Citat:

Ursprungligen postat av 
MissTrisstess

Tänker inte kommentera hurvida Linn har 36 eller 40 i skostorlek.
Däremot reagerar jag på att du lyckats söka fram ett "bildbevis" från ett inköp gjort för 5 år sedan.
Jag är förundrad över din ständiga besatthet att i tråden hela tiden försöka nysta i konkreta fakta.

Google ”tiingelinn skor”. Gå in på bilder, skrolla. Svårare än så är det inte. Tar inte många minuter.
Jag tycker konkret fakta är intressant (och ärligt så är det också en utmaning att hitta den oavsett ämne. Så det gör jag även gällande andra saker än Linn).
Jag hänger i denna tråd för att jag ogillar Linns lögner framförallt. Diskussioner om Linns lögner blir inte trovärdiga när folk slänger ur sig skit som de ”gör till en sanning” och påstår att Linn ljuger om.
Mitt mål är att Linns verkliga lögner belyses och kommer fram till dem som ännu inte förstått vad hon håller på med. Och för en sådan person blir denna tråd bara ett bevis på att folk på Flashback bara snackar skit och mobbar Linn för ingenting.
Så. Genom fakta hoppas jag höja trådens trovärdighet en liten gnutta. Och som sagt. För mig är det en utmaning att hitta infon, oavsett ämne😉