2021-10-17, 09:06
Medlem
lililiLindas avatar
Jag tror också det beror på att han inte vill "smaka på sig själv". Många killar jag varit med vill inte hångla efter jag sugit av dem och absolut inte om jag tagit satsen i munnen. Kan ju iofs bero på att sexet är slut när det gått för honom som någon sa tidigare.

Så få honom att slicka dig innan
Citera
2021-10-17, 09:54
Medlem
Många människor tycker att det är äckligt att ha sex med munnen.
Citera
2021-10-17, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighInTheSky
Jag har dejtat en kille 4 gånger och vi har riktigt skönt sex. Båda tycker verkligen att det är sjukt skönt. Han älskar att jag kommer och är väldigt generös på så sätt och jag har berättat att jag verkligen gillar när han ger mig oralsex och det gör han absolut. Men inte så ofta. Han fråga ibland berätta hur jag får dig att komma även fast jag har sagt att jag kommer när han slickar.

Tänkte först om det hade med hygien att göra men den är bra, har alltid duschat innan och varit fräsch där nere och inte luktat konstigt alls. Kan det ha och göra med att han har kommit i mig att han inte vill slicka för att det kan finnas sperma kvar där då? Är killar så finkänsliga? Det är liksom den enda anledningen jag kan tänka mig att han inte ger mig oralsex varje gång han vill att jag ska komma.

I din andra tråd så pratade du om aktiviteter på dejter, varför man inte bara kan knulla.
Du har träffat en person fyra gånger och det har redan uppstått en liten fnurra på tråden?
Sex är inte alls. Vad skall ni göra de andra 23 timmarna om dygnet?
Citera
2021-10-17, 10:59
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Den enda som kan svara på det är givetvis snubben själv. Fyra gånger är inte så där jättemycket, men visst kan man redan då se ett mönster.

Det troligaste är att han är lite rädd för sin egen sperma. Det finns män som är det. Och så finns det män inte är rädda alls. Jag är oralt lagd, både ge och få, så jag funkar inte särskilt bra ihop med personer som är rädda för sina och mina kroppsvätskor.

Jag vet inte, men det är väl bara att börja med oralt eller så avslutar han någon annanstans än i? Man brukar märka om någon verkligen gillar att slicka. Så att säga. En del säger att de gör det, men på sättet de utför det märker man att de faktiskt inte riktigt gör det. Det har jag varit med om några gånger. Inte kul.

Och också, för en del snubbar verkar det ligga någon slags prestige i att få en att komma bara med penetrering. Jag har pratat om det här en hel del med kompisar. Det är många som inte ens kan komma vaginalt och säger det men ändå ska liggen hålla på och envisas och tro att det ska funka.

Det är väl inget jättestort problem egentligen? Om sexet är nice och han säger att han gillar att slicka (och det verkar som att han faktiskt också gör det) så är det väl bara att återigen säga att det är absolut lättaste sättet att få dig att komma?

Kan ligga något i det fetade, jag har också upplevt det själv och mina väninnor också, tyvärr.. Att killen är lite icke-allmänbildad i sex och inte känner till att väldigt många kvinnor inte alls kan komma av bara penetration. (Undersökningar jag läst så är det ju ofta en majoritet som inte kan det, utan behöver klitoris-stimulation).

Så ja det kan vara så att han lider av den där prestationsångesten av att vilja få TS att komma genom penetration.

TS du får säga igen hur underbart det är när han slickar. Så blir han förhoppningsvis inspirerad att fortsätta med det. Sen kan du ju försöka inspirera/lära honom att smeka din klitoris med, så kanske han kan få dig att komma med sina fingrar med, efter lite övning.
Citera
2021-10-17, 11:45
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HighInTheSky
Kan det ha och göra med att han har kommit i mig att han inte vill slicka för att det kan finnas sperma kvar där då?

Jag är generellt inte "rädd" för min egen sperma och kysser exempelvis gärna tjejen efter att ha sprutat i hennes mun. Däremot skulle jag faktiskt tycka det var lite lätt jobbigt att slicka efteråt jag kommit i henne vaginalt och har aldrig gjort det vad jag kan minnas.

Ni får väl prova att justera ordningen på saker och ting bara. Min tjej har lätt att komma av oralsex och jag ger henne alltid före penetration, och ibland även som en liten mellanakt under själva samlaget, dock ej efter.
Citera
2021-10-18, 06:39
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Kan ligga något i det fetade, jag har också upplevt det själv och mina väninnor också, tyvärr.. Att killen är lite icke-allmänbildad i sex och inte känner till att väldigt många kvinnor inte alls kan komma av bara penetration. (Undersökningar jag läst så är det ju ofta en majoritet som inte kan det, utan behöver klitoris-stimulation).

Så ja det kan vara så att han lider av den där prestationsångesten av att vilja få TS att komma genom penetration.

TS du får säga igen hur underbart det är när han slickar. Så blir han förhoppningsvis inspirerad att fortsätta med det. Sen kan du ju försöka inspirera/lära honom att smeka din klitoris med, så kanske han kan få dig att komma med sina fingrar med, efter lite övning.

Många män är ganska så prestationsinriktade när det gäller sex och för det mesta handlar det om kuken. Att den liksom ska göra jobbet. Att det räcker med den så att säga.

Jag träffade en ett tag förut och han var helt ointresserad av oralsex (ge och få) och ville mest bara ligga och gnida i missionären. Han pratade även om att han var en så "bra älskare". Mmmmkay. Sjukt tråkigt och jag kände liksom typ ingenting. Samtidigt så var det viktigt för honom att jag kom.

TS verkar ju ändå nöjd med sexet inalles och det är väl gott så. Det enda man kan göra är givetvis att prata med sin partner. Främlingar på nätet kan ju inte sitta och gissa varför någon gör si och så. Jag tänker också att de inte har setts så många gånger och sex blir för det mesta bättre med tiden.
Citera
2021-10-18, 09:03
Bannlyst
Många pojkvänner gillar att bli slickad i rumpan efter den obligatoriska avsugningen.

Det är kanske det som saknas i ert förhållande?
Citera
2021-10-31, 10:37
Medlem
Oralsexälskare som jag är tycker bättre om det än att knulla. Men har inget problem att slicka min nysprutade kvinna efter ett vanligt knull. Eller kyssa henne efter en skön avsugning med sprut i munnen.
Citera
2021-10-31, 11:12
Medlem
Låt han tömma i analen i stället, så kan han fokusera mer på slicka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in