Citat:
Ursprungligen postat av
GeleZacha
Mår ganska dåligt över detta, men har börjat fundera på om jag inte ska ta de där jävla sprutorna trots allt. Jag är student, och mitt liv kretsar kring studentlivet då studierna är på distans. Jag är utesluten från i princip allt studentliv då jag är ovaccinerad, och går miste om den bästa tiden i mitt liv. Hittills har min tröst varit att jag kunnat gå ut och dricka öl med mina polare då och då, men snart kanske jag inte ens kan det om vaccinpassen utökas... Känner att den här kämpaglöden jag har känt dessvärre har börjat ersättas med uppgivenhet, och mår otroligt dåligt över att jag ens överväger att ta de där sprutorna för att kunna leva som vanligt. Jag mår dåligt nu när jag inte kan delta i studentlivet och känner mig jävligt ensam, men frågan är om jag kommer må ännu sämre om jag sviker mig själv och tar sprutorna, en handling som inte kan göras ogjord...
Fy fan för de här vidriga fascistpassen, må de jävlar som kom med den här idén brinna i helvetet

1. Sluta NPC-babbla om "fascism". Fascisterna kämpade mot de judar och globalister som ligger bakom den här sinnessjuka 1984-tyrannin.
2. Ge inte efter nu. När regimen försöker med utpressning är det större anledning än någonsin tidigare att motsätta sig deras påbud. Även om det längre fram kommer att krävas boskapsmärkning för tillträde till restauranger och barer så kan du alltid dricka med dina kompisar hemma hos någon av er, och tar de avstånd från dig var de ändå inga riktiga vänner till att börja med. Tjejer kan du träffa på andra sätt än krogen. Dessutom kommer det nog med största sannolikhet bli nya restriktioner i krog-och restaurangbranschen i Sverige också, för både ovaxxade och vaxxade. Vårt grannland Danmark stängde ju nyligen ner mycket av sitt uteliv, och massor av andra länder med betydligt högre vaccinationsgrad än Sverige har de senaste veckorna fått nya restriktioner när förkylningssäsongen dragit igång igen och det blivit uppenbart att "vaccinen" inte hjälper. Låt innehållet i den här texten sjunka in ett tag:
Citat:
Be thankful for the vax. It made a clear visible distinction between humans and cattle. Anyone who took it, regardless of the reason, bent the knee to tyrants. It does not matter if they were coerced, bribed, bullied, lied to. No amount of explanations or justifications change that fact.
>muh job
>muh gf
>muh mommy
>muh kids
>muh travel
It doesn't matter. You signaled to the government that you have a price that you are willing to trade your freedoms for. It shows a supreme weakness of character. You are susceptible to peer pressure. You are susceptible to coercion. You lack foresight to prepare and save. You are not independent. This is the kind of people I want nothing to do with. Not in friendship - for they are mere followers without loyalty. Not in love - for they will place others ahead of our family and will pass disloyalty to our children. Not in business - for they will betray for personal gain. How can I expect loyalty from people who cannot remain loyal to themselves?
https://ifunny.co/picture/be-thankful-for-the-vax-it-made-a-clear-visible-wYGGirH79