2021-10-21, 11:55
Moderator
HelgeBuks avatar
Du borde be om en schizofreni-utredning hos psykvården vid ditt närmsta sjukhus. Inte för att det nödvändigtvis är det men för att kunna utesluta möjligheten. Det låter nämligen som det mest sannolika.

Om du inte redan har sett filmen "A beautiful mind" rekommenderar jag att du gör det. Ganska likt din upplevelse på vissa sätt.
Citera
2021-10-21, 12:19
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Ja nog fan låter det hur galet som helst. Jag förstår att du inte gillade den citronsmaken. Ghb har en speciell smak..

Om din story stämmer så är det fruktansvärt vad du har fått varit med om. Men jag kan inte förstå varför din dåvarande sambo behövde droga dej för att få ligga.

Det var så mkt text så jag kan ha läst fel å även hoppat över en rad eller 2..
Men ni hade väl inte legat på typ 2,5 år? Å du trodde att orsaken var att han var otrogen? Varför då behöva droga dej när du förmodligen törstade efter sex. Jag fattar inte 😕

Hursomhelst.. skönt att du kom därifrån. Ghb är inget att leka med å nu kan det bara bli bättre 😊
Citera
2021-10-21, 12:23
Medlem
Branogbitters avatar
Du är rubbad och har en psykos. Och nej, du kanske inte fattar det själv men jag hoppas du ska få den hjälp du behöver.
Citera
2021-10-21, 12:32
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Psykisk hälsa
/Moderator
Citera
2021-10-21, 12:41
Medlem
KristaLLrosetts avatar
Förstår att ni tror jag är galen. Det är det som är hela poängen med gaslighting. Att man ska bli misstrodd

Ursäkta att det dröjde lite.
Visst kan jag lägga upp ett av resultaten. Säg till om ni absolut måste se alla för att tro mig.

http://www.bilddump.se/bilder/202110...00.147.124.jpg

Skulle också bli tacksam om någon kunde kommentera dosen.
0,02ng/mg är gränsen.
Jag hade 0,58ng/mg här.

Och NEJ jag använder ENBART cannabis IBLAND.
Om ni vill se det också kan jag visa papper på det, i och med de testade andra saker gratis har jag hela facit i hand.

Det är Cansford Laboratories som gjorde testerna.
https://www.cansfordlabs.co.uk/
Citera
2021-10-21, 12:46
Medlem
Fy fan, om detta stämmer så har det begåtts fruktansvärda tjänstefel från polisens sida mot dig och berättelse måste koma fram. Ring josefsson eller nån
Citera
2021-10-21, 12:47
Medlem
KristaLLrosetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Ja nog fan låter det hur galet som helst. Jag förstår att du inte gillade den citronsmaken. Ghb har en speciell smak..

Om din story stämmer så är det fruktansvärt vad du har fått varit med om. Men jag kan inte förstå varför din dåvarande sambo behövde droga dej för att få ligga.

Det var så mkt text så jag kan ha läst fel å även hoppat över en rad eller 2..
Men ni hade väl inte legat på typ 2,5 år? Å du trodde att orsaken var att han var otrogen? Varför då behöva droga dej när du förmodligen törstade efter sex. Jag fattar inte 😕

Hursomhelst.. skönt att du kom därifrån. Ghb är inget att leka med å nu kan det bara bli bättre 😊
Det var min sambos vänner som drogade mig. Tror dock att han håller dem om ryggen och hjälper dem, i och med det är hans bästa vän. De drogade ju faktist ned mig med en våldtäktsdrog och de var säkra på att jag inte skulle komma ihåg någonting. Men när de insåg attt jag mindes stora delar av kvällen så började de gaslighta mig, efter jag nämnt det ordet för dem.

Det är en riktigt sjuk plan se satt i verk för att dölja vad de gjorde...

Jag menar... jag blir neddrogad i ett våldtäktsförsök. Sedan ska de försöka få mig och alla att tro att jag är psykiskt sjuk så alla misstror mig. Allt kändes så hopplöst att det inte fanns en enda tvekan att betala 20k för att bevisa det.

Citat:
Ursprungligen postat av Twiggeh
Fy fan, om detta stämmer så har det begåtts fruktansvärda tjänstefel från polisens sida mot dig och berättelse måste koma fram. Ring josefsson eller nån
Ingen dum idé faktist
Citera
2021-10-21, 12:52
Medlem
One2Manys avatar
Fruktansvärd läsning tbh. Bra att du tagit ur dig den där mardrömmen. Hoppas du på nåt sätt lyckas sätta dit din sambo och hans äckliga kumpaner.
Citera
2021-10-21, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KristaLLrosett
Förstår att ni tror jag är galen. Det är det som är hela poängen med gaslighting. Att man ska bli misstrodd

Visst kan jag lägga upp ett av resultaten. Säg till om ni absolut måste se alla för att tro mig.

0,02ng/mg är gränsen.
Jag hade 0,58ng/mg här.

Om ni vill se det också kan jag visa papper på det, i och med de testade andra saker gratis har jag hela facit i hand.

Klart det är möjligt. Gaslighting är effektivare mot personer i berusade tillstånd, vilka sedan utvecklar paranoid beredskap som blir väldigt psykiskt påfrestande.

Har du några teorier om varför din sambo skulle göra såhär? Konflikter?
Du nämnde t.ex. att ni inte haft sex på länge.

Är du den i umgängeskretsen som utseendemässigt ser bäst ut?

Ett tips är att helt lägga ner cannabis som social drog.
Senast redigerad av Deballerur 2021-10-21 kl. 12:59.
Citera
2021-10-21, 13:00
Medlem
Citat:

0,02ng/mg är gränsen.
Jag hade 0,58ng/mg här.

Det står ju period: Approximately 28 mar 2021 - 06-Apr-2021
Vilket alltså tyder på att du har fått i dig GHB EN gång på våren?
Citera
2021-10-21, 13:00
Medlem
Citat:

0,02ng/mg är gränsen.
Jag hade 0,58ng/mg här.

Ring polisen för fan! Någon har ju drogat dig!
Citera
2021-10-21, 13:02
Medlem
Jag misstänker att du rör dig i tvivelaktiga kretsar med hög arbetslöshet, hög impulsivitet o.s.v? Eller är du en vanlig Svensson med ordnad ekonomi, jobb och utlandsresor till exotiska resmål (ej Thailand, USA och dylika råtthål). Svaren du ger är helt avgörande för nyhetsvärdet om du går till media. Det som du beskriver sker i pundarkretsar för jämnan medan under andra, mer ordnade, levnadsvillkor... not so much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in