2025-09-09, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
https://imgur.com/a/QMLF0OQ

Här är Labubu-storyn om nån vill se 😊
Hon skriver som ett barn. ”As nöjd iaf”
Hallå, högsta betyg i svenska var det väl?
Citera
2025-09-09, 12:09
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
https://imgur.com/a/QMLF0OQ

Här är Labubu-storyn om nån vill se 😊

Bättre med godis och kakor som ser ut som blommor tihi.
Citera
2025-09-09, 12:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
En kommentera: mitt tips nästa gång, håll din relation hemlig länge länge.
Linns svar: det gjorde jag i flera månader.
Hur många månader höll hon relation med C hemlig för Simon??🤔
Hon gick väl ut med relationen med C i mars, ca 10 minuter efter att S fått information om att Linn ansåg att det varit slut i två år? Då medger hon ju helt öppet att hon körde dubbelspel i flera månader.
Citera
2025-09-09, 12:40
Medlem
Nu kom en artikel även upp på hänt om hennes uppbrott med C. Hur ska hon parera det kan man undra?

Själv tror jag det tog slut efter Gotland då hon skrev att det blev ännu ett kärleksminne. Efter det har hon ju bara delat gamla bilder på dem.

L behöver verkligen lära sig att leva själv och ta hand om sina barn i första hand. Helt enkelt växa upp och bli vuxen!
Citera
2025-09-09, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stumpanliten
L behöver verkligen lära sig att leva själv och ta hand om sina barn i första hand. Helt enkelt växa upp och bli vuxen!
Ja, verkligen! Senaste snyftinlägget på TT bara skriker omogen fjortis som inte lämnat tonårshjärnan bakom sig.. Såklart gör det alltid ont att bli dumpad, men på riktigt, ni var tillsammans några månader och på halvtid dessutom 😅
Citera
2025-09-09, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Ja, verkligen! Senaste snyftinlägget på TT bara skriker omogen fjortis som inte lämnat tonårshjärnan bakom sig.. Såklart gör det alltid ont att bli dumpad, men på riktigt, ni var tillsammans några månader och på halvtid dessutom 😅

Alltså verkligen. ”Jag vet att jag aldrig kommer bli så kär igen” så sa man väl innan man visste lite mer om livet 😅
Citera
2025-09-09, 15:02
Medlem
Den nya storyn på Snapchat tycker jag ändå tyder på att det var en väns hem som L lade upp frukostbilden från. Eller ja, men en vän pekar det väl onekligen mot den person som L umgåtts med frekvent på senaste, eller vad tror ni? Det blonda håret och den solbrända handen med lösnaglar tycker jag att man sett i just varje bild. Jag förstår inte var hon gång på gång får tag i dessa ”bästisar” som vill och kan umgås så frekvent? Som ensamstående vuxen med barn, vilket större del av vännerna varit, är väl tid över det sista man har.
Citera
2025-09-09, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Alltså verkligen. ”Jag vet att jag aldrig kommer bli så kär igen” så sa man väl innan man visste lite mer om livet 😅
Jösses..är hon 14 år eller...
Citera
2025-09-09, 17:12
Medlem
Nu har hon lagt ut ett inlägg på Instagram, varav det finns en bild där hon gråter. Syns ju sååå tydligt att hon gjort läpparna där.
Citera
2025-09-09, 17:22
Medlem
Ja på senaste bilden ser man att läpparna är 100% gjorda....
Citera
2025-09-09, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxdress
Nu har hon lagt ut ett inlägg på Instagram, varav det finns en bild där hon gråter. Syns ju sååå tydligt att hon gjort läpparna där.

Tips, zooma bilden från kliniken och sen bilden hon gråter på, "finnen" är spegelvänd och exakt samma streck i hakan, under läppen. Vet inte hur man lägger upp bilder men inte svårt att screenshota och jämför själv.

https://imgur.com/a/ezZYdfk

Vet inte om imgur länken funkar, använder för första gången
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2025-09-09 kl. 18:00.
Citera
2025-09-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01

Haha hon älskar ju alla killar hon träffar till döden och har aaaaaaldrig varit så kär som hon är då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in