2022-10-31, 20:06
Medlem
Måste ändå säga att Linn passade väldigt bra i uppsatt hår. Aldrig sett det innan? Skönt att slippa se det där risiga löshåret
Citera
2022-10-31, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Absolut att hon kan returnera dem. Men tycker det är skevt att påstå att hon får allt gratis (dessutom tidigare här ifrån med en inställning om att hon bör ha tacksamhetsskuld till företaget som skickar ut grejerna).

Ja alltså oavsett om Simon betalar någonting hemma så uttrycker ju sig Linn på ett ganska förminskande sätt mot honom när det kommer till deras ekonomi.
Jag har inte påstått något av det

Ja, verkligen -det håller jag med om.
Citera
2022-10-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Kan det kanske vara så att han försökt studera tidigare och inte klarat det och därför inte får studiemedel just nu? Jag har inte koll på dagens CSN-regler.
Så kan det vara. Inte jag heller.

Kanske han inte klarat gymnasiet - kan det påverka?
Citera
2022-10-31, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Så kan det vara. Inte jag heller.

Kanske han inte klarat gymnasiet - kan det påverka?

Gymnasiet påverkar inte (och det har han inte klarat enligt hur jag tolkar det han själv skrivit). Har han däremot studerat på gymnasienivå (vilket komvux är) eller högskolenivå (antagligen inte då han inte klarat gymnasiet) och tagit CSN men inte klarat studierna så kan det påverka rätten till CSN
Citera
2022-10-31, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karaoke.koalan
Måste ändå säga att Linn passade väldigt bra i uppsatt hår. Aldrig sett det innan? Skönt att slippa se det där risiga löshåret
Bild! Orka leta på hennes medier..
Citera
2022-10-31, 20:27
Medlem
Linn måste lyckats få ta namnet ”tiiingelinn” från personen som hette detta på Vinted? När reklamen lades ut så hette hon själv typ ”tingeliin” för att namnet redan var taget
Citera
2022-10-31, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Bild! Orka leta på hennes medier..

Det är ju längst upp i hennes profil
Citera
2022-10-31, 22:58
Medlem
Cloud88s avatar
Och efter varje bebisplagg hon viker in i lådan så syns hennes fejkade lilla smile.
Citera
2022-11-01, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Scrollat tillbaks till 25 september. Står ingenstans att de är en ”familj utan blodsband”. Men det va ju där diskussionen började - OM det är en lögn eller inte.
Jag vet inte vilka datum inläggen var från men det har stått flera gånger under det gångna året, sen de mötte yngsta dottern första gången.
Citera
2022-11-01, 00:28
Medlem
Får verkligen en klump i magen av hur förminskande hon är mot Simon. Stackaren.
Seriöst nu, trodde hon att han skulle bli NHL proffs och hon lyxhustru? Var det därför hon särade på benen på en gång?
Har en dålig känsla alltså, att det här inte kommer hålla. Hade hoppats att det skulle göra det, för barnens skull samt att han verkar snäll. Men hon verkar vara on a mission att göra slut. Pikar hit och dit. Ett bortom vidrigt beteende. Hennes päron har verkligen misslyckats med att uppfostra henne. Pinsam människa som behandlar andra illa, nej usch! Kan bara hoppas att hon vaknar upp och gör om och gör rätt.
Citera
2022-11-01, 00:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Och efter varje bebisplagg hon viker in i lådan så syns hennes fejkade lilla smile.

Ogillar verkligen det leendet.
Citera
2022-11-01, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Totti2013
Får verkligen en klump i magen av hur förminskande hon är mot Simon. Stackaren.
Seriöst nu, trodde hon att han skulle bli NHL proffs och hon lyxhustru? Var det därför hon särade på benen på en gång?
Har en dålig känsla alltså, att det här inte kommer hålla. Hade hoppats att det skulle göra det, för barnens skull samt att han verkar snäll. Men hon verkar vara on a mission att göra slut. Pikar hit och dit. Ett bortom vidrigt beteende. Hennes päron har verkligen misslyckats med att uppfostra henne. Pinsam människa som behandlar andra illa, nej usch! Kan bara hoppas att hon vaknar upp och gör om och gör rätt.

Jag skulle säga ja..hon gick på Simons lögner och blev "kär" och såg det kanske som ett steg upp i "karriären" att få barn med ett hockeyproffs.

Hon hade nog föreställt sig, redan på första dejten hur livet med Simon skulle bli..men det blev hon som fick försörja honom istället.

Att hon särade fort på benen har nog inget med Simon att göra..det verkar vara något hon gör med sina dejter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in