Citat:
Ursprungligen postat av
cosmic_dancer
Varför ska man inte använda appen då? Känns bissart att någon på 23 fortfarande är besatt av prinsessor och drömmer om att få dubba disneyfilmer. Hon känns väldigt outvecklad mentalt och verkar ha stannat som typ 14-15 åring. Roade mig med att kolla gamla inlägg från typ 2017 på hennes blogg, känns som att inget har förändrats. Hon uttrycker sig lika, tycker lika, gör samma saker, tar likadana foton och äter fruktfat.
En annan sak som slog mig. Hon har skrivit att en partner inte får ha egna barn, utan de två ska bilda familj men han måste acceptera att hon har barn och dessutom se dem som sina egna. Undrar om det beror på svartsjuka, vilket jag är övertygad om att hon är. Skulle en partner ha barn sen tidigare så finns det ett ex med i bilden och som han måste ha en relation/kontakt med. Är det en barnfri snubbe behöver det inte finnas något exempel och gör det det så behöver inte de finnas med i bilden.
Undrar dessutom vad hennes klängighet och bekräftelsebehov bottnar i? Varför måste hon ha uppmärksamhet hela tiden och ska klänga på hennes killar 24/7. Hade gjort slut med min partner om han var som Linn
1.Barnfri partner innebär ju också att hon är den utvalda livmodern ovj då kan man ju skriva att han vill jäääättegärna ha barn och att han började tjata redan efter första detjet= hon är prio och den utvalda
2. Jobbigt med ex partner som hennes kille behöver ha kontakt med..ännu jobbigare om de har varit gifte som hon själv sagt är hennes stora dröm
3. Jobbigt att ta hand om andras barn om snubben är en lat mansbebis
4.Drömmen/illusionen av kärnfamiljen lever om hon är den enda som fött barn i smeten..tänk dig om killen hade 2 barn från 2 olika sedan tidigare..och hans tidigare partners också hade 2 bsrn från 2 olika män..man tappar ganska snart räkningen på hur många vuxna och barn som är halv-styv-,plast-,bonussyskon/morsor/farsor etc...blir ju tomten är far till alla barn på diverse högtider för att inte tala om semesterplanering..får huvudvärk av att bara skriva detta men tänk att leva såhär..
Sen en annan viktig faktor är väl att en snubbe med barn sedan tidigare är förmodligen lite försiktigare med att så sin säd..speciellt den första tiden och vem har lust att betala underhållsstöd och pussla veckor med sitt tiderragg....skulle han gå med på det så skiter han väl i om partnern blir gravid eller är jätteförsiktig eftersom hajbredan gjort ngn på smällen
Ponera att killen har 2 döttrar.. Ska allihopa vara prinsessor?Eller ännu värre om hans tidigare döttrar är rent objektivt vackrare..vilket Linnsan tolkar som art ex partnern ät vackrare än henne själv och det tolereras inte..blir för sotis för att relationen ska överleva