2025-07-28, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Det skulle ju också kunna vara en PR kupp (linnsan har sagt åt C att aktivera hinge några dagar nu). Men det känns långsökt tycker jag! Jag tror det är Finitos
Klart att det är över mellan dom. Det är just det här som är så irriterande med henne. Allt ska vara så kryptiskt och hemligt. De flesta andra influencers delar med sig av sin vardag, både i med och motgång. Inte hon inte!! Tror hon att hon blir mer intressant o spännande när hon inte är ärlig??? Som jag har sagt innan så är hon sjukt tråkig o ointressant. Lägger bara upp vad hon äter, att hon älskar sina flickor o är världens bästa mamma, några tråkiga bilder på blommor. Så enformigt o opersonligt.
Citera
2025-07-28, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Klart att det är över mellan dom. Det är just det här som är så irriterande med henne. Allt ska vara så kryptiskt och hemligt. De flesta andra influencers delar med sig av sin vardag, både i med och motgång. Inte hon inte!! Tror hon att hon blir mer intressant o spännande när hon inte är ärlig??? Som jag har sagt innan så är hon sjukt tråkig o ointressant. Lägger bara upp vad hon äter, att hon älskar sina flickor o är världens bästa mamma, några tråkiga bilder på blommor. Så enformigt o opersonligt.
Hon skriver aldrig något som kan förstöra hennes perfekta, konstgjorda instagramvärld...hon tiger ihjäl allt obekvämt..enda gången hon kommenterat något var väl då när hon skrev ett töntigt, korkat försvarstal efter upploppet när hon lät B träffa Ss mamma...
Citera
2025-07-28, 09:55
Medlem
Nytt inlägg på Instagram att det är dags för barnen att lämnas över på pappavecka. Återstår att se om det blir Stockholm eller inte nu. Åker hon inte till C så tror jag att vi kan bekräfta uppbrottet, faktiskt.
Citera
2025-07-28, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Nytt inlägg på Instagram att det är dags för barnen att lämnas över på pappavecka. Återstår att se om det blir Stockholm eller inte nu. Åker hon inte till C så tror jag att vi kan bekräfta uppbrottet, faktiskt.
Undra om hon har saker kvar hos honom.
Citera
2025-07-28, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Bara jag som reagera att hon skriver att det kommer och vara tomt och tyst?! Vilket får mig att tro hon menar att hon är kvar i huset 🫣 men tror hon ändå kommer åka till Stockholm ändå.
Citera
2025-07-28, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Bara jag som reagera att hon skriver att det kommer och vara tomt och tyst?! Vilket får mig att tro hon menar att hon är kvar i huset 🫣 men tror hon ändå kommer åka till Stockholm ändå.
Haha, är vi samma person? Tänkte exakt samma sak och även att hon lägger ut inlägg. Hon brukar ju aldrig göra det.
Citera
2025-07-28, 10:09
Medlem
Men kan ni säga mig varför hon fortfarande följer honom?
Citera
2025-07-28, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Men kan ni säga mig varför hon fortfarande följer honom?

Kanske för att det skulle vara alltför uppenbart att det är slut om hon helt plötsligt avföljer honom.
Citera
2025-07-28, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.Krokodil
Kanske för att det skulle vara alltför uppenbart att det är slut om hon helt plötsligt avföljer honom.
Jo iofs men nu efter ett tag så borde hon ju kunna sluta följa. Hon är ju snabb och ta bort andra.
Citera
2025-07-28, 11:27
Medlem
"Är ni fler som byter mamma eller pappavecka idag?" och så den där lilla skaran av obildade mammor som kommenterar och tror att Linn är intresserad av deras upplägg... 🤦
Citera
2025-07-28, 11:37
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruAllt
"Är ni fler som byter mamma eller pappavecka idag?" och så den där lilla skaran av obildade mammor som kommenterar och tror att Linn är intresserad av deras upplägg... 🤦

Nej Linn är nog den enda i hela världen som byter vecka idag....
Citera
2025-07-28, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruAllt
Som om hon har pappor som följer henne? Förutom ppd haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in