2012-06-20, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
har börjat läsa hans bok och fick lite funderingar.

undra om han har gjort sin släkt ekonomiskt oberoende? skulle vara intressant och veta hur familjen har det osv. Nu är de nog rätt svårt att få reda på sådan informaton men jag tycker sånt är intressant. Jag skiter fullständigt i vad för bilar osv han har. de jag vill veta är hans privata sida. dvs familjeförhållanden. Hur ofta är han hemma med barnen osv..

Håller helt med, är också väldigt nyfiken på hur ekonomin ser ut hos Zlatans familj och släkt. Må hända att folk yttrar "det har du fan inte att göra med", men sådant här intresserar mig. Han köpte nyligen en ö någonstans vad jag förstod det som, det vittnar ju om hans kapital. Jag tror att han helt klart skulle kunna försörja hans släkt finansiellt sett, men det är mycket moral och stolthet som väger in. Jag får för mig att dels Zlatan inte vill skämma bort hans familj för mycket och vill att de ska arbeta för att förtjäna utdelning. Sedan tror jag att hans släkt till en början hade för mycket stolthet att ta emot pengar utan att vara delaktig i arbetet, men att de nu har vant sig och faktiskt uppskattar att få pengar av honom. Om de nu får det? Jag är säker på att Zlatan betalar resor åt dem, men klumpsummor för att kunna betala räkningar, mat och nöjen är jag osäker på. Anyone?

Angående barnen så är det nog främst Helena som står för uppfostran, hon är nog med barnen mer kontinuerligt även om Zlatan själv hade velat vara mer delaktig kanske. De bilder jag har sett på barnen verkar de vara väldigt glada och harmoniska, inga tjuriga ungar. Zlatan berättade i sin bok att någon av hans barn, minns inte vilket, hade varit sur för att det serverades makaroner istället för spaghetti. Då hade tydligen Zlatan blivit väldigt förbannad inombords och velat vråla "Ni skulle bara veta hur bra ni har det!" Inte konstigt med tanke på hans egen uppväxt med mer eller mindre tomma kylskåp. Så frågan är om han verkligen vill skämma bort hans barn? Är nog smart om de redan från början markerar vad som är rätt och fel och inte börjar skämma bort i tidig ålder, brukar bli lite skevt när de blir tonåringar då. Tror dock Helena är en rätt bra morsa.
Citera
2012-06-20, 17:46
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Zlatan har sagt i cirkus Zlatan att hans familj inte frågar om pengar. Tror han sa också att han erbjudit sin morsa en ny bostad etc, men hon ville stanna kvar och jobbade fortfarande som städare/skötare.
Citera
2012-06-20, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ELiTSLYNAN
Alla sjöng utom Zlatan och Martin Olsson, kanske inte ragryggade och med hög stämma men dock.

Ukrainas FÖRBUNDSKAPTEN sjunger inte sitt lands nationalsång han heller. Det finns nog många som inte gör det. Sen finns det andra landslag som sjunger då de får fel nationalsång spelad
Citera
2012-06-20, 22:02
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Zlatan har sagt i cirkus Zlatan att hans familj inte frågar om pengar. Tror han sa också att han erbjudit sin morsa en ny bostad etc, men hon ville stanna kvar och jobbade fortfarande som städare/skötare.

Halvt rätt, han köpte ett radhus till henne och ville ge henne pengar så hon slapp jobba mer. Men hon tacka nej till det senare. Eller jag har fått allt om bakfoten kanske? Radhuset ska väl ligga typ vid Lindeborg? Där förövrigt hans fälgar till bilen blev stulen för ett par år sen.
Citera
2012-06-20, 22:14
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
har börjat läsa hans bok och fick lite funderingar.

undra om han har gjort sin släkt ekonomiskt oberoende? skulle vara intressant och veta hur familjen har det osv. Nu är de nog rätt svårt att få reda på sådan informaton men jag tycker sånt är intressant. Jag skiter fullständigt i vad för bilar osv han har. de jag vill veta är hans privata sida. dvs familjeförhållanden. Hur ofta är han hemma med barnen osv..
Såg i ett klipp att hans bror (halvbror?) jobbar och försörjer sig själv utan Zlatans hjälp. Har också hört att Zlatans mamma får 20000 kr i månaden av Zlatan.
Citera
2012-06-20, 22:17
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igloon
Halvt rätt, han köpte ett radhus till henne och ville ge henne pengar så hon slapp jobba mer. Men hon tacka nej till det senare. Eller jag har fått allt om bakfoten kanske? Radhuset ska väl ligga typ vid Lindeborg? Där förövrigt hans fälgar till bilen blev stulen för ett par år sen.

Ja, Lindeborg/Svågertorp har jag för mig. Det står i boken. En av han systrar jobbar som frisör. Jag tror det står i tråden vilken salong.

Han lär ju ha en syster som är missbrukare. Deras relation är man lite nyfiken på. Är den helt bruten eller försöker han hjälpa henne? Henrik Larsson försökte ju hjälpa sin bror men blev egentligen bara utnyttjad trots att han försökte så gott han kunde.
Senast redigerad av mishima 2012-06-20 kl. 22:24.
Citera
2012-06-20, 22:52
Medlem
AngelDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kinger
Såg i ett klipp att hans bror (halvbror?) jobbar och försörjer sig själv utan Zlatans hjälp. Har också hört att Zlatans mamma får 20000 kr i månaden av Zlatan.

Ingen anning om det stämmer , men jag är 99& säker på att jag såg hans mamma jobba inne på sibylla vid centralen/bussterminalen i Malmö en kväll får bara några år sedan. Hon städade och gjorde rent och fint. Då var Zlatan redan miljonär och spelade i Inter. Så jag tror allt att hon har en enorm stolthet och tåga i sig.
Citera
2012-06-20, 23:20
Medlem
Harry_s avatar
och pappan?
Citera
2012-06-20, 23:26
Medlem
Harry_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nummerlappen
Han köpte nyligen en ö någonstans vad jag förstod det som, det vittnar ju om hans kapital.

han tjänar ca.2miljoner i veckan bara av att sparka fotboll + massa miljoner om året av sina sponsorer

totalt skulle jag tippa på 2.5milj/veckan
Citera
2012-06-20, 23:34
Medlem
Kingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelDevil
Ingen anning om det stämmer , men jag är 99& säker på att jag såg hans mamma jobba inne på sibylla vid centralen/bussterminalen i Malmö en kväll får bara några år sedan. Hon städade och gjorde rent och fint. Då var Zlatan redan miljonär och spelade i Inter. Så jag tror allt att hon har en enorm stolthet och tåga i sig.
Det stämmer. Hon ville inte sluta. Men nu för max en månad sen hörde jag att hon har slutat. Eller iaf trappat ner på städningen.
Citera
2012-06-20, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
och pappan?
Är väl "inte med i bilden" så att säga eller?

Pratas här om att Zlatan ska ha en syrra som är missbrukare, det finns rykten om att det är hon som var den prostituerade kvinnan i samband med när Zlatan lekte polis (För idioter: Zlatan är den 19-årige fotbollsspelaren i artikeln.) Är dessa rykten sanna?

Vem är otrogen mest Zlatan eller Helena?
Citera
2012-07-03, 06:36
Medlem
sanctissimuss avatar
alla kan andas ut... zlatan stannar till 100% säger vicepresidenten adriano gallani enligt goal.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in