2021-10-21, 22:37
Medlem
Hej jag undrar hur era erfarenheter av att ligga med en ful tjej i ansiktet men som är smal och har en ganska snygg kropp?
Är det nice eller borde man undvika ?
Citera
2021-10-21, 22:43
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estet10
Hej jag undrar hur era erfarenheter av att ligga med en ful tjej i ansiktet men som är smal och har en ganska snygg kropp?
Du borde nog undvika, då din frågeställning är så efterbliven att reproduktion inte är att rekommendera.
Citera
2021-10-21, 22:50
Medlem
Ansiktet går före mycket av kroppen enligt min erfarenhet av livet. Tänk att du vill kyssa personen du älskar inte ha en påse över eller liknande.
Citera
2021-10-21, 23:30
Medlem
Det är bättre om man bara vill ha sex. Men det kan bli svårt att bli av med fula tjejer, dom klänger sig på och det kan vara lite jobbigt.

Nja om hon blir gravid kan det ändå bli ett sött barn.
Citera
2021-10-21, 23:51
Medlem
Flippertrollkarls avatar
Har legat med kvinnor som anses fula många gånger. Det är nästan alltid värt det.

Undvik till varje pris!
Citera
2021-10-21, 23:52
Bannlyst
Låg med en ful tjej en gång, jag har fortfarande ångest 10 år senare, inget jag rekommenderar.
Citera
2021-10-22, 01:17
Medlem
CookieClickers avatar
Allt funkade när man var i 14-17 års åldern. Nu betyder ansiktet mycket mer än vad kroppen gör. Ansiktet känns mer permanent än vad kroppen gör.
Citera
2021-10-22, 06:25
Medlem
Skurhinkens avatar
Citat:

Låg med en tjej med både fult ansikte och kropp en gång. Ångesten var inte nådig.

Ansiktet är ju permanent så jag skulle inte rekommendera dig det ifall det blir barn.
Citera
2021-10-22, 06:30
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:

Doggy. Hellre fin kropp och ful än tvärtom.
Citera
2021-10-22, 09:49
Medlem
fittslems avatar
Kör på, om man ska ligga så är en fin kropp att föredra. Pratar vi flickvänsmaterial så är det en helt annan femma.

Kuken ska ha sitt.
Citera
2021-10-22, 10:07
Medlem
Sett till dina tidigare trådar kanske du skulle lägga fokuset på att hitta någon som vill ligga med dig alls istället för att teorisera kring högst otroliga scenarion och fria fantasier liksom.

Ett tips i all välmening.
Citera
2021-10-22, 10:33
Medlem
Var med om en sådan i 20-årsåldern. Ett fylleknull helt enkelt. Dock lite fullare än normalt och minns bara av hennes just snygga kropp från kvällen/natten. Vaknade upp på morgonen och fick nästintill en chock. Gräsligt ful. Men så otroligt snygg kropp. Hur går det ens till? På något sätt hade jag sett henne på dansgolvet och fått med henne hem. Skämdes som en hund inför någon kompis senare som kört oss hem, men gjort är gjort. Är det sådant som en tjej, idag på #metoo, skulle anmält för våldtäkt när de ångrar sig efteråt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in