2021-10-19, 20:38
Medlem
Franz.Biberkopfs avatar
Fy fan, inte ens i sin carport är man trygg.
Citera
2021-10-19, 20:50
Medlem
I videon på AB ser det ut att vara en kort, fet man klädd i kostym, skjorta & slips.
Zigenare eller balt snarare än svensk tippar jag.
https://i.postimg.cc/3NwgR1zQ/Vallentuna.jpg
Senast redigerad av Nypan-sr 2021-10-19 kl. 20:52.
Citera
2021-10-19, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHamster
BO är svensk, skulle inte förvåna mig om han började det hela.
Vet inget om GM, ryktet säger att det är en granne till BO som stack ner han.
Är BO kriminell?
Citera
2021-10-19, 21:17
Medlem
BO är ett rötägg och är nog inte helt oskyldig i sammanhanget.
Citera
2021-10-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Är BO kriminell?

Inte dömd men är en kvinnoboxare och kan vara allmänt kaxig
Citera
2021-10-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Jättefin relativisering där. Bra att du uppmärksammade alla på att svenskar kan vara dumma fast de 10-40 ggr underrepresenterade i grova våldsbrott.

Nu återstår att se om det är svensk som är GM? Oddsen ser inte alltför bra ut tyvärr…

Fast det gör han ju inte alltid funnits mkt low life kriminella svenskar i Vallentuna så är inte osannolikt att det skulle vara en Svensk, brukar oftast va det här ute.
Citera
2021-10-19, 21:33
Medlem
Vem är BO? Någon som har ett namn?
Citera
2021-10-19, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Jättefin relativisering där. Bra att du uppmärksammade alla på att svenskar kan vara dumma fast de 10-40 ggr underrepresenterade i grova våldsbrott.

Nu återstår att se om det är svensk som är GM? Oddsen ser inte alltför bra ut tyvärr…

Oj nu har du visst lite fel, GROVA brott begås oftast utav svenskar. Stölder och narkotika begås oftast utav invandrare. Om vi ska tala om skjutningarna så har det innan 2020-2021 varit svenskar som toppat listorna. Men det kan vara svårt att veta för trångsynt folk som bara läser tidningen, lever i ett socialt utanförskap, dålig självkänsla och drar sig till Flashback för att spy ut sina rasistiska tankar och åsikter .

Om du bor i vallentuna borde du veta att majoriteten kriminella i kommunen är etniska svenskar, med ett undantag på ”D” bröderna.

Men tack för att du gillade min relativisering.

Meeeen ja det finns som sagt rötägg som kommer hit
Citera
2021-10-19, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iAwkward
Om vi ska tala om skjutningarna så har det innan 2020-2021 varit svenskar som toppat listorna.

Jag säger inte att du har fel, men då måste det definitivt ha varit räknat i absolut antal, inte per capita.

Det är nog möjligt att "Svenskar" som är 90% av befolkningen (eftersom alla som har åkt tunnelbana räknas som "Svenskar") har begått 51 av 100 skjutningar, och att dom 10% som ännu inte hunnit åka tunnelbana efter att dom kommit hit har begått 49.

Men överrepresentationen blir ändå enorm om 10% av befolkningen begår 49% av alla skjutningar

Dessutom måste man nog titta väldigt långt bakåt i tiden för att komma ens till dom siffrorna, jag tror inte läget var så radikalt annorlunda 2019
Citera
2021-10-20, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nypan-sr
I videon på AB ser det ut att vara en kort, fet man klädd i kostym, skjorta & slips.
Zigenare eller balt snarare än svensk tippar jag.
https://i.postimg.cc/3NwgR1zQ/Vallentuna.jpg
Håller helt med! Zigenare/Romsk
Citera
2021-10-20, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flygfluga
Inte dömd men är en kvinnoboxare och kan vara allmänt kaxig
Ok. Utveckla mer. Allmänt känd bråkstake eller är han dömd? Kvinnoboxare… 😡😡
Citera
2021-10-20, 02:04
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHamster
BO är svensk, skulle inte förvåna mig om han började det hela.
Vet inget om GM, ryktet säger att det är en granne till BO som stack ner han.

Vad är det som gör att tror att det var BO som 'började det hela'?
Vad har BO gjort för att misstänkt GM valt att använda en kniv?
Det måste vara ett allvarlig angrepp från BO sida för att GM ska försvara sig med kniv, eller?
Jag lutar nog mot att det är någon som har blivit 'kränkt' för att någon ha upplyst denne om att han beter sig illa.
Av egen erfarenhet vet jag att det är många som reagerar med att åtminstone hota med våld. Jag tar det som erkännande.
Senast redigerad av Drooid 2021-10-20 kl. 02:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in