2025-05-22, 11:41
Medlem
Såg henne på Centralen i Örebro igår där hon gick runt dyster och prata i telefon och såg riktigt sliten ut i regnet. Hon klär sig verkligen som den där personen som inte kunnat lämna fjortistiden bakom sig...
Hörde bara en mening ifrån samtalet men den väckte nyfikenhet kan jag säga!

"~Men lova mig att du är ärlig~" - med en förtvivlad ton...

Kanske lite trubbel med nya killen?
Citera
2025-05-22, 12:16
Medlem
Fint att få bli buren som en liten flickprinsessa.
Citera
2025-05-22, 12:28
Medlem
Upplever att det följer ett mönster. Ju tuffare livet börjar bli ju mer går hon in i sin prinsessroll. Skulle nästan vilja likna det vid ett missbruk. Man flyr verkligheten.
Citera
2025-05-22, 12:32
Medlem
Måste vara nåt fel på C om han inte ser att L följer samma mönster med kille efter kille. Parfotograferingar, familjefotograferingar, kärleksförklaringar. Likadana Pyjamaser. Redan hunnit med Spa och hotellvistelser.
Snart flyttar han in hos L i hennes radhus, blir bonuspappa och snart kommer barn nr 4 🫣
Citera
2025-05-22, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Måste vara nåt fel på C om han inte ser att L följer samma mönster med kille efter kille. Parfotograferingar, familjefotograferingar, kärleksförklaringar. Likadana Pyjamaser. Redan hunnit med Spa och hotellvistelser.
Snart flyttar han in hos L i hennes radhus, blir bonuspappa och snart kommer barn nr 4 🫣

Tänker precis samma..
Citera
2025-05-22, 12:53
Medlem
Mysigt att han har handen in under hennes kjol upp i röven! Grejt!!
Citera
2025-05-22, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Mysigt att han har handen in under hennes kjol upp i röven! Grejt!!

Hoppas han har testat henne för könssjukdomar..Ingen vill ha herpes i ögat.
Citera
2025-05-22, 13:15
Medlem
Jag tror faktiskt han är seriös med henne, kanske är detta hans första riktiga förhållande (datakille ), dock ej så seriös så att han skulle kunna gifta sig. Han kanske tror det hör till vuxenlivet och vuxenförhållanden att ta hand om andra mäns barn, lite som S som direkt gick in i den rollen. Jag tror också hon faktiskt skyddar sig denna gång, eftersom hon till slut fattat att inte rusa in i förhållanden, men hon hoppas nog innerst inne att ett ägg ändå ska lossa, det är ju inte helt omöjligt även om man sköter sig.
Citera
2025-05-22, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trass
Jag tror faktiskt han är seriös med henne, kanske är detta hans första riktiga förhållande (datakille ), dock ej så seriös så att han skulle kunna gifta sig. Han kanske tror det hör till vuxenlivet och vuxenförhållanden att ta hand om andra mäns barn, lite som S som direkt gick in i den rollen. Jag tror också hon faktiskt skyddar sig denna gång, eftersom hon till slut fattat att inte rusa in i förhållanden, men hon hoppas nog innerst inne att ett ägg ändå ska lossa, det är ju inte helt omöjligt även om man sköter sig.

Fast han kommer väl inte ta hand om hennes tidigare killars barn? Han ska väl bo uppe i Stockholm hela tiden och Linn åker vv hem till Örebro, där hon kommer att observera hur hennes mamma tar hand om barnen?
Citera
2025-05-22, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kiickoo
Såg henne på Centralen i Örebro igår där hon gick runt dyster och prata i telefon och såg riktigt sliten ut i regnet. Hon klär sig verkligen som den där personen som inte kunnat lämna fjortistiden bakom sig...
Hörde bara en mening ifrån samtalet men den väckte nyfikenhet kan jag säga!

"~Men lova mig att du är ärlig~" - med en förtvivlad ton...

Kanske lite trubbel med nya killen?
Haha, lova mig att du är ärlig?
Här flyger det stenar i glashus!
”Lova mig att du inte är sambo med en annan varannan vecka”?
Citera
2025-05-22, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Haha, lova mig att du är ärlig?
Här flyger det stenar i glashus!
”Lova mig att du inte är sambo med en annan varannan vecka”?

Haha ja det var den meningen som jag hörde, kunde inte direkt stanna upp och tjuvlyssna vidare så det kan vara helt taget ur sitt sammanhang men hon lät riktigt nojig!
Citera
2025-05-22, 15:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kiickoo
Haha ja det var den meningen som jag hörde, kunde inte direkt stanna upp och tjuvlyssna vidare så det kan vara helt taget ur sitt sammanhang men hon lät riktigt nojig!

Verkar rimligt att hon är tillbaka i Örebro nu. Bilden la hon ut i panik efter det där samtalet och nu postar hon gamla snapshat bilder på ”dejt” med sin älskade som vi vet är från flera dagar sedan. Fasaden ska hållas uppe till varje pris
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in