2025-10-22, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Borde inte vara för mycket begärt av Gekås att ”influensers” ska kunna uttala namnet på företaget de sponsrar?

Tar inte många minuter att dubbelkolla om det uttalas Gekås eller Jekås, tips Linn.
Att nämna "lugn och ro" och " luftigt" i en reklam om gekås 🤣 vet hon ens vad hon pratar om? Linn är som vanligt helt verklighetsfrånvänd ...var gekås bara öppet för influensers när hon var där tro..
Citera
2025-10-22, 11:56
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Att nämna "lugn och ro" och " luftigt" i en reklam om gekås 🤣 vet hon ens vad hon pratar om? Linn är som vanligt helt verklighetsfrånvänd ...var gekås bara öppet för influensers när hon var där tro..

Såg väldigt öde ut. Måste varit filmat 5 minuter före stängning eller strax efter.
Citera
2025-10-22, 15:07
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Gillar inte Linn och hennes konstiga val men ser inget fel i outfiten. Bh är det ju inte ens i närheten av heller för den delen
Läs igen - "vad jag skulle beskriva som en bh".
Citera
2025-10-22, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy

Har sett en annan ”ung mamma” som gjorde likvärdig reklam, utan att reklammärka. Känns som att det varit något specialöppet i och med fler som gör reklam på samma gång.
Citera
2025-10-22, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incendio
Läs igen - "vad jag skulle beskriva som en bh".

Jag är läskunnig men du behöver uppdatera dig om klädesplagg. Att du anser en topp vara en bh ligger på dig. Objektivt är det en helt vanlig topp.
Citera
2025-10-23, 06:18
Medlem
Jag är blockad.. Men har hon lagt upp något om det grova brottet i Mosås?
Citera
2025-10-23, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai

Inte ett knyst. Förväntade mig att hon skulle skriva något om det och samtidigt få in någon hyllning till sig själv som mamma. Var en bit från henne. Hon kanske inte läser nyheterna.
Citera
2025-10-23, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Varför skulle hon det?
Citera
2025-10-23, 11:27
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Jag är läskunnig men du behöver uppdatera dig om klädesplagg. Att du anser en topp vara en bh ligger på dig. Objektivt är det en helt vanlig topp.

Du behöver lära dig att förstå det du läser. Incendio syftar givetvis på att plagget i princip ser ut som en bh. Tror alla ser och fattar att det är en topp, dock ser den ut som en tjockare/större bh och det är som sagt det som incendio syftar på.
Citera
2025-10-23, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Har sett en annan ”ung mamma” som gjorde likvärdig reklam, utan att reklammärka. Känns som att det varit något specialöppet i och med fler som gör reklam på samma gång.
Vem då? Initialer. JB skrev betalt samarbete.
Citera
2025-10-23, 11:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regnessem
Varför skulle hon det?

För att det är Linn och hon skulle kunna få händelsen till att handla om sig själv. "Åkte förbi där tre timmar innan, tänk om det skett då. Jag är välbehållen med chockad över att jag hade kunnat vara mitt i dramat."
Citera
2025-10-23, 14:04
Medlem
Nu har Linnsan, enligt Snap ”sjukhus mys med min tjejja” …. WTF?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in