• 3
  • 4
2025-08-02, 05:14
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
Trodde hon var mera åt finlandssvenskhållet (Anderson) men utan smink ser hon ut som vilken Marimekkotant i Tölö som helst. Men ganska fin ändå, klart bättre än den vulgära stil som kännetecknade bystmadammernas 90-tal.

(Ja, jag vet att det inte är vattentäta skott mellan finlandssvenskar och finnar, det är många gånger bara språket som skiljer osv.)

Anderson ät taget i Kanada. Det riktiga släktnamnet är Hyytiäinen och hon härstammar från Saarijärvi i mellersta Finland. Ja, utan smink så ser hon ut som vilken finsk tant som helst.
Citera
2025-08-02, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Han är rätt känd för att va utrustad som en häst så förvånad är man ju inte 😅😅

Men inte ens i närheten av en random FB dase eller hur!?
Citera
2025-08-02, 17:12
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakelskrutt
Oldie but goldie. Med sexsymbolen Pam och en blå får han nog liv i rackarn.

Underskatta inte Qui-Gon Jinns hantering av ljussabeln! (Även "Obi-Wan" sportar en rejäl.)

Ett märkligt öde, Liam Neesons. Hans arbetsmoral överträffar till och med Pedro Pascals ...

Hinner han med något annat än att spela in film? Har han bott i en trailer i 30 år?
Citera
2025-08-03, 10:42
Medlem
Med tanke på att han förlorade sin fru för några år sen i olycka och har mer eller mindre varit ensam sedan dess,
Och att hon har haft trasiga förhållanden och struligt bakgrund, men har blivit ganska vettug de senaste åren så unnar jag dessa två all kärlek.
Hon behöver en stabilitet som han har och han behöver en livspartner som förstår sig på hans arbete.
Ingen av dem är purunga så de vet vad de ger sig in på.

Hoppas att det funkar för dem.
Citera
2025-08-03, 18:53
Medlem
pamela var snyggare när hon var runt 25 helt klart. satan kuken glödde varje gång man såg baywatch i pojkrummet. Varför ser hon äldre ut nu?🥹
Citera
2025-08-03, 21:24
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurango
pamela var snyggare när hon var runt 25 helt klart. satan kuken glödde varje gång man såg baywatch i pojkrummet. Varför ser hon äldre ut nu?🥹

för att det gått 25-30 år sedan det där spelades in? hur korkad kan man va?
Citera
2025-08-05, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
för att det gått 25-30 år sedan det där spelades in? hur korkad kan man va?
Tack för kvällen skratt . fö håller jag med någon tidigare om att hon numera verkligen ser som en finsk tant.
Citera
2025-08-05, 04:02
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bv202
Tack för kvällen skratt . fö håller jag med någon tidigare om att hon numera verkligen ser som en finsk tant.

Faktum är att hon är en finsk tant, dock i tredje generationen eller så.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in