2024-02-22, 09:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jisses vilket drygt och otrevligt svar!
Någon försvarar Linn med att hon precis öppnat lådan och inte använt skorna ännu. Visst, men hon har ju piffat bilden med blommor så uppenbart har hon lagt tid på att få till fina bilder och då tar man ju bort lappen under skorna också..! Nope, helt uppenbart att det är ett medvetet val för att visa "de dyra" skorna..

Jobbigt att bli tagen på bar gärning tydligen. Hon är som ett litet barn med handen i kakburken
Citera
2024-02-22, 09:53
Avslutad
Graden av passiv aggressivitet tycks ha ökat på sistone. Nu när hon t ex efterfrågade ”opopulära åsikter” eller hur hon kallade det så blev det spydigheter som svar på typ allt som inte var medhåll till henne.
Citera
2024-02-22, 09:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Graden av passiv aggressivitet tycks ha ökat på sistone. Nu när hon t ex efterfrågade ”opopulära åsikter” eller hur hon kallade det så blev det spydigheter som svar på typ allt som inte var medhåll till henne.

Hon tycker väl det hör till hennes ”underbara utveckling”, typ att inte ta nån skit. Men det är där hon totalt missförstått. Det är skillnad mellan att få ta onödig skit och säga ifrån mot det och mellan att vara ännu mer otrevlig tillbaka eller bara anta att alla vill illa för att de inte tycker som hon
Citera
2024-02-22, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Linn har ju hängt hemma hos dom innan, går även träffas efter jobbet ibland då Linn kan ta sig överallt när som helst typ. Så att hon jobbar är bara ett svepskäl. Man tar sig tid till vänner, sambo och barn🥲
Varken du el jag vet ju hur A vill spendera sin lediga tid nu när hon jobbar. Klart man tar sig tid men då ska ju tiden finnas också. Många i ekorrhjulet har inte alltid "tid" att umgås med vänner hela tiden. Vissa har ju föräldrar, syskon mm man vill hinna träffa också när man är ledig.
Citera
2024-02-22, 12:12
Avslutad
Asså i vilken värld är 2k värt för H&M skor? Efter första gången är de helt förstörda. Plastiga kina-skor som kostade 20kr att tillverka. Vem vill ens lägga mer än några hundra på de skorna? De skriker billiga och dålig kvalitet. Omdömet chockar mig
Citera
2024-02-22, 12:25
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barajagintedu
Varken du el jag vet ju hur A vill spendera sin lediga tid nu när hon jobbar. Klart man tar sig tid men då ska ju tiden finnas också. Många i ekorrhjulet har inte alltid "tid" att umgås med vänner hela tiden. Vissa har ju föräldrar, syskon mm man vill hinna träffa också när man är ledig.

Okej? Så med andra ord så utnyttjade Alva Linn när hon var föräldrarledig, då de umgicks ofta även med A's lilla familj, men nu när hon jobbar så vill hon inte skapa sig tid nångång ibland för sina vänner? De är 25-26 år, tror nog vänner är viktiga för dom, även om sitt barn o sambo är ännu viktigare.

Vet inte ens vad vi diskuterar? Jag snackar inte att de ska träffas flera gånger i veckan, men kan man inte skapa sig tid en dag eller kväll en gång varannan vecka, så låter det skumt i mina ögon! Även om det så är en snabbfika på stan eller något.
Citera
2024-02-22, 13:36
Medlem
Kanske redan upptaget i tråden men såg att J ska få ett syskon.
Citera
2024-02-22, 13:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korvgasen

Jaa men bad någon skicka bild
Citera
2024-02-22, 14:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Korvgasen
Och ingen gratulation eller gilla-markering från Linn än så länge vad jag kan se.
Citera
2024-02-22, 14:18
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och ingen gratulation eller gilla-markering från Linn än så länge vad jag kan se.
Det är kanske även detta hon bakar in i att hon har haft motigt och tufft nu.
Jag tror inte hon tycker det är roligt alls att Juvelia ska få ett syskon på sin pappas sida.
Det stör hennes familjebild något enormt, och tänk, tänk om hon får en lillasyster till, hemska tanke hur ska Linn överleva?
Det är därför hon har en sån enorm panik efter en ny man.
Så hon återigen kan stå i fokus.
Citera
2024-02-22, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Det är kanske även detta hon bakar in i att hon har haft motigt och tufft nu.
Jag tror inte hon tycker det är roligt alls att Juvelia ska få ett syskon på sin pappas sida.
Det stör hennes familjebild något enormt, och tänk, tänk om hon får en lillasyster till, hemska tanke hur ska Linn överleva?
Det är därför hon har en sån enorm panik efter en ny man.
Så hon återigen kan stå i fokus.
Antagligen blir nya bebisen och J väldigt lika också med tanke på att J är så lik sin pappa...jobbigt för Linnsan
Citera
2024-02-22, 14:39
Avslutad
Hahaha sa ju att en lunch skulle komma mellan Linn och Alva för att vi nämnde det, var en dag sen i gissningen bara - hände idag och inte igår
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in