Jag har dejtat en kille 4 gånger och vi har riktigt skönt sex. Båda tycker verkligen att det är sjukt skönt. Han älskar att jag kommer och är väldigt generös på så sätt och jag har berättat att jag verkligen gillar när han ger mig oralsex och det gör han absolut. Men inte så ofta. Han fråga ibland berätta hur jag får dig att komma även fast jag har sagt att jag kommer när han slickar.
Tänkte först om det hade med hygien att göra men den är bra, har alltid duschat innan och varit fräsch där nere och inte luktat konstigt alls. Kan det ha och göra med att han har kommit i mig att han inte vill slicka för att det kan finnas sperma kvar där då? Är killar så finkänsliga? Det är liksom den enda anledningen jag kan tänka mig att han inte ger mig oralsex varje gång han vill att jag ska komma.
Haha men gud det trodde inte jag var något problem hos killar. Så det är alltså därför?
Nej det är det inte, alla killar har smakat på sin egen sperma. Han vill väl ha variation helt enkelt, det är rätt tröttsamt att hålla på att slicka hela tiden..
Nej det är det inte, alla killar har smakat på sin egen sperma. Han vill väl ha variation helt enkelt, det är rätt tröttsamt att hålla på att slicka hela tiden..
Förmodligen vill han inte rota där nere på dig med munnen efter att han lagt en sats i dig.
Han borde dock slicka dig före han kommer i dig annars är han själviskt.
Men det beror på vad du gör för honom. Suger du av honom?
Gör du inte det så var inte förvånad över att du inte får oralsex så ofta du vill.
Ingen vill väl för fan slicka i sig sin egen sagge,fy fan vad vidrigt. Dessutom när det har gått för mannen så är sexet slut,lär er det tjejer. Vill ni ha orgasm så låt han slicka er innan
Den enda som kan svara på det är givetvis snubben själv. Fyra gånger är inte så där jättemycket, men visst kan man redan då se ett mönster.
Det troligaste är att han är lite rädd för sin egen sperma. Det finns män som är det. Och så finns det män inte är rädda alls. Jag är oralt lagd, både ge och få, så jag funkar inte särskilt bra ihop med personer som är rädda för sina och mina kroppsvätskor.
Jag vet inte, men det är väl bara att börja med oralt eller så avslutar han någon annanstans än i? Man brukar märka om någon verkligen gillar att slicka. Så att säga. En del säger att de gör det, men på sättet de utför det märker man att de faktiskt inte riktigt gör det. Det har jag varit med om några gånger. Inte kul.
Och också, för en del snubbar verkar det ligga någon slags prestige i att få en att komma bara med penetrering. Jag har pratat om det här en hel del med kompisar. Det är många som inte ens kan komma vaginalt och säger det men ändå ska liggen hålla på och envisas och tro att det ska funka.
Det är väl inget jättestort problem egentligen? Om sexet är nice och han säger att han gillar att slicka (och det verkar som att han faktiskt också gör det) så är det väl bara att återigen säga att det är absolut lättaste sättet att få dig att komma?