2021-11-22, 16:30
Medlem
Det bästa hon kan göra är att spela in analsex filmer med en av sina negrer och lägga ut på gratisporrsajterna. Påstå att dom blivit stulna.

Det i kombination med bilderna som så många sett lär öka intresset för det lilla ludret enormt 😂
2021-11-22, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Alltså på anusbilderna är hon ju väldigt blek, grisrosa och osminkad, med stor bred röv och ett slappt anus.

Hur kan detta vara snyggt?

Riktigt dåliga porrbilder.

Ja inte ens en radhusgubbe går igång på det efter fredagsgroggarna 😁
2021-11-22, 16:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HejsanHoppsan356
Ja inte ens en radhusgubbe går igång på det efter fredagsgroggarna 😁

Nej exakt inte ens en gubbjävel som jag.

Tycker Zara gjort bort sig ordentligt med dessa bilder.

Hon skulle vara feminismens ansikte, en förebild för svenska tjejer.
Bara vara ihop med exotiska killar.

Sen kom sanningen, att hon likt ett djur blir knullad i analen av negrer så fort tilfälle ges.

Blä och tvi.

Usch, så äckligt.
2021-11-22, 16:58
Medlem
Nu kan inte "stoppapressarna" heller hålla sig längre ...https://stoppapressarna.se/svenskt/zara-larssons-grova-sexbilder-lackta-pa-natet
Zara själv berättar:
Någon har hackat mitt Google konto och kommit över alla mina lösenord som jag autosparat, raderat mitt Facebook-konto som var kopplat till Spotify, Pinterest etcetera OCH kommit över alla mina foton och videos, skriver den unga sångerskan på sina sociala medier
Som tur är verkar hon stolt över det hela:
– Det är jag och Kim Kardashian. Jag får bygga mig ett imperium utav mina nakenbilder som kommer läcka ut, skriver Zara Larsson.
Senast redigerad av Menace2Sobriety 2021-11-22 kl. 17:00. Anledning: glömd länk
2021-11-22, 16:59
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Nej exakt inte ens en gubbjävel som jag.

Tycker Zara gjort bort sig ordentligt med dessa bilder.

Hon skulle vara feminismens ansikte, en förebild för svenska tjejer.
Bara vara ihop med exotiska killar.

Sen kom sanningen, att hon likt ett djur blir knullad i analen av negrer så fort tilfälle ges.

Blä och tvi.

Usch, så äckligt.
Nu är väl inte en svart dick äckligare än en vit, men visst är det lite gärvt att lägga ut dessa bilder. Intrenet har förstört mera för människan än den gjort nytta,
2021-11-22, 17:10
Medlem
Offices avatar
Citat:
Alltså på anusbilderna är hon ju väldigt blek, grisrosa och osminkad, med stor bred röv och ett slappt anus.

Hur kan detta vara snyggt?

Riktigt dåliga porrbilder.
Haha, hur tänker du att människor i allmänhet ser ut? Har träffat nån vit människa som inte ser grisrosa ut osminkad i dålig belysning?

Slappt rövhål för att hon får in två av sina tjejfingrar? En normal bajskorv är fan tjockare än hennes två fingrar.

Zara får 4/5 i betyg av mig. Enda som är synd är att man inte kan verifiera analpluggsbilderna, känns som de kan vara vem som helst.
2021-11-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
"Sångerskans konto hackades. Kommenterar nu själv läckan."

Hon blev alltså hackad trots allt? Var har hon kommenterat läckan?!? Till Fria Tider?
Citat:
Media skriver inte om detta förrän hon själv uttalat sig, vilket Fria Tider skriver att hon nu gjort. Jag undrar dock var hennes uttalanden om bilderna finns. Hon har inte talat i klartext att det finns porrbilder som läckt, bara att hon mått dåligt av andra orsaker.
Citaten från stoppapressarna finns väl på fappeninglänken (vet inte var jag annars sett det) och är inget nytt uttalande.

Syftar på det här citatet: (FB) Zara Larssons läckta nakenbilder, tankar?
2021-11-22, 17:59
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Citaten från stoppapressarna finns väl på fappeninglänken (vet inte var jag annars sett det) och är inget nytt uttalande.

Syftar på det här citatet: (FB) Zara Larssons läckta nakenbilder, tankar?

Det finns väl inga uttalanden från Zara på Fappening om att bygga imperium av sina nakenbilder?

Hon skrev ju nyligen på sitt Instagram att hon inte blivit hackad, eller är det olika bilder som avses?
2021-11-22, 18:06
Medlem
Citat:
Det finns väl inga uttalanden från Zara på Fappening om att bygga imperium av sina nakenbilder?

Hon skrev ju nyligen på sitt Instagram att hon inte blivit hackad, eller är det olika bilder som avses?
Du tvingade mig att bläddra igenom skiten igen, här är uttalandet stoppapressarna citerar:
https://thefappeningblog.com/wp-content/uploads/2021/10/Zara-Larsson-Nude-Leaked-13-thefappeningblog.com_.jpg
https://thefappeningblog.com/wp-content/uploads/2021/10/Zara-Larsson-Nude-Leaked-17-thefappeningblog.com_.jpg

Jag kan inte bekräfta om de är äkta eller inte, kände bara igen citaten och att det inte är något nytt.
Senast redigerad av erskungligahoghet 2021-11-22 kl. 18:12.
2021-11-22, 18:16
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Du tvingade mig att bläddra igenom skiten igen, här är uttalandet stoppapressarna citerar:
https://thefappeningblog.com/wp-content/uploads/2021/10/Zara-Larsson-Nude-Leaked-17-thefappeningblog.com_.jpg
https://thefappeningblog.com/wp-content/uploads/2021/10/Zara-Larsson-Nude-Leaked-13-thefappeningblog.com_.jpg

Jag kan inte bekräfta om de är äkta eller inte, kände bara igen citaten och att det inte är något nytt.

Tack!

Det citatet om hackat Google-konto ska tydligen vara hackarens egna ord, var det någon som skrev här. Det om Kim hade jag inte sett innan. Svårt att veta vad som är sant och inte, men hon har i alla fall själv dementerat att hon blivit hackad.

Stoppa pressarna försvarar nog publiceringen tack vare hennes uttalanden på bilderna, trots att de inte vet om det verkligen är hennes egna ord. Dessa uttalanden är ju inte nya som du säger.
2021-11-22, 18:37
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Mesta borta på Celebjihab.
2021-11-22, 18:38
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Nej
Hon är söt, verkligen söt. Och hon har en lärkas pipa, hon rår ju inte för att just DU är tondöv

Pipa som en spräckt pipa tillhörande en division III-domare i fotboll.

Usel plastig musik.

Och nu står hon där med fingrarna i ändan.

Pinsam är bara förnamnet.

Söt är hon inte. Ser härjad ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in