2026-09-16, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
B får knappt plats I vagnen..hon är för stor.. hon kan väl gå själv..men L vill nog att hon ska vara bebis..
Det tror jag oxå samt att hon är en riktigt dålig mamma som inte orkar låta B gå själv för då tar det längre tid o barn i den åldern vill gärna upptäcka saker längs vägen o sådana saker är inget för Linn.
Citera
2026-09-16, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Det tror jag oxå samt att hon är en riktigt dålig mamma som inte orkar låta B gå själv för då tar det längre tid o barn i den åldern vill gärna upptäcka saker längs vägen o sådana saker är inget för Linn.
Ja så tror jag också att det är..att titta på stenar och plocka pinnar är inget för L..
Citera
2026-09-16, 12:33
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Ja så tror jag också att det är..att titta på stenar och plocka pinnar är inget för L..

Precis, blir smutsig av uteaktiviteter vilket inte passar en prinsessa. Bättre med tryggheten i vagnen.
Citera
2026-09-16, 14:40
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajsanB
Hon hängde ut ett foto på Lydia på Snapchat. Ett gammalt foto där L ser rätt överviktig ut. Varför gör man det?
What? Linn får alltså inte visa en bild på Lydia så som hon såg ut för två år sedan? Lydia ska alltså skämmas för hur hon ser ut och människor med några extra kilon ska inte få vara med på bild? Hör du dig själv? Här är det du och inte Linn som gjort fel.
Citera
2026-09-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
What? Linn får alltså inte visa en bild på Lydia så som hon såg ut för två år sedan? Lydia ska alltså skämmas för hur hon ser ut och människor med några extra kilon ska inte få vara med på bild? Hör du dig själv? Här är det du och inte Linn som gjort fel.

Ja o Lydia har ju dessutom ”hängt ut” Linn m hemska bilder från ngn djurpark dom var på. Sen här bilden som L la ut kan ju vara för att visa vilken skillnad tills nu.
Citera
2026-09-16, 14:55
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Ja o Lydia har ju dessutom ”hängt ut” Linn m hemska bilder från ngn djurpark dom var på. Sen här bilden som L la ut kan ju vara för att visa vilken skillnad tills nu.
Det är att övertolka å det grövsta och framförallt säger det allt om man tycker att en något överviktig kropp inte kan visas upp. Lydia var i stan och Linn gjorde flera inlägg om deras vänskap, att då lägga upp en äldre bild är helt i rätt sammanhang.
Citera
2026-09-16, 15:24
Medlem
Citat:
Det är att övertolka å det grövsta och framförallt säger det allt om man tycker att en något överviktig kropp inte kan visas upp. Lydia var i stan och Linn gjorde flera inlägg om deras vänskap, att då lägga upp en äldre bild är helt i rätt sammanhang.
Du misstolkade nog mig samtidigt som jag uttryckte mig fel, jag menade att L kan ha lagt upp det för att visa skillnaden då o nu. Det här med djurparken menade jag att Lydia gjort ett klavertramp när det gällde L.
Citera
2026-09-16, 15:35
Medlem
Citat:

Ojoj Chill!!
Lydia ska inte alls skämmas!! Klart som fan hon ska vara med på bild.

Men Linn borde skämmas när hon lägger ut bilder på andra.
Citera
2026-09-16, 16:03
Medlem
geek12s avatar
Har hennes kompis en nackskada eller? Aldrig sett någon vrida så mycket på nacken vid varje fototillfälle.
Citera
2026-09-16, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Har hennes kompis en nackskada eller? Aldrig sett någon vrida så mycket på nacken vid varje fototillfälle.

Är väl en snygg pose.. tror hon.
Precis som Linn tittar ner på alla bilder
Citera
2026-09-16, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Samma som Linn troligtvis bara det att Linn böjer framåt o blundar, det hör nog till deras diagnoser
Citera
2026-09-16, 20:29
Medlem
Tänker på selfie-bilderna ifrån spat i badrock - brukar man knyta badrockarna så? Dom är ju helt öppna framtill. Blir väldigt tydligt att hon gärna vill visa upp sig själv. Ser bara riktigt märkligt ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in