2021-10-16, 16:42
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman
Om attityden varit största problemet varför får blattelito knulla så jävla mycket då? Finns för fan fängelsekunder som gifter sig för i helvete. Vaffan säger du om deras attityd?

En genomsnittlig "blattelito" får inte knulla en massa, det är en myt.
Ofta är de lågutbildade, har låg status, ofta arbetslösa/har lågstatusjobb.
Invandrarkillar har, generellt sett, svårare än svenska killar när det gäller att hitta en kvinna.

Ja, det finns kvinnor som dras till kriminella/fängelsekunder, men de är relativt få och jag skulle tro att de vanligtvis har någon typ av psykisk "problematik".

Din kommentar ovan förstärker bara åsikten om att det är din attityd som är huvudproblemet.
Citera
2021-10-16, 16:47
Medlem
Niggwards avatar
Efter man läst igenom tråden och TS svar så ser man ganska lätt varför han är singel.

0 självinsikt och drygt beteende.

Sen kan du påstå hur mycket du vill att du inte är sån i verkligheten, utan bara på Flashback. Men det visar oavsett att du har väldigt lätt att tappa temperamentet och skev syn generellt på hela situationen.

Det är kvinnornas fel att du är singel. Standard.
Citera
2021-10-16, 16:47
Medlem
slagskotts avatar
Många hookups går via en vän till en vän eller på en privat fest, släng ut en krok i ett random samtal med en tjej och rätt utlagt kan du få den tjejen att tipsa/ordna så att du och en ev. dejt sedan hamnar på samma fest.
Varit med om det flertal gånger då vi "parat ihop" två som vi tyckt skulle passa ihop bra vilket resulterat i flertalet giftermål, barn och husvagnar.

Du kan tex. gå en kurs, min syster träffade sin man via en keramikkurs men det finns många andra sätt som att gå med i en klubb eller delta på något annat evennemang.

speed dating vet jag inte mycket om men om jag hade varit singel hade jag tyckt att det vore skitskoj.
Citera
2021-10-16, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Efter man läst igenom tråden och TS svar så ser man ganska lätt varför han är singel.

0 självinsikt och drygt beteende.

Sen kan du påstå hur mycket du vill att du inte är sån i verkligheten, utan bara på Flashback. Men det visar oavsett att du har väldigt lätt att tappa temperamentet och skev syn generellt på hela situationen.

Det är kvinnornas fel att du är singel. Standard.
Vad har det med självinsikt att göra? Jag vet mina brister. Tycker inte alls att det uppväger hur lite intresse jag får av kvinnor.
Var förresten på dejt senast i torsdags.
Citera
2021-10-16, 16:49
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Blattelito är säkert inte typen som kan kalla kvinnor för såna ord. Nej nej fy fan för dig ditt mongo.

Attityden återigen.
Jag är svensk.
Jag är inte högutbildad, och har definitivt inget vackert ansikte, kanske 3-4 om vi ska gradera.
Är visserligen ganska lång, men har aldrig varit vältränad, utan är snarast senig.
Allt annat än muskulös.
Kvinnor har aldrig varit ett problem.

Har tre söner som ärvt min kroppsbyggnad, de är nu i åldern 18-25, och inte heller de har några problem på den fronten.

Men de har en sund attityd och ett språk som matchar.
Citera
2021-10-16, 16:50
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Var förresten på dejt senast i torsdags.

Grattis, hur gick det på dejten?
Citera
2021-10-16, 17:01
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Man kan skriva HELT NORMALT till tjejer, sen svarar de inte. Sen kommer man till Flashback och svär lite och kallar dem för idioter och horor, och då tror alla på Flashback att man skriver hora och idiot till kvinnorna också. Varför tänker folk så jävla efterblivet?

Som den andre sa innan. Du utstrålar kanske ngn slags aggressivitet. Som du gör här.. Även om det på dejtingapparna är en underliggande eller passiv aggressivitet du ev. utstrålar istället, så skiner det ganska lätt igenom.

Likaså desperation kan märkas väldigt väl, när någon kontaktar en. Du kanske får fundera lite över vad du skriver till tjejerna. Och på vilket sätt du skriver det.

Generella råd: inte vara alltför snabb/på hugget. (Dvs inte skriva 1 min efter matchningen).

Inte skriva extremt kort och opersonligt. (”Hej” eller ”läget?” eller ”Vad görs?”). Inte stressa på den andra att svara. Gärna använda någon smiley (inte hela tiden men kanske i första meddelandet och därefter ibland). Osv.

I övrigt om du ser bra ut och allt det där, så kanske du bara behöver fila lite på dina social skills.. och/eller röra dig mer ute där tjejer vistas. Det kan vara hemmafester eller olika hobbies. Men ja många använder ju tyvärr dejtingappar idag….
Senast redigerad av IcyHeart 2021-10-16 kl. 17:04.
Citera
2021-10-16, 18:07
Medlem
Dra till något café och sitt där en timma ungefär med en kopp kaffe och en bok/tidning. Sitt inte med mobilen eller hörlurar i (då tolkar folk det som att du inte är intresserad/är upptagen). Bara sitt där, titta lite på folk som kommer in och le & ha ögonkontakt några sekunder. En bok är i det fallet ett bra alternativ. Sitter man på mobilen och läser en e-bok kan folk uppfatta det som att du chattar med någon (och/eller inväntar att de ska komma dit). Sitter du med en bok så är det mer "relax" mode.

