2024-02-21, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon vill väl skryta över att hon köpt så dyra skor...

De var verkligen skitfula och ser otroligt tacky ut
Jösses..jag brukar inte kommentera hur människor klär sig osv men de där skorna var nog det fulaste jag sett...jag skulle inte ta i dom med tång om de ens var gratis...ska bli spännande att se i sommar om Linn faktiskt kommer att använda dom eller om hon ledsnat på dom innan dess..
Citera
2024-02-21, 23:49
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Bara för henne att googla , vilket jag gjorde. Tandvårdsbidraget kan inte användas till att bleka tänderna! Riktigt pinsamt att hon refererar till det.
Uppenbart är hon jue inte "vassaste kniven i lådan".
Citera
2024-02-22, 07:19
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Klackarna på skorna påminner om stolsben till utemöbler.
HAHAHA! Exakt vad jag tänkte. Så jävla fula klackar.
Citera
2024-02-22, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Jösses..jag brukar inte kommentera hur människor klär sig osv men de där skorna var nog det fulaste jag sett...jag skulle inte ta i dom med tång om de ens var gratis...ska bli spännande att se i sommar om Linn faktiskt kommer att använda dom eller om hon ledsnat på dom innan dess..

Vilken annan småbarnsmamma lägger 2000kr på ett par skor? Tror inte många. Inte av dom som följer Linn. "Materiel lycka", Jisses, konsumtion till överflöd...
Citera
2024-02-22, 09:18
Avslutad
BullSHIT att hon jobbade från 8 till 22.30 igår. Det säger hon bara för folk ifrågasätter hennes så kallade jobb här. Att svara på frågor man ställt till sig själv eller ”tipsa” folk med adlinks på fula dyra saker folk inte behöver speciellt inte i dessa tider till 22.30 räknas inte Linn…
Senast redigerad av Bais977 2024-02-22 kl. 09:22.
Citera
2024-02-22, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Vilken annan småbarnsmamma lägger 2000kr på ett par skor? Tror inte många. Inte av dom som följer Linn. "Materiel lycka", Jisses, konsumtion till överflöd...

Väldigt intressant för folk har ju börjat säga ifrån nu. Som blommorna som var såååå billiga och enkla att göra nått med. Det flödade med kommentarer att föräldrar måste prioritera mat framför rosor för 300kr…
Citera
2024-02-22, 09:21
Avslutad
Jättefula skor - hon vet verkligen inte vad classy är, och pengar som hade räckt långt på klänningarna hon tjatade som fan om hela kvällen igår eller vad som helst annat faktiskt. Men nej det är inte alls mycket för skor. Ett par riktiga klackar som är gjorda efter foten från Louboutin eller annat är ju startpris runt 7000kr, så inte speciellt imponerad nej
Citera
2024-02-22, 09:28
Avslutad
asså herregud så bortskämt dryg hon är! Nån bara frågade om hon glömde prislappen på. Hugger direkt: glömde du profilbilden eller. Vad är fel på människan?! Det var väl en högst relevant fråga! Blir bara tydligt då att det var med flit och hon vill inte bli outad om det…det här med kritik, inte riktigt hennes grej va. Oj vilken chock sen i arbetslivet
Citera
2024-02-22, 09:29
Avslutad
Läs alla trådarna om skorna innan de försvinn, Linn får en hel del skit
Citera
2024-02-22, 09:40
Medlem
En inspelningsdag hos Alva. Jobbar hon för Linn nu?Eftersom hon spenderar så mycket av sin lediga tid att filma Linns samarbeten.
Citera
2024-02-22, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
asså herregud så bortskämt dryg hon är! Nån bara frågade om hon glömde prislappen på. Hugger direkt: glömde du profilbilden eller. Vad är fel på människan?! Det var väl en högst relevant fråga! Blir bara tydligt då att det var med flit och hon vill inte bli outad om det…det här med kritik, inte riktigt hennes grej va. Oj vilken chock sen i arbetslivet
Jisses vilket drygt och otrevligt svar!
Någon försvarar Linn med att hon precis öppnat lådan och inte använt skorna ännu. Visst, men hon har ju piffat bilden med blommor så uppenbart har hon lagt tid på att få till fina bilder och då tar man ju bort lappen under skorna också..! Nope, helt uppenbart att det är ett medvetet val för att visa "de dyra" skorna..
Citera
2024-02-22, 09:51
Avslutad
Linn måste gå en kurs i hur hon ska göra sitt jobb…hon kan ju inte ens stava till content nuförtiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in