2025-07-21, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ja, det är sjukt. Hon vill bara visa upp sig..

Sjukt....avskyvärt beteende. Så respektlöst mot sina egna barn att göra så. Hon har knappt lagt upp en bild på sig o flickorna tillsammans, där de har sommarlov o njuter av att vara lediga TILLSAMMANS. Känner att jag börjar få nog av hennes exploatering av sig själv. Urtrist konto, utan meningsfullt innehåll. Hon vill bara visa upp sig o sitt fejkade liv. Hade varit mycket mer intressant o inspirerande om hon hade visat en sann sida av sitt liv. Iallafall lite. Förstår inte varför hon inte har ett konto på OF...då hade hon iallafall varit i rätt forum för sina utlämnande bilder på sig själv.
Citera
2025-07-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasblodstjejen
Nu fick jag upp Chris på Hinge, han har varit aktiv idag!

Visa bild.
Citera
2025-07-21, 23:54
Medlem
GodSosses avatar
Hon har en kropp utan kvinnliga former och verkar dessutom ha ganska långa, platta fötter, ungefär som Belsebubba Gröpenliw?
Citera
2025-07-22, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Sjukt....avskyvärt beteende. Så respektlöst mot sina egna barn att göra så. Hon har knappt lagt upp en bild på sig o flickorna tillsammans, där de har sommarlov o njuter av att vara lediga TILLSAMMANS. Känner att jag börjar få nog av hennes exploatering av sig själv. Urtrist konto, utan meningsfullt innehåll. Hon vill bara visa upp sig o sitt fejkade liv. Hade varit mycket mer intressant o inspirerande om hon hade visat en sann sida av sitt liv. Iallafall lite. Förstår inte varför hon inte har ett konto på OF...då hade hon iallafall varit i rätt forum för sina utlämnande bilder på sig själv.
Ja hon hade ju faktiskt kunnat göra intressant content av att vara ensamstående med flera olika pappor, vad som är utmaningar i deras vardag, hur de löser problemen mm. Det hade hon kunnat skriva om utan att för den delen hänga ut barn och pappor.. det finns säkert många i liknande situationer som hade velat se sånt content...framförallt vore det kul om hon kunde sluta med den där perfekta ytan hela tiden, för det är just bara en yta..inte en enda bild är spontan..så trist
Citera
2025-07-22, 10:58
Medlem
Jajamen han finns på hinge!!! Jag har per screens men vet inte hur man laddar upp
Citera
2025-07-22, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeypie7755
Jajamen han finns på hinge!!! Jag har per screens men vet inte hur man laddar upp

Vilken fantastiskt rolig nyhet. Vad skriver han i sin profil?
Citera
2025-07-22, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Vilken fantastiskt rolig nyhet. Vad skriver han i sin profil?

Att han älskar hundmammor, äter gärna kyckling/ris/broccoli varje dag -

Men han ser absolut bra ut på de bilderna han laddat upp, vilka måste varit tagna i Grekland och vid den där poolen de var vid här om dagen haha.
Citera
2025-07-22, 11:34
Medlem
Citat:
Att han älskar hundmammor, äter gärna kyckling/ris/broccoli varje dag -

Men han ser absolut bra ut på de bilderna han laddat upp, vilka måste varit tagna i Grekland och vid den där poolen de var vid här om dagen haha.

Skulle kontot kunna vara fejk? Har själv aldrig hört talas om Hinge och kollade upp. Finns ju vissa dejting sidor som använder Bank-id för och skapa konton ( går säkert att även fejka där om man är kunnig)
Men absolut så är det ett märkligt sammanträffande med hur Linn har skrivit/ ändrat Instagram bio m.m
Citera
2025-07-22, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
Skulle kontot kunna vara fejk? Har själv aldrig hört talas om Hinge och kollade upp. Finns ju vissa dejting sidor som använder Bank-id för och skapa konton ( går säkert att även fejka där om man är kunnig)
Men absolut så är det ett märkligt sammanträffande med hur Linn har skrivit/ ändrat Instagram bio m.m

Nu följer jag inte Chris på Instagram, men jag känner inte igen bilderna som han lagt upp på sin sida, alltså att det är bilder som ingen av dem delat innan. Hinge är en legit sida som jag alltid känns mig trygg på, minns inte om det är bank ID men det är svårt att skapa en fake profil eftersom det krävs så mycket bilder (typ 6) för att ens kunna skap en sida.
Citera
2025-07-22, 12:12
Medlem
Citat:
Nu följer jag inte Chris på Instagram, men jag känner inte igen bilderna som han lagt upp på sin sida, alltså att det är bilder som ingen av dem delat innan. Hinge är en legit sida som jag alltid känns mig trygg på, minns inte om det är bank ID men det är svårt att skapa en fake profil eftersom det krävs så mycket bilder (typ 6) för att ens kunna skap en sida.

Använd imgur för att ladda upp bilderna
Citera
2025-07-22, 12:26
Medlem
Citat:

Nej, men de kan kräva en video som bekräftelse på att du är du.
Citera
2025-07-22, 12:41
Medlem
Citat:

Kan man se hur länge han varit medlem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in