Citat:
Ursprungligen postat av
MissAjDiHiDi
Ja nog fan låter det hur galet som helst. Jag förstår att du inte gillade den citronsmaken. Ghb har en speciell smak..
Om din story stämmer så är det fruktansvärt vad du har fått varit med om. Men jag kan inte förstå varför din dåvarande sambo behövde droga dej för att få ligga.
Det var så mkt text så jag kan ha läst fel å även hoppat över en rad eller 2..
Men ni hade väl inte legat på typ 2,5 år? Å du trodde att orsaken var att han var otrogen? Varför då behöva droga dej när du förmodligen törstade efter sex. Jag fattar inte 😕
Hursomhelst.. skönt att du kom därifrån. Ghb är inget att leka med å nu kan det bara bli bättre 😊
Det var min sambos vänner som drogade mig. Tror dock att han håller dem om ryggen och hjälper dem, i och med det är hans bästa vän. De drogade ju faktist ned mig med en våldtäktsdrog och de var säkra på att jag inte skulle komma ihåg någonting. Men när de insåg attt jag mindes stora delar av kvällen så började de gaslighta mig, efter jag nämnt det ordet för dem.
Det är en riktigt sjuk plan se satt i verk för att dölja vad de gjorde...
Jag menar... jag blir neddrogad i ett våldtäktsförsök. Sedan ska de försöka få mig och alla att tro att jag är psykiskt sjuk så alla misstror mig. Allt kändes så hopplöst att det inte fanns en enda tvekan att betala 20k för att bevisa det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Twiggeh
Fy fan, om detta stämmer så har det begåtts fruktansvärda tjänstefel från polisens sida mot dig och berättelse måste koma fram. Ring josefsson eller nån
Ingen dum idé faktist