2024-08-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Hon är ju hjärndöd som vanligt också. Det där är inte alls prp, hon vet ju inte ens vad det är. Man förflyttar hudflikar med hår och håller på också. Finns inget naturligt i detta Alls. Man sprutar väl in nått medel också. Nä Linn, var ärlig - du ska göra en skönhetsbehandling. Och man ser ju på hennes om man jämför med gamla bilden hon la ut att hon gjort massor redan som hon aldrig kommer erkänna, tror hon folk är blinda??
Hos en klinik som gör prp-behandling står ”Behandlingen innebär att man tar en liten mängd blod, bearbetar det för att öka blodplättskoncentrationen och sedan injicerar det i det skadade området för att främja naturlig läkning och vävnadsregeneration.”
Citera
2024-08-26, 05:49
Medlem
Bra att till och med J som inte är så gammal fattat livets mening som flicka och kvinna: Var söt och fin och ha fina klänningar så att en kille vill gifta sig med dig.
Citera
2024-08-26, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Tänkte också på det, har fröken gottat sig med massa mat på sommarlovet tro...lite ofint att kommentera det isåfall...
För Linn har väl inte gjort ett syftningsfel IGEN, hon har ju högsta betyg i svenska..
Tur hon skrev ett hyllningsinlägg om sig själv igen, att hon inte ångrar sina barn bla bla osv, jag hade nästan saknat det..det måste ju gått flera dagar sen hon skrev det senast... jösses..vem försöker hon övertala med dessa inlägg? Sig själv?
Jag slutar aldrig att förvånas över hur verklighetsfrånvänd Linn är.. Tror hon verkligen att pedagogerna bara säger fina saker om hennes barn..?! Förstår hon verkligen inte att detta är något som säkert alla föräldrar får höra.. Det måste hon väl rimligen förstå.. Eller?
Citera
2024-08-26, 07:34
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Bra att till och med J som inte är så gammal fattat livets mening som flicka och kvinna: Var söt och fin och ha fina klänningar så att en kille vill gifta sig med dig.

Jag reagerade också på det inlägget.. Helt sjukt och sorgligt på samma gång.. allt ska handla om rosa fluff och gulligull 🤢
Citera
2024-08-26, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Och detta att han ska lyfta henne? Så hon känner sig liten och söt? Det är väl bara Simon som varit stor nog att göra det? Dem andra är väl i hennes storlek? 😅

Vad händer om Linnsan träffar en kortare kille, än sig själv? Ska hon krama honom bakifrån…? Skulle inte tro det. 🙃
Citera
2024-08-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Håller väl med om några punkter på listan men väldigt många känns otroligt barnsliga och inte alls speciellt viktiga i en relation. Låter nästan som att Linn och hennes läsare vill vara som värnlösa små väsen som inte kan ta hand om sig själva och behöver en man vid sin sida vid varje steg.

Jag tror de flesta män vill ha en kvinna som är självständig, som monterar ihop ikeamöblerna själv, bär sina egna väskor, gladeligen betalar notan och liknande.
Som någon sa, känns som en 14-årig tjej suttit med sina tjejkompisar och satt ihop listan. Om man utgår från "normen".. De flesta tonårstjejer jag kommer i kontakt med i olika sammanhang är oftast bra mycket självständiga och tuffare än så..
Men återigen får vi belägg för att Linn stannat mentalt i tonårsåldern..
Tycker också det är då tröttsamt fejkat att hon hyllar sig själv som en power-woman samtidigt som hon ska vara liten och hjälplös med en stor, stark man som gör allt för henne... Som vanligt går inte något av det hon skriver ihop utan hon skriver saker som hon tror folk vill höra.. Vem ÄR hon egentligen..?
Citera
2024-08-26, 09:05
Medlem
Inlägget om J var riktigt creepy. Ett så litet barn bör inte ha något begrepp om vuxna relationer, sex och otrohet. Obehagligt att ett så litet barn redan har snappat upp det, men det beror ju sannolikt på ett ständigt tjat om detta från Linns sida.
Citera
2024-08-26, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polka-maskinen
Vad händer om Linnsan träffar en kortare kille, än sig själv? Ska hon krama honom bakifrån…? Skulle inte tro det. 🙃
😂😂😂 ja precis!!
Citera
2024-08-26, 11:15
Medlem
Att börja ta till diverse metoder för att göra håret tjockare och friskare, men samtidigt sätta i nytt löshår, känns väldigt kontraproduktivt. Självklart blir håret slitet efter flera år med löshår, i synnerhet om det inte sköts om väl vilket L:s tyvärr inte ser ut att ha gjorts. Ska håret kunna återhämta sig så behöver man ta ut löshåret. Jag tycker dessutom att hon var fin i sitt naturliga år, hon passade i lite kortare.
Citera
2024-08-26, 13:32
Medlem
Woohooo, Stockholmsvecka, frihet från ungarna!
Citera
2024-08-26, 15:27
Medlem
Simmes senaste bild på B. Är det bara jag (isf ber jag om ursäkt på förhand) - men om det så tydligt står att det är J’s napp, varför har B den i munnen då? 😂

Misstag görs om man inte vet - men Simme kanske inte är läskunnig?
Citera
2024-08-26, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Att börja ta till diverse metoder för att göra håret tjockare och friskare, men samtidigt sätta i nytt löshår, känns väldigt kontraproduktivt. Självklart blir håret slitet efter flera år med löshår, i synnerhet om det inte sköts om väl vilket L:s tyvärr inte ser ut att ha gjorts. Ska håret kunna återhämta sig så behöver man ta ut löshåret. Jag tycker dessutom att hon var fin i sitt naturliga år, hon passade i lite kortare.

Från bloggen nu i veckan

"Har alltid haft så tjockt hår, tjockt lockigt så himla fint men efter alls graviditeter och dåliga typer av löshår har det förstörts massor och blivit så tunt"

Och här ifrån bloggen 2022 när hon samarbeta med Ida

"I veckan var jag hos frisören och säger bara WOW! Ida som jag går till är en så duktig frisör med flera års erfarenhet och dessutom en av nordens främsta inom hårförlängning och ljusa slingor och färg. Det MÄRKS!"

Så ljög hon då om kvalitén av det löshåret? Hon som byter frisörer kors och tvärs (rekord va väl en månad emellan?)
Som du skriver, jag tror att det är snarare Linn själv som inte har skött håret som man ska göra när man har löshår. Har själv ingen erfarenhet då jag aldrig haft löshår men när jag läste lite om det så ja, det krävs mer vård av håret om man har just förlängning men i Linns värld kan ju hon aldrig göra fel🫠
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-08-26 kl. 16:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in