2022-11-14, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
Det kanske är den lilla sjuklingen som ska vara med på bild 🥺

Haha. Så långt tänkte jag inte ens. Men somsagt,kanske ta sina bilder i tid då
Citera
2022-11-14, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emelieb
Så hon skriver nu på instagram "Önskar mina kunder kunde förstå att jag behöver vabba". Hmmm

Väldigt oprofessionellt att skriva så. Hade jag haft ett samarbete med henne och hon skrev så om mig eller annan kund, då hade jag avbrutit direkt
Citera
2022-11-14, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Väldigt oprofessionellt att skriva så. Hade jag haft ett samarbete med henne och hon skrev så om mig eller annan kund, då hade jag avbrutit direkt

Håller med. Antagligen är ju samarbetet kopplat till en specifik period som påverkar mångas arbete.
En kod som ska funka online, ett evenemang (typ black week som ligger närmast i tiden nu), en kampanj som triggar folk ut i butik kräver bemanningsplanering.
En reklamkampanj sker i många olika steg. Om hennes samarbete är startskottet så faller allas arbete där efter om hon inte kan hålla deadline.

Jag hade också blivit tokig om hon anser att vabb går före allt. Låt Simon/mormor/pappan till barnet vabba.
Inget konstigt att man har deadline på jobbet, det är nog många som tar hjälp av sina nätverk då. Och hon har ju många runt om sig som har god relation till barnen.

Inte direkt affärskvinnan i henne som lade upp den storyn.
Citera
2022-11-14, 09:32
Medlem
Undrar också. Det är mammagala ikväll. Är inte Linn bjuden?
Citera
2022-11-14, 09:44
”Jobbet är viktigt och jag vill leverera, det gör jag när barnen mår bra och är i förskolan”. Förrutom att det där levererandet ofta är av usel kvalitet så verkar hon glömma att barnen är en stor del av hennes samarbeten (inte bara den minsta alltså) och filmandet och fixandet med deras kläder o s v görs knappast när de är på förskolan. Sen återstår ju redigering o s v men den biten är knappast avancerad när det gäller henne.

Att barnen går först är självklart. Men som någon skrev, som egenföretagare får man planera och lägga upp arbetet så att viss beredskap finns för oförutsedda händelser. Och att VAB kommer att behövas är ju ingen överraskning även om man inte vet i förväg just när det ska inträffa. Sen kanske kanske hennes ”kunder” haft större tolerans för viss försening om jobben hon gör varit bättre?
Citera
2022-11-14, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123

Ja, hoppas många gör det
Citera
2022-11-14, 19:21
Medlem
Gud blir galen. Linn la ut bilder på mat från Better Feast (kända för att samarbeta med influensers) utan att markera som reklam. Svarade på storyn och frågade om det inte vara reklam, ingenting annat och inte otrevligt. Fick en riktigt snäsigt svar om att hon inte hade betalat ett skit för maten och ”ska jag reklammarkera om jag handlat på Ica då hahah”. Skrev till Better Feasts och frågade och dom svarade att det visst var en samarbete och att dom skulle påminna Linn om att reklammarkera. Sekunder senare hade Linn blockat mig 🙃🙃🙃
Citera
2022-11-14, 19:35
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Gud blir galen. Linn la ut bilder på mat från Better Feast (kända för att samarbeta med influensers) utan att markera som reklam. Svarade på storyn och frågade om det inte vara reklam, ingenting annat och inte otrevligt. Fick en riktigt snäsigt svar om att hon inte hade betalat ett skit för maten och ”ska jag reklammarkera om jag handlat på Ica då hahah”. Skrev till Better Feasts och frågade och dom svarade att det visst var en samarbete och att dom skulle påminna Linn om att reklammarkera. Sekunder senare hade Linn blockat mig 🙃🙃🙃

Och nu är den storyn borta från hennes instagram. Riktig pinsam tjej
Citera
2022-11-14, 19:36
Medlem
Citat:

… och nu är den storyn borta!
Men skönt för dig, då kan du ju fortsätta med livet. Vi andra som inte är blockade än är fast i träsket 😅
Citera
2022-11-14, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janedoh
… och nu är den storyn borta!
Men skönt för dig, då kan du ju fortsätta med livet. Vi andra som inte är blockade än är fast i träsket 😅

Haha sant 😂 men hon var ändå mitt guilty pleasure 😅
Citera
2022-11-14, 20:06
Medlem
Det var även pinsamt att hon la upp det med maten på sin storie, när det är Simmes samarbete.

Sedan det där att hon talar ner sina kunder, så otroligt oprofessionellt.
Citera
2022-11-14, 20:41
Medlem
Citat:
Haha sant 😂 men hon var ändå mitt guilty pleasure 😅

https://instanavigation.com/profile/tiingelinn

Där ser du både inlägg och story utan att behöva logga in
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto