2023-06-14, 09:32
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Gillar att hennes arbetsdag har börjat för att i nästa story promenera med tindra till förskolan och skriva att dom ska hälsa på hennes skola. Bra arbetsdag
Hon tror självklart att detta ÄR arbete, hon har aldrig slavat heldagar för att sedan ta hand om hem och barn.
Citera
2023-06-14, 10:51
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Gillar att hennes arbetsdag har börjat för att i nästa story promenera med tindra till förskolan och skriva att dom ska hälsa på hennes skola. Bra arbetsdag
Hon måste ju vara helt tappad?
Citera
2023-06-14, 11:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzoerp
Hon måste ju vara helt tappad?

Finns absolut ingenting innanför dendär skallen. De sjuka är att hon verkligen tror att hon är smart oxå.
Citera
2023-06-14, 12:35
Medlem
Simon är borta från hennes bio
Citera
2023-06-14, 12:54
Medlem
Hon är för rolig alltså, nu vill hon att man skall skriva in sina red flags vad gäller mån. Igen. Är sååå sugen på att skriva mån som vill skaffa barn för snabbt. Men är inte sugen på att bli blockad🙈
Det är helt sanslöst vad skum hon är. Laddar hon för ny relation eller vill hon att skall tro det och börja följa henne?
Fattar hon inte hur folk pratar om henne? Var på ett dop i helgen där det pratades om henne bland annat. En av männen (40+) sa rakt av ”rätt söt tjej minus skum motorik men inte fan skaffar man barn med någon som skaffar barn med allt som har puls 3 min in i relationen.” Summerar det hela rätt bra. Men tror annars inte att genomsnitts-iq är superhögt bland hennes följare, men kan såklart ha fel.
Men som sagt, hon har ju potential att göra nåt bra här. Köp ett sekelskifteshus på landet och renovera ihop med Simon. Och ska hon ha en till unge så skaffa den med Simon och se till att hålla ihop relationen. Då kan hon övergå från barnbilder till bilder på renovering, blommor osv. Men det lär inte hända.
Citera
2023-06-14, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Hon är för rolig alltså, nu vill hon att man skall skriva in sina red flags vad gäller mån. Igen. Är sååå sugen på att skriva mån som vill skaffa barn för snabbt. Men är inte sugen på att bli blockad🙈
Det är helt sanslöst vad skum hon är. Laddar hon för ny relation eller vill hon att skall tro det och börja följa henne?
Fattar hon inte hur folk pratar om henne? Var på ett dop i helgen där det pratades om henne bland annat. En av männen (40+) sa rakt av ”rätt söt tjej minus skum motorik men inte fan skaffar man barn med någon som skaffar barn med allt som har puls 3 min in i relationen.” Summerar det hela rätt bra. Men tror annars inte att genomsnitts-iq är superhögt bland hennes följare, men kan såklart ha fel.
Men som sagt, hon har ju potential att göra nåt bra här. Köp ett sekelskifteshus på landet och renovera ihop med Simon. Och ska hon ha en till unge så skaffa den med Simon och se till att hålla ihop relationen. Då kan hon övergå från barnbilder till bilder på renovering, blommor osv. Men det lär inte hända.
Hade jag varit Gabbe eller Marcus hade jag nog inte velat att mitt barn bodde i ett hus som Linn renoverat. Skulle oroa mig 24 timmar om dygnet för att taket skulle rasa in eller så 😄
Citera
2023-06-14, 14:23
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Hade jag varit Gabbe eller Marcus hade jag nog inte velat att mitt barn bodde i ett hus som Linn renoverat. Skulle oroa mig 24 timmar om dygnet för att taket skulle rasa in eller så 😄

Men Simon är ju värsta snickaren ju 😂
Citera
2023-06-14, 15:11
Avslutad
Vem skriver ens sitt boendeslag hur man bor i sin biografi det är så fucking konstigt
Citera
2023-06-14, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vem skriver ens sitt boendeslag hur man bor i sin biografi det är så fucking konstigt
En som är 25 eller 45 -ingen vet????
Citera
2023-06-14, 16:24
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Men Simon är ju värsta snickaren ju 😂

Kunde ju inte ens sätta upp en gardinstång 😁
Citera
2023-06-14, 17:50
Medlem
Inte långt kvar nu till 100t. Hur ska Linn fira? En stor charkbricka, och tacka alla trogna "följare"...
Citera
2023-06-14, 18:42
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starx
Tror också hon luras för att locka följare. Sen tror jag ändå det är allt annat än bra i deras förhållande. Skulle se de som en stor varningsflagga om min partner ville få förhållandet att se ostadigt ut för att locka följare.

Eller hur skulle fan säga "tack och hej då" om min partner höll på så enbart för att få följare. Hon bryr sig inte ett dugg om sina relationer så länge hon kan få glänsa och stå i rampljuset.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in