2025-09-17, 22:11
Citat:
Ursprungligen postat av DiBareBlir
Men är det verkligen L på den bilden? Jag tycker inte alls att det ser ut som det. Hakan är lite lik kanske, men näsan ser helt annorlunda ut och tycker inte heller att formen på läpparna liknar hennes.
Läppbilden från 27 aug måste vara hon. Samma blemma eller prick eller vad det nu är snett nedanför munnen (fast spegelvänt).
Citera
2025-09-17, 22:34
Medlem
Citat:
Men är det verkligen L på den bilden? Jag tycker inte alls att det ser ut som det. Hakan är lite lik kanske, men näsan ser helt annorlunda ut och tycker inte heller att formen på läpparna liknar hennes.

Tycker inte heller bilden på läpparna är likt. Däremot ser det ju onekligen ut som hon gjort läpparna på hennes senaste selfies
Citera
2025-09-17, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Läppbilden från 27 aug måste vara hon. Samma blemma eller prick eller vad det nu är snett nedanför munnen (fast spegelvänt).

Det var den bilden jag syftade på, men jag tycker inte att det ser ut som henne. Har hon lagt ut en bild där man kan se den blemman?
Citera
2025-09-18, 00:37
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Radhuset är nog ganska svårsålt, finns ju flera liknande till salu och det är ingen bra marknad att sälja nu. Verkar ju också vara rätt så dyrt att bo där, 7000:- till föreningen plus lån och amortering på det, plus uppvärmning osv.

Fyfaan. Så hög avgift betyder förmodligen att föreningen har stora lån. Det är så jävla sjukt att ett radhus i en liten håla utanför en lite större håla har värderats till flera miljoner (Linnsan betalade väl runt 3 millar och sen har brfen förmodligen lån som motsvarar 1-2 millar till på det).

Tycker synd om Linnsan som nu liksom många andra får ta smällen av bostadsbublan.
Citera
2025-09-18, 05:27
Medlem
Citat:
Det var den bilden jag syftade på, men jag tycker inte att det ser ut som henne. Har hon lagt ut en bild där man kan se den blemman?

Jag testar och lägga ut samma länk jag gjorde för ett tag sen.

https://www.flashback.org/leave.php?...%2Fa%2FezZYdfk
Citera
2025-09-18, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Tack! Blemman sitter inte på samma ställe som på bilden från 27 aug. På den här bilden sitter den längre ner.
Citera
2025-09-18, 08:28
Medlem
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynnst
Tycker inte heller bilden på läpparna är likt. Däremot ser det ju onekligen ut som hon gjort läpparna på hennes senaste selfies

Hon har pumpat läpparna med fillers! Det syns. Det är extremt smärtsamt att fylla läpparna så jag vet i fan vad hon håller på med, hon stoppar upp nålar här och var blir väll en BBL snart och även bröstinplantat
Citera
2025-09-18, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd

Så otroligt tydligt på denna bild att hon gjort läpparna
Citera
2025-09-18, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligaBritta
Hon har pumpat läpparna med fillers! Det syns. Det är extremt smärtsamt att fylla läpparna så jag vet i fan vad hon håller på med, hon stoppar upp nålar här och var blir väll en BBL snart och även bröstinplantat
Om man kollar på en bild från förr vs nu ser man tydligt att hon har
* fylligare läppar (fillers)
* mer markerade kindben och de är högre (fillers)
* slät panna och runt ögonen (botox). Skuggorna ser mindre ut under ögonen, ev fillers i tårdiken
* mer prominenta käkben (fillers) och en del brukar balansera näsan/hakan i profil, så ev lite fillers i hakan också.

Tror hon började med en lip-flip för hennes tandkött var väl mer synligt förr? Wow, lilla prinsessan som är så rädd för allt kör all in med skönhetsingreppen. Inom snar framtid kommer hon förmodligen genomgå bröstförstoring. Garanterat.
Citera
2025-09-18, 11:30
Citat:
Det har funnits och vet det kommenterades här med men jag kan inte hitta det nu så kan ha varit story
Citera
2025-09-18, 11:34
Citat:
Tack! Blemman sitter inte på samma ställe som på bilden från 27 aug. På den här bilden sitter den längre ner.
Det är annan vinkel. Gråtbilden är framifrån och den andra snett underifrån/sidledes men jämfört med mungipan är båda lika rakt nedanför och det är samma ”veck” på hakan och samma linje i mungipan
Citera
2025-09-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Fyfaan. Så hög avgift betyder förmodligen att föreningen har stora lån. Det är så jävla sjukt att ett radhus i en liten håla utanför en lite större håla har värderats till flera miljoner (Linnsan betalade väl runt 3 millar och sen har brfen förmodligen lån som motsvarar 1-2 millar till på det).

Tycker synd om Linnsan som nu liksom många andra får ta smällen av bostadsbublan.
Ja, men det är inte så ovanligt när det gäller nybyggda bostadsrätter. Linns radhus är inte ens 10 år gammalt. Då är det klart att föreningen är maxbelånad. Det tar tid för en brf att få bra ekonomi, eftersom det kräver att de har amorterat på sitt lån i många år. Det är oftast bara riktigt gamla brf som kan ha en hyfsat god ekonomi. Eftersom det kostar lika mycket att bygga överallt blir det väldigt dyrt även på små orter (trots att marken är billigare) och därför blir avgiften/hyran därefter.
Sen är väl Örebro i och för sig ingen håla, utan en av Sveriges tio största städer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in