Citat:
Ursprungligen postat av
Cindyfindy
Det där lever hon ju inte efter själv..jag tycker inte att hon tar tillvara på tiden nu när barnen är små, hon har dom ju för tusan på fritids/förskola från morgon till 16 varje dag enligt henne själv..för jobbet kräver att hon gör så..hon skrev i somras att hon skulle försöka ta ut en föräldradag i veckan men att det skulle bli väldigt svårt med tanke på jobbet...sen när barnen har pappavecka då är det fika, shopping och nöje som gäller hela veckan..hade hon velat hade hon ju kunnat planera in mer jobb den veckan för att kunna ha sina barn hemma mer på mammaveckorna..
Jag och min man är egenföretagare, vi jobbar båda hemifrån men vår yngsta är ändå bara 5 timmar på förskolan. Vi löser situationen för att vi vill umgås med våra barn och att de ska få spendera sin barndom tillsammans.
Linn kan skrika sig hes om att hon prioriterar sina barn men hennes handlingar talar för sig själva.
Hon orkar inte med barnen..hon skaffade barn för tidigt..hon tar igen sin förlorade ungdom.
Jag förstår att hon älskar sina barn...men jag tror att hon innerst inne fantiserar om att vara en barnfri singel i Stockholm.
Jag tycker på riktigt synd om henne..hon kommer knappast träffa en ordentlig karl med sitt bagage. Ingen vettig man skulle vilja ha ett seriöst förhållande med en kvinna som har behandlat killar som förbrukningsvaror...