Märker du att en tjej kommer in och har haft ögonkontakt med dig någon sekund & lett tillbaka, vänta tills hon sattit sig vid något bord i typ 5-10 minuter. Är hon intresserad kommer hon förmodligen sätta sig nära dig eller riktat mot dig (alltså inte ryggen mot dig) - och hon kommer nog kika på dig lite då och då. Gå då fram till henne och introducera dig själv, fråga om du kan få sitta där. Börja prata direkt, ingen awkward silence. Har hon en bok med sig, fråga vad hon läser osv... få igång en konversation. Fråga hur hennes dag varit, vad hon ska göra ikväll, osv. Väntar hon på en vän, fråga om hon vill ses någon gång och be om hennes nummer.

Jag vet det kan vara svårt för vissa att göra ovanstående. Hade själv problem med att prata med folk man inte känner. Första gångerna är det lite stelt, man kanske inte ens vågar gå fram. Men försök iaf. Vad är det värsta som kan hända? När man gjort ovanstående ca. 10 gånger så blir det helt naturligt.

Detta funkar på fler ställen än caféer såklart, men på caféer kan man ofta stöta på folk som vill prata. De som går till café går dit för att konversera (oftast). De kunde lika gärna druckit en kopp kaffe hemma, ensamma. Men det finns en anledning till varför caféer finns: träffa folk och fika. Dessutom skulle jag personligen säga att det är större sannolikhet du stöter på en intellektuell kvinna på ett café, än t.ex. i en klubb.

Är du en höjdare på small-talk så kan du träffa tjejer i princip vilken butik som helst. Gå till H&M eller någon stor butik bara och fråga någon "vad tycker du om denna t-shirten?" eller nåt sånt bara för att få igång konversationen...

Är du däremot helt jävla körd och verkligen inte kan prata med folk, så gå fully retarded och ta med dig en kamera och gå upp till folk och prata. Dissar dom dig eller inte är intresserade så drar du fram kameran rätt i ansiktet på dom och ropar "it's a prank! wääääääääh!" och skratta som en hyena. Då kan du bara skylla på att det var för skojs skull. Men det rekommenderar jag inte - sålänge du inte är helt jävla retarded och helt misslyckad i livet.

Lycka till.
Senast redigerad av Cellfort 2021-10-16 kl. 18:17.
Citera
2021-10-16, 18:31
Medlem
TS ser man kvinnor som horor och är allmänt aggresiv så har man ingen bra personlighet. Kvinnor ser sådant även om du döljer det.

Vidare är CP en medfödd sjukdom och inget du ska använda till att nedvärdera andra.

Du kommer dö som singel.
Citera
2021-10-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Flytta från Stockholm trodde alla visste att svenska män är dom som tjejer dejtar sist av allt i storstäderna tyvärr..
Ska du vara poppis i storstan i Sverige då är det mörkt hår och mörk hy som gäller enligt blonda blögda tjejer. Tacka fan för alla nya incels och framtidens masskjutiningar det är våra kvinnors fel.
varför är ni svennar så rädda för konkurrens dom flesta om inte alla mina svennar vänner får ligga. sluta skylla ditt skitsnack på oss. Har du inte game så har du inte oavsett om du e svenne lr blatte.

tror du inte mig? frågar tjejerna
Citera
2021-10-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slagskott
Många hookups går via en vän till en vän eller på en privat fest, släng ut en krok i ett random samtal med en tjej och rätt utlagt kan du få den tjejen att tipsa/ordna så att du och en ev. dejt sedan hamnar på samma fest.
Varit med om det flertal gånger då vi "parat ihop" två som vi tyckt skulle passa ihop bra vilket resulterat i flertalet giftermål, barn och husvagnar.

Du kan tex. gå en kurs, min syster träffade sin man via en keramikkurs men det finns många andra sätt som att gå med i en klubb eller delta på något annat evennemang.

speed dating vet jag inte mycket om men om jag hade varit singel hade jag tyckt att det vore skitskoj.
Vaffan betyder det släng ut en krok okej för nån som är ensam vaffan betyder det i hans värld? Släng ut en krok jaha okej vad ska hända sen
Vem fan ska man ringa varje vecka ser likadan ut krogen suge och ingen vill ha kontakt meeen duuu måste ta kontakt och det har jag gjort miljarder gånger
Vaffan kan en kvinna aldrig ta kontakt för helt sjukt
Citera
2021-10-16, 19:00
Medlem
Konkurrensen är hård ute på dejting apparna. Tjejer har tusentals med män där och i DM's på sociala medier att välja på. Konversationer dör ut för hon inte kände tillräckligt starkt intresse tillhör det normala.

Fortsätta leta vidare tills man matchar med någon där ömsesidig attraktion är stark. Då går det smidigt och lätt få till en dejt då båda vill samma sak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in