• 9
  • 10
2021-10-21, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Då borde du även veta om det är Dennis eller pojkvännen som varit anhållen? Och hur dog hon?

Står ju att det är d****s men han är släppt. Folk säger överdos
Citera
2021-10-21, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna111
Står ju att det är d****s men han är släppt. Folk säger överdos

Obduktionen är klar: misstankarna om mord har försvagats.
Citera
2021-10-21, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarmedagg
Obduktionen är klar: misstankarna om mord har försvagats.

Ja precis. Å så många som har skrivit på olika sidor på Facebook hur han hade mördat henne. Undra hur dom tänker nu
Citera
2021-10-21, 21:00
Medlem
Citat:
Ja precis. Å så många som har skrivit på olika sidor på Facebook hur han hade mördat henne. Undra hur dom tänker nu
Skulle lika gärna kunna vara så. Dennis är psykopat.
Citera
2021-10-21, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janibollen
Skulle lika gärna kunna vara så. Dennis är psykopat.

Ja men man kanske inte ska skriva en massa innan det är bevisat. Kan såra så många. Jag känner inte han så kan inte yttra mig i det fallet. Men man kan ju undra varför han tillåter ha folk där för att knarka
Citera
2021-10-21, 23:20
Medlem
Citat:
Ja men man kanske inte ska skriva en massa innan det är bevisat. Kan såra så många. Jag känner inte han så kan inte yttra mig i det fallet. Men man kan ju undra varför han tillåter ha folk där för att knarka
Kanske för att han knarkar själv. OCH är psykopat.
Citera
2021-10-23, 11:59
Medlem
Citat:
Ne...man ska ju inte skriva en massa som inte stämmer eller man vet helt säkert!! Eller hur?
Citera
2021-10-23, 21:43
Medlem
Självmord med andra ord. Knarkar man ihjäl sig så är det självmord och inget annat . Folk som knarkar har dödslängtan , Knark dödar . Den som inte förstår det är bra dum i huvudet .
Citera
2021-11-02, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medborgargardet
Självmord med andra ord. Knarkar man ihjäl sig så är det självmord och inget annat . Folk som knarkar har dödslängtan , Knark dödar . Den som inte förstår det är bra dum i huvudet .
Bra svar. Men det blir ett beroende som man inte kan styra över. Abstinensen att få mer.....o mer....o mer....tragiskt att hamna där och ett helvete att komma ur det. Till slut är (man gift med horan) kallas så i dessa kretsar. Heroinet. Finns småpundare som tuggar Tramadol och annat skit dom kommer över. Dessa kan gå att hjälpa men ingen bryr sig längre om dessa människor.så tragiskt att folk ska ta skiten men ännu mer tragiskt att folk säljer det. Vet att det finns dom som springer runt o säljer vid skolor och mestadels Coop på Gamlegården,. Polisen har deras namn och span på dessa pissluffare. Ett medborgargarde skulle startas för att visa dom var skåpet ska stå! Hände på 80 talet på en mindre ort i Småland,. Langarna åkte på pisk när dom visade sig ute,. Men idag åker man in om man ger dom en upprecat eller tar ett näsben ....tyvärr. och våld löser inte detta ändå, vad ska man göra? Någon som vet?
Citera
2021-11-11, 15:52
Medlem
Ny artikel i Kristianstadsbladet idag. Tyvärr bakom betalvägg men här är texten.

Och här är Polisens sida. Frågan är om de kan kräva royalty av Kristianstadsbladet som lagt deras text bakom betalvägg?
https://polisen.se/aktuellt/handelse...-kristianstad/
Senast redigerad av Miffelina 2021-11-11 kl. 15:56.
Citera
2021-11-11, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffelina
Ny artikel i Kristianstadsbladet idag. Tyvärr bakom betalvägg men här är texten.

Och här är Polisens sida. Frågan är om de kan kräva royalty av Kristianstadsbladet som lagt deras text bakom betalvägg?
https://polisen.se/aktuellt/handelse...-kristianstad/
Du skriver i fel tråd. Denna tråden handlar om mordet/dödsfallet på gamlegården
Citera
2024-08-23, 11:50
Medlem
Citat:
Har liksom vänner som bor grannar med henne. Dom vet
Dom vet? Så du tror på vad som sägs? Fakta tack! Nu var det inget brott bakom.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in