2023-10-23, 11:45
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honkenbonken
Zlatan Ibrahimovic poserade med Ramzan Kadyrovs barn
Sport Zlatan hejade Khamzat Chimaev till seger. Sedan ställde han upp på bild – med bland att sönerna till den tjetjenske diktatorn Ramzan Kadyrov.

Häng upp honom i närmsta träd...

https://www.gp.se/sport/zlatan-ibrah...rn-1.113376950
Föga överraskande. Zlatan och Khamzat är ungefär lika efterblivna. De passar ihop. Lite som tattarvarianten av Humle och Dumle.
Citera
2023-10-24, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Föga överraskande. Zlatan och Khamzat är ungefär lika efterblivna. De passar ihop. Lite som tattarvarianten av Humle och Dumle.

Riktigt vidriga grottmänniskor.
Citera
2023-10-24, 22:45
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja usch, båda är av samma skrot och korn.
Citera
2023-11-07, 03:51
Medlem
Zlatan är ju fortfarande samma person som när han lämnade rosengård, han har inte förändrats ett dyft.
Han tjänar ju pengar på sin attityd, det kan man ju våga påstå, men han är ju inte lika petty som 50 cent och nu är han bara utdaterad och gammal och måste relativisera sin ställning i media och posera med diktatorer och omedvetet eller medvetet sponsra islamisk terror.

Jag gillade Zlatan för ett tag sen. Hans attityd var en frisk fläkt i Sveriges tråkiga mediamiljö, där alla ska vara så vemodiga och godtyckliga, men nu tycker jag att han bara känns löjlig och verkar inte utvecklats alls som människa.
Citera
2023-11-07, 13:49
Medlem
Gamle Zlatan i ny affärsroll och kliver in i jätteföretaget RedBird som köpte
AC Milan i en affär värd nära 13 miljarder kronor sommaren 2022.
https://www.expressen.se/sport/fotbo...-om-framtiden/
Senast redigerad av SUBSCRIBE 2023-11-07 kl. 13:51.
Citera
2023-11-21, 11:31
Medlem
Hur pass stor betydelse har Zlatan för Sverige?

Känns som att hans attityd , tatueringar och värderingar inte matchar Sverige.

Börje Salming och Ingemar Stenmark är profiler som fick Sverige att stanna då tex Ingemar åkte skidor.

Är less på Zlatan.
Citera
2023-12-11, 15:36
Medlem
Jag uppfattar honom som mycket trogen gentemot Helena och det får mig att respektera honom, har väldigt svårt att se honom vara otrogen eller flörtig med andra kvinnor. Vad tror ni?
Citera
2023-12-20, 13:55
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Zlatan är ju fortfarande samma person som när han lämnade rosengård, han har inte förändrats ett dyft.
Han tjänar ju pengar på sin attityd, det kan man ju våga påstå, men han är ju inte lika petty som 50 cent och nu är han bara utdaterad och gammal och måste relativisera sin ställning i media och posera med diktatorer och omedvetet eller medvetet sponsra islamisk terror.

Jag gillade Zlatan för ett tag sen. Hans attityd var en frisk fläkt i Sveriges tråkiga mediamiljö, där alla ska vara så vemodiga och godtyckliga, men nu tycker jag att han bara känns löjlig och verkar inte utvecklats alls som människa.
Är väl ganska så uppenbart att Z har aldrig varit den skarpaste kniven i lådan?
Citera
2024-01-05, 00:09
Medlem
Alltså skärpning. Det går ju inte att jämföra lagsport med individuell sport. "Aldrig vunnit något" beror på att han aldrig spelat i allra bästa lagen. Han är en striker, för alla dem som klagar på att han ej offrat sig. Han var placerad. Gunnar Nordahl var nog bra, men samtidigt fanns inte hälften av konkurrensen som idag. Zlatan hade troligen vunnit mer internationella nomineringar om hans landslag eller klubblag i övrigt vore bland de bästa. Oavsett, borde folk fatta att han, trots ungdomlig osäkerhet, idag mer spelar på det och är egentligen inte så arrogant, men nog så tävlingsinriktad. Då blir det svårt som lagspelare. Svårt att jämföra historiskt också och svårt att jämföra med mindre sporter. Klart bland de bästa idrottsstjärnor vi någonsin haft. Borg, Stenmark, Sörenstam, Sjöström och Zlatan är nog de främsta. Lidström, Loob, Forsberg är förövrigt i den ordningen, alla bättre än vad Salming, all respekt dock, någonsin var.
Citera
2024-01-05, 00:45
Medlem
Förövrigt är "inte skarpaste kniven i lådan" en kommentar son inte framstår som så skarp heller, med anledning av att Zlatan helt uppenbart är den ekonomiskt framgångsrikaste idrottaren Sverige någonsin haft, inklusive inflation. Hmm, om man får fortsätta i klubbledningsposition, blir utsedd till lagkapten, gjort enorma pengar och har ett stenpsyke att lyckas hålla sig otroligt bra i 10+ år och väldigt bra långt mycket längre och ända upp i 40-års åldern trotts skador, så är man nog ganska "skarp" rent allmänt på många sätt. Att ha en familj som man lyckats hålla ihop, med ett sådant liv, är också beundransvärt. För övrigt, väldigt barnsligt att kommentera hans sambo och vad han ser hos denne. Inte så skarp kommentar kanske!? Förövrigt är det väll kanske även Helena som delvis, tillsammans med rådgivare, gjort honom ekonomiskt ännu mer framgångsrik. Det är väll all kred till någon som väljer partner även baserat på personlighet, psyke och intelekt och inte enbart på ungdom och/eller om det är väldens vackraste person eller inte. All respekt till Zlatan. Det enda jag får hålla med om, är väll lite minus om att han ändå behövde lyfta Qatar som något slags föredöme. Dock var väll kritiken till Sverige då just riktat på det dåliga som händer i Sverige idag. Inte fan är Zlatan en representant för detta. Det är ju det han kritiserar. Förövrigt var Zlatan redan vuxen när skiten, som någon refererar till i förorten, började och hans smak var ju förövrigt en mognare kvinna, som förövrigt är 100% etnisk svensk. Zlatan och Borg är nog de två som man hört mest om när man varit ute och rest, även om Zlatan är större idag. Dessa, Ikea och Abba, är väll de bästa representanterna vi har. Borde bli adlad om vi hade sånt system.
Citera
2024-01-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen86
Jag uppfattar honom som mycket trogen gentemot Helena och det får mig att respektera honom, har väldigt svårt att se honom vara otrogen eller flörtig med andra kvinnor. Vad tror ni?

Jag Tror Han legat med massvis av kvinnor men hon vågar väl inte säga ngt för då åker hon ut.
De är ju inte ens gifta det säger väl en hel del. Han vill ha sina pengar ifred.
Citera
2024-01-10, 14:46
Medlem
Farbaute666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsen86

Tyvärr stämmer inte detta. Det är bilden som de visar utåt och de har säkerligen kommit överens om att det är den bilden som ska gälla. Men han har tagit sig sin frihet, var så säker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in