Igår, 08:36
Medlem
Nu när dom båda bor så nära varandra ska det bli intressant att se om T kommer vilja spendera mer tid hos pappa när hon kan börja gå hem från skolan själv. Jag tror säkert att dörren alltid står öppen hos båda, oavsett vems vecka det är.
Citera
Igår, 09:22
Medlem
Undrar hur lång tid det tar för bubs killen att hitta denna tråden 😂😂😂
Citera
Igår, 09:59
Medlem
Hon ser alltså svartsjuka redan under inledande datingstadie som nåt positivt …
Citera
Igår, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Primaliv69
Hon ser alltså svartsjuka redan under inledande datingstadie som nåt positivt …
Jag försvarar inte svartsjuka men i det här fallet undrar jag om inte rätt ord skulle vara avundsjuk. Linn är ju inte känd för att uttrycka sig rätt (trots högsta betyg i svenska). Är det inte troligare att killen blivit avundsjuk på presenten? Annars ska hon nog se upp...
Citera
Igår, 16:59
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jag försvarar inte svartsjuka men i det här fallet undrar jag om inte rätt ord skulle vara avundsjuk. Linn är ju inte känd för att uttrycka sig rätt (trots högsta betyg i svenska). Är det inte troligare att killen blivit avundsjuk på presenten? Annars ska hon nog se upp...

Fast att han har koll på vad hon gett andra dejter samt att han ens ska yttra sig om det oavsett ordvalet är sjukt. Men jag tror fortfarande inte att BUBS-killen finns, han är en fiktiv person som ger henne content och fiskar efter samarbete med bubs. Annars hade han ju givetvis synts under barnfria veckor med typ 2 glas och tallrikar osv. Som hon brukar göra.
Senast redigerad av geek12 Igår kl. 17:02.
Citera
Igår, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Fast att han har koll på vad hon gett andra dejter samt att han ens ska yttra sig om det oavsett ordvalet är sjukt. Men jag tror fortfarande inte att BUBS-killen finns, han är en fiktiv person som ger henne content och fiskar efter samarbete med bubs. Annars hade han ju givetvis synts under barnfria veckor med typ 2 glas och tallrikar osv. Som hon brukar göra.

Jag måste säga att jag tycker det är ett helt sjukt beteende, är det sant som hon säger/skriver då skulle jag springa långt åt ett annat håll. Det är inte ett friskt beteende oavsett det är man eller kvinna som uttrycker sig så, skulle säga att personen behöver terapi.
Citera
Igår, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Ja det har du rätt i, jättekonstigt att han har en åsikt om vad andra dejter fått av Linn, det är väl inget hon ens visat i sociala medier ...nä han är nog ett hittepå för att skapa content och samarbete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in