2021-10-16, 15:32
Medlem
Alltså hur i helvete träffa man nån som helt ensam kille?

Jag ser bra ut men gillar inte att gå ut. Har stabil tillvaro, fast jobb, tränar och är aktiv. Ålder 34. Ordnad och kanske tråkig tillvaro men ingen tråkig personlighet för det.

Nätet suger hästballe och krogen har väl alltid sugit hästballe vad jag minns. Så vad är alternativen? Bor i Stockholm.
Citera
2021-10-16, 15:34
Medlem
Casual-Cultures avatar
Flytta från Stockholm trodde alla visste att svenska män är dom som tjejer dejtar sist av allt i storstäderna tyvärr..
Ska du vara poppis i storstan i Sverige då är det mörkt hår och mörk hy som gäller enligt blonda blögda tjejer. Tacka fan för alla nya incels och framtidens masskjutiningar det är våra kvinnors fel.
Senast redigerad av Casual-Culture 2021-10-16 kl. 15:36.
Citera
2021-10-16, 15:36
Medlem
Niggwards avatar
Vad alla dessa hundra tals trådar om män som inte kan hitta kvinnor har gemensamt är att de alla är väldigt snygga och har bra personlighet, tränar osv

Ifall det är sanningen i ditt fall så går du bara ut och pratar med folk. Ifall utelivet eller dejtning appar är något för dig så gör du som de flesta av oss. (Tror jag)

Via hobbys, kompis kretsar, arbetsplatser, aktiviteter, resor osv. För att träffa någon öga mot öga måste inte barer och disco vara det enda alternativet
Citera
2021-10-16, 15:42
Medlem
Paatiences avatar
Om du inte gillar nätdejting och vill träffa någon tjej så får du väl helt enkelt försöka skapa något social umgänge genom olika aktiviteter på fritiden, jobb eller spontant bjuda ut tjejer om du anser dig vara socialt kompetent.
Citera
2021-10-16, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paatience
Om du inte gillar nätdejting och vill träffa någon tjej så får du väl helt enkelt försöka skapa något social umgänge genom olika aktiviteter på fritiden, jobb eller spontant bjuda ut tjejer om du anser dig vara socialt kompetent.
Var då? På stan helt random? Känns ju upplagt för dumheter.

"gillar nätdejting"... Alltså ingen svarar ju. Matchar men inga svar. Vaffan gör alla dessa CP kvinnor på nätet nuförtiden. Skriver jag "sug kuk" så är matchningen borta efter 0,2 sekunder. Tydligen håller de i sin jävla kuk telefon men svarar inte.

Fy fan vad jag är trött på dessa idioter.
Citera
2021-10-16, 15:52
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Vad alla dessa hundra tals trådar om män som inte kan hitta kvinnor har gemensamt är att de alla är väldigt snygga och har bra personlighet, tränar osv

Ifall det är sanningen i ditt fall så går du bara ut och pratar med folk. Ifall utelivet eller dejtning appar är något för dig så gör du som de flesta av oss. (Tror jag)

Via hobbys, kompis kretsar, arbetsplatser, aktiviteter, resor osv. För att träffa någon öga mot öga måste inte barer och disco vara det enda alternativet
Vad alla dessa har gemensamt är att det är ensamma människor som har svårt med det sociala och således inte kan öppna en ingång till sociala grupperingar.
Citat:
Ursprungligen postat av normalllekman

"gillar nätdejting"... Alltså ingen svarar ju. Matchar men inga svar. Vaffan gör alla dessa CP kvinnor på nätet nuförtiden. Skriver jag "sug kuk" så är matchningen borta efter 0,2 sekunder. Tydligen håller de i sin jävla kuk telefon men svarar inte.

Alla som jag haft ihop det med efter skolåldern har jag träffat ute på stan, på dagtid. De flesta har dock varit på väg till eller från en aktivitet vi haft gemensam, såsom föreningsmöte/rave/krog/dans. Men jag har också spontanraggat på folk, exempelvis en tjej på tågstationen. Det visade sig strax därpå att vi gick i skolan tillsammans, det var lite ... otippat, men satan vad hon var snygg! (läser du detta & brutit med killen så får du gärna höra av dig!)
Senast redigerad av psykoshippien 2021-10-16 kl. 15:55.
Citera
2021-10-16, 16:23
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Jepp, där har du ett gigantiskt problem - din attityd.
Den, din aggressivitet, och en uppenbar brist på självinsikt ställer till det för dig.
Citera
2021-10-16, 16:24
Medlem
Man kan skriva HELT NORMALT till tjejer, sen svarar de inte. Sen kommer man till Flashback och svär lite och kallar dem för idioter och horor, och då tror alla på Flashback att man skriver hora och idiot till kvinnorna också. Varför tänker folk så jävla efterblivet?
Citera
2021-10-16, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Den, din aggressivitet, och en uppenbar brist på självinsikt ställer till det för dig.
Självinsikt har jag så försök inte att gaslighta mig.
Citera
2021-10-16, 16:28
Medlem
Citat:
Om attityden varit största problemet varför får blattelito knulla så jävla mycket då? Finns för fan fängelsekunder som gifter sig för i helvete. Vaffan säger du om deras attityd?
Citera
2021-10-16, 16:31
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Självinsikt har jag så försök inte att gaslighta mig.

Har du insikt kring den attityd du har och utstrålar?
Nej, du kallar förhoppningsvis inte tjejerna för CP-kvinnor och skriver "sug kuk", men det lyser sannolikt igenom att du är en kille som kan uttrycka sig/tänka så.
Den typen av kille är sällan önskvärd - han går bort direkt.

Är glad att jag har en sund dotter som inte skulle dejta en kille med din attityd.
Citera
2021-10-16, 16:39
Medlem
Citat:
Har du insikt kring den attityd du har och utstrålar?
Nej, du kallar förhoppningsvis inte tjejerna för CP-kvinnor och skriver "sug kuk", men det lyser sannolikt igenom att du är en kille som kan uttrycka sig/tänka så.
Den typen av kille är sällan önskvärd - han går bort direkt.

Är glad att jag har en sund dotter som inte skulle dejta en kille med din attityd.
Blattelito är säkert inte typen som kan kalla kvinnor för såna ord. Nej nej fy fan för dig ditt mongo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in