2023-07-01, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Vilket drama det har varit på Instagram mellan Linn "Tiingelinn" Andersson och en annan mamma från "Unga mammor" Sophie Andersen. Tydligen har de pratat väldigt mycket, Sophie har öppnat upp sig för Linn. Sen har Linn legat med Sophies exkille som är pappa till hennes son och beklagat sig till Sophie om vilket svin han är. Sophies kände sig tydligen som skräp och avslöjade allting om Linn på Instagram och Linn blev förbannad.
Enligt Linn var de inte nära vänner, men Sophie har visat hur mycket de skrev till varandra. Tydligen hade de så bra kontakt att Sophie öppnade upp sig och berättade om sin ångest och att hennes exkille Pelle är ett väldigt känsligt ämne. Trots allt detta låg Linn med Pelle.

Linn vägrar prata om varför det tog slut med hennes ex och pappan till hennes barn. Jag tror att han inte passade in i hennes perfekta låtsatsvärld, Linn verkar vara sjukligt pedantisk, riktigt obehaglig.

Hon klagar i programmet om att det är så jobbigt med sociala medier, att allt måste vara perfekt. Men hon är ju en del av problemet, alla hennes bilder är så fejkade, inget känns äkta och naturligt. Det som känns så fel är att hon utnyttjar sin dotter i reklamsyfte på Instagram och sin blogg. Inte en tanke på att det finns onda människor som tittar på nakenbilderna hon har av barnet på sin Insta.
Har för mig att det läcktes nudes på henne ?
Var det hon på bilderna ?
Citera
2023-07-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Det är väl bra att de följer varandra, så de har koll på vad den andre gör. Speciell att killarna fortfarande följer Linn.
Tycker jag också! Svarade bara på ett tidigare inlägg, där någon skrev att L o S ff följer varandra på ig. Att de ff följer varandra behöve riket betyda att de ff är tillsammans .
Senast redigerad av LeLLa 2023-07-01 kl. 21:53.
Citera
2023-07-01, 21:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Om den där lilla tacobröds pizzan är det enda t äter till middag kan man börja oroa sig för barnens matvanor. Ser väldigt lite ut men desto mer socker. Lagar Linn någonsin "riktig" mat till ungarna
Citera
2023-07-01, 21:59
Medlem
Varför ska det plötsligt röstas mellan henne o T?! Helt okända vuxna människor ska alltså säga om hennes godis är bättre än en 5årings val av godis? Eller vems pizza man skulle välja? Ts eller hennes?! För i helvete människa!!!!
Citera
2023-07-01, 22:04
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Om den där lilla tacobröds pizzan är det enda t äter till middag kan man börja oroa sig för barnens matvanor. Ser väldigt lite ut men desto mer socker. Lagar Linn någonsin "riktig" mat till ungarna

Petite och smala små prinsessor precis som hon vill ha det 🫣 aldrig att dom blir mätta på Storlek: S taco bröd tunt som ett kuvert
Citera
2023-07-01, 22:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Petite och smala små prinsessor precis som hon vill ha det 🫣 aldrig att dom blir mätta på Storlek: S taco bröd tunt som ett kuvert

Exakt min tanke och riktigt skrämmande att hon verkligen verkar vilja hålla dem så petite som möjligt. Ser ut att vara de där mini tacobröden de börjat sälja nu
Citera
2023-07-01, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Varför ska det plötsligt röstas mellan henne o T?! Helt okända vuxna människor ska alltså säga om hennes godis är bättre än en 5årings val av godis? Eller vems pizza man skulle välja? Ts eller hennes?! För i helvete människa!!!!

Vad vill Linn få ut av det? Tävla mot en 5 åring? Sänka Tindras självkänsla för att vuxna människor kritiserar hennes val av godis/pizza?
Citera
2023-07-01, 23:01
Medlem
Shit vad ni överanalyserar. Vem vet om Tindra åt två pizzor? Åt något innan?

Omröstning om godis är nog bara brist på content, hennes storys har inte varit särskilt roliga alls på sistone hon har nog inget bättre att lägga upp.

Jävligt synd om dom gjort slut lycka till med att hitta en så bra bonuspappa och en till snäll kille som inte tänker utnyttja henne, blir elak eller är elak mot barnen.

Tror isf att Linn inte klarade av att Simon vill spela/satsa på hockey vilket dom ju borde pratat igenom direkt kan man tycka.
Citera
2023-07-01, 23:02
Medlem
Simme har supit sig redlöst full dessa dagar så det är garanterat slut. Han skulle aldrig få hålla på såhär
Citera
2023-07-01, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Simme har supit sig redlöst full dessa dagar så det är garanterat slut. Han skulle aldrig få hålla på såhär

Oavsett så är det ju härligt för honom att han får göra nåt han tycker är kul och inte bara tillhöra Linns rosa rosettfluffvärld.

Om det är slut, undrar hur de höll det hemligt på midsommar. Måste varit stelt mellan dem om det var slut eller om det var tal om en paus.
Citera
2023-07-02, 00:05
Medlem
På senaste bilden när Linn har klätt ut barnen till Madicken, så har hon gillat kommentaren ”Aw, när pappa är i Luleå så får resten familjen passa på ❤️”

Tycker kommentaren låter lite spydig. Tror inte Linn varken läser ordentligt eller förstår den eventuella spydigheten, hon bara gillar alla inlägg och skickar hjärtan tillbaka till vissa.
Citera
2023-07-02, 00:53
Medlem
Att det skulle vara lite med en sån pizza till T tycker jag inte, vi vet ju inte vad hon ätit mer under dagen. Mina egna barn åt som små möss. Till middag kunde dom äta 2 köttbullar och 3 makaroner en bra dag när de var i Ts ålder. Mina hade kunnat dela en sån pizza som T åt.. på förskolan åt de ännu mindre.. trotts att jag själv är väldigt matglad och därmed överviktig så har det inte smittat av sig på mina barn. Nu är dom kräsna tonåringar som äter lite större portioner och de kan ju fixa mat själva också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in