAR PERSISKA.

Det var när Allchronix69 svarade fel på den här frågan som han visade att han inte vet ett dugg. Deras etnicitet är liksom inte ens svåra att ta reda på, de bara att kolla samnytt😂
Citera
2021-11-17, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Försöker att få tag i något konkret som kan bekräfta att Adel och Dumlee är kusiner.

Det är bekräftat att "Dumlee" har bytt namn efter att han blev dömd för våldäkten.

Vill man få en källa på detta så hänvisar jag till FUP'n från våldtäkten, där han går under namnet Abdulmahdi Baker.

Innan domen:

Efternamn Sachit

N*deema S*chit
(*=a)

Jag kan inte få fram någon konkret koppling som skulle visa att Adel och Dumlee är kusiner.

Är det någon här som har lust att hjälpa mig att gräva fram något som kan koppla Adel och Dumlee som kusiner?

Jag avstår denna gång. Har väl lagt ut 700 spänn på Lexbase nu.
Citera
2021-11-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Asså det finns väl inget sätt för nån på flashback att bevisa nånting förutom om nån som e släkt eller nära vän till Adel eller Dumle skulle skriva de här men det vore att outa sig, så då kan vi räkna ut det med röven istället: Dumles namn och efternamn är som Karl Svensson i Irak, speciellt det efternamnet han hade innan han bytte till det nuvarande. Sen har han delat flera klipp på sin insta story med arabisktalande människor och/eller arabiska texter/undertexter.

Adel är däremot Kurd Feyli (som han nämnt i flera låtar dessutom), och är man Feyli så är antingen man från den irakiska sidan eller från den persiska sidan, Adel härstammar från den sistnämnda. Han har nån tatuering som det står Feyli på, och en annan med den kurdiska flaggan samt texten kurdistan. Sen har han delat flera videor på sin story, samt ett videoinlägg som finns kvar där han är i Iran och delar ut mat SAMT PRATAR PERSISKA.

Det var när Allchronix69 svarade fel på den här frågan som han visade att han inte vet ett dugg. Deras etnicitet är liksom inte ens svåra att ta reda på, de bara att kolla samnytt😂

För en gångs skull håller jag med dig till 100%. Han trollar runt med uppgifter som alla som är på FB redan vet.
Citera
2021-11-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Jag avstår denna gång. Har väl lagt ut 700 spänn på Lexbase nu.

Släpp det. Visserligen är "Young Camel" lika ful som Adel, men att en kurdisk kvinna skulle ha gift sig med en arab från Irak låter inte så värst troligt.
Citera
2021-11-18, 00:06
Medlem
bralesss avatar
Citat:

Innan domen:

Efternamn Sachit

N*deema S*chit
(*=a)

Vilka äckliga namn. Både före och efter namnbytet
Citera
2021-11-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ObviousMF
För en gångs skull håller jag med dig till 100%. Han trollar runt med uppgifter som alla som är på FB redan vet.

Tack båda. Känns som ännu mer skräp till papperskorgen från denna användare.
Citera
2021-11-18, 00:10
Medlem
Citat:

Innan domen:

Efternamn Sachit

N*deema S*chit
(*=a)

Kan kanske vara intressant att veta att Dumle bytte efternamn för att han i fängelset fick smeknamnet "Våldtäkts-Hedi". (om det nu inte är en skröna, förstås)
Citera
2021-11-18, 00:16
Medlem
Tack!
Ja, hans gästspel är besynnerliga.

När han krävt förtroendekapital, så pantsatte han samtidigt hela sin trovärdighet. I detta fallet så var nog de han ej hade för avsikt att förmedla, som sa lite för mycket.

Men det lär väl visa sig vad som var vad tillslut

Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in