2025-07-16, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Och nu skålar de på ett hotell.

Stockholmsveckan på Gotland.
Där har hon säkert många ”Fuckboys” att störa sig på.
Citera
2025-07-16, 15:39
Medlem
Har hon en checklista på sånt hon måste göra? Som hon sett andra göra? Dra på charter, dra till Gotland osv osv. Likt detta med att flytta till Stockholm, lägga upp bilder på sushi osv osv osv
Citera
2025-07-16, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sittorg
Hmm hmm, senast 31/7 skall Årsredovisningen vara inskickad till Bolagsverket, i skrivande stund verkar den inte vara inskickad. Hoppas att inget problem uppstått för den här unga damen.
Ja, det kan bli tight om Bolagsverket skulle hitta brister i årsredovisningen som behöver åtgärdas.
Citera
2025-07-16, 17:02
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mimmon
Har hon en checklista på sånt hon måste göra? Som hon sett andra göra? Dra på charter, dra till Gotland osv osv. Likt detta med att flytta till Stockholm, lägga upp bilder på sushi osv osv osv

Glass har nog nästan gått om sushi
Citera
2025-07-16, 22:42
Medlem
Men alltså vad gör hennes kille med tungan på alla foton när han ler?! Liksom sticker fram tungspetsen?!
Citera
2025-07-16, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katciu88
Jag tror nog att Linnsan och C bara lånar Cs föräldrars hus medan föräldrarna är bortresta.

C ser väldigt bekväm ut med barnen på bilderna.

Känns taskigt att skriva detta men jag tänker nu när jag sett fler bilder på C att han inte är någon superhunk. Det kan vara så att han är en osäker kille och det är därför han har hamnat i klorna på Linn.

Så känner jag med alla hennes män hon väljer ut dem som spelar i ligan under
Citera
2025-07-16, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits
Men alltså vad gör hennes kille med tungan på alla foton när han ler?! Liksom sticker fram tungspetsen?!

Hahaha, såg precis bilderna och tänkte samma sak. 😂
Citera
2025-07-16, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LypsylLakrits

DET är det löjligaste jag sett på LÄNGE🤣

Försöker han se sexig och förförisk ut?🤣🤣
Har Linnsan sagt till han att göra så framför kameran kanske …🤣

Herregud ! Här fick vi ALLA svar på hur han kan kila med Linn - han är en mkt osäker Toyboy …..
Citera
2025-07-17, 06:00
Medlem
Måste väl ändå vara omärkt reklam för städhjälpen? Hon har väl tidigare gjort reklam men kanske för ett annat bolag( eller t.om samma?) Tror inte riktigt Linn har ekonomin för och betala själv för städhjälp ( eller vi märker väl när man man se hennes bolags ekonomi för förra årets redovisning)
Nu kanske jag tänker fel men känns som det var ett tag sen hon gjorde reklam för och fixa håret. Men blir väl oseriöst när hon byter frisör oftare än underkläder och alla är " Dem bästa"
Citera
2025-07-17, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Stockholmsveckan på Gotland.
Där har hon säkert många ”Fuckboys” att störa sig på.

Nej, dom var bara i Visby över dagen. Åkte med nån Birka färja.
Citera
2025-07-17, 10:30
Medlem
Vänta lite så hon gör "reklam" för städhjälp, fast hon fortfarande är bortrest? Eller menar hon att hon fick städhjälpen när hon var iväg till Rhodos? Låter så flummigt och skriva som hon gör men sen är hon inte ens hemma🤔 man ser ju tydligt att det är hon själv som tagit bilderna från huset så lär ju inte ha varit nu.
Citera
2025-07-17, 11:03
Tror Linn har en ätstörning. Men inte nödvändigtvis att hon inte äter, utan snarare att hon inte äter ordentligt av riktig mat man behöver för att kunna trycka i sig diverse sötsaker istället. Sen att hon ser smal ut, ja det gör alla tjejer som åmar sig framför kameran på sättet hon gör - sträcker sig, drar in magen och gör sig lång osv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in