2023-10-10, 07:32
Medlem
”hon jag tagit smör från mackan i hela håret”? Vad i helvete betyder det ens?
Citera
2023-10-10, 07:50
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolini
”hon jag tagit smör från mackan i hela håret”? Vad i helvete betyder det ens?
Måste vara dyslexin som lyser igenom.
Citera
2023-10-10, 07:59
Medlem
Förstår inte ens meningen med att lägga upp detta. Är det att B är ”busig”, att det är ok att leka med maten (det gör man väl genom att tex göra en kulle av moset och sätta dit broccoli som träd), att B ska kunna se när hon är tonårig vad mamma la upp för ”kul”? Är Linn verkligen så här barnslig?

Mina barn har både lekt med maten, vält ut, kladdat och hållit på, men tänker att nån måtta får det väl ändå vara? Det där ger ju bara massa merjobb för nu ska håret tvättas innan dagen kan börja. Eller kommer B vara hemma från förskolan idag för det inte hinns tvättas innan T ska till skolan? Vissa inlägg är bara så konstiga. Ingen av hennes ”kollegor” de som hon brukar tagga på evenemang mm lägger upp sånt här.
Citera
2023-10-10, 11:47
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Linn bloggar om att hon är besviken på följare som frågar varför hon inte köper mormors och morfars hus och tycker det är oförskämt att fråga!
Hon tillhör helt klart den lättkränkta generation…
Citera
2023-10-10, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Hon tillhör helt klart den lättkränkta generation…
Definitivt.
I samma inlägg skriver hon att hon ”alltid sagt hon ska ta över mormor och morfars hus” eller liknande. Men nu när förutsättningarna inte medger det är det tydligen ändå oförskämt att fråga …
Citera
2023-10-10, 12:16
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Linn bloggar om att hon är besviken på följare som frågar varför hon inte köper mormors och morfars hus och tycker det är oförskämt att fråga!

Citat:
Definitivt.
I samma inlägg skriver hon att hon ”alltid sagt hon ska ta över mormor och morfars hus” eller liknande. Men nu när förutsättningarna inte medger det är det tydligen ändå oförskämt att fråga …
Man blir fan förbannad över henne sätt att bete sig, som hon hänger ut barnens pappor, tänker hon ingenting på hur barnen kommer att uppfatta denna cirkus när dom blir stora nog?
Jag får en klump i magen av allt detta.
Kan hon någon gång tänka såhär; ”hur skulle JAG känna om nåt av mina ex hängt ut mig på liknande sätt..?”
Citera
2023-10-10, 12:32
Medlem
Och nu nästa story, försöker hon vara rolig? På nåt ironiskt sätt? Ja, det byggs om på gatorna i Örebro. De flesta invånare har klagat över detta nu i många många år. Det är fler som skulle avstå snabbussarna det byggs för än de för dom, men oavsett så utvecklas ju städer och då ser det ut så här. Finns massa vackra platser kvar i Örebro. Hela stadsparken, slottet, sommarro, oset, alla parker på väster och öster. Det är så totalt ointressanta och fullkomligt konstiga inlägg hon gör.
Citera
2023-10-10, 12:41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Och nu nästa story, försöker hon vara rolig? På nåt ironiskt sätt? Ja, det byggs om på gatorna i Örebro. De flesta invånare har klagat över detta nu i många många år. Det är fler som skulle avstå snabbussarna det byggs för än de för dom, men oavsett så utvecklas ju städer och då ser det ut så här. Finns massa vackra platser kvar i Örebro. Hela stadsparken, slottet, sommarro, oset, alla parker på väster och öster. Det är så totalt ointressanta och fullkomligt konstiga inlägg hon gör.

Härligt att se att hon minsann jobbar
Citera
2023-10-10, 13:00
Medlem
Citat:
Definitivt.
Hon är nog bitter på sig själv att hon satt sig i en situation som gjort det omöjligt att ta över huset, och så vänder hon den bitterheten mot den som ställer frågan ..
Citera
2023-10-10, 13:11
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonpinglan
Man blir fan förbannad över henne sätt att bete sig, som hon hänger ut barnens pappor, tänker hon ingenting på hur barnen kommer att uppfatta denna cirkus när dom blir stora nog?
Jag får en klump i magen av allt detta.
Kan hon någon gång tänka såhär; ”hur skulle JAG känna om nåt av mina ex hängt ut mig på liknande sätt..?”
Har hon ens den förmågan? Jag tvivlar på det.
Citera
2023-10-10, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Hon är nog bitter på sig själv att hon satt sig i en situation som gjort det omöjligt att ta över huset, och så vänder hon den bitterheten mot den som ställer frågan ..

Det är precis det det handlar om..bitterhet.

Hon vet att om hon hade stannat med Marcus så hade de tillsammans haft en relativt bra ekonomi. De hade lätt kunnat köpa morföräldrarnas hus i Frövi. Marcus hade sagt ja till vad Linn än ville ha..han är nog den enda av hennes pojkvänner som faktiskt brydde sig om henne.

Linn och Marcus hade antagligen gift sig 2019 och fått fler barn..kanske till och med låtsastvillingar. De hade stått ut som ett ungt par som träffades och skaffade barn i tonåren..och faktiskt fortfarande är tillsammans!

Hon kunde fått allt hon drömmer om ifall hon inte hade varit så hoppig och otålig.
Citera
2023-10-10, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jävlar vad Linns ungar måste sova!
Kl 18 lägger de sig, skriver hon.
Och sen måste hon ställa väckarklockan för att komma upp 6.45…..
De flesta barn hade ju vaknat vid 3-4-tiden om de la sig kl 18.
Skönt för henne såklart, men det låter som extremt mycket sömn.

Min dotter sover 12h varje natt 🤷🏽‍♀️ inga konstigheter! Jag klagar inte, men förstår att det finns dom som blir avundsjuka 😉
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in