2023-09-25, 21:29
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Det är nog första gången jag hör någon använda orden ”söt, gullig, fin och lyxig” till sexleksaker?
Samt känns det udda att ta ut alla dessa för att ge till en kompis?

”Här har du 10 olika sexleksaker, du vet inte vad det ska användas till eftersom alla förpackningar är slängda men titta vilken gullig rosa glasplugg!”

Till en ” vän ” hon vill inte skylta för öppet med att hon använder allt det där 🤣
Citera
2023-09-25, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blissophie97
Det känns ju otroligt ofräscht och olyxigt att hon tagit ur varenda grej ur förpackningen?

Haha min tanke också. Men det ska nog inte ges bort. Det är till henne själv men det kan hon inte erkänna.
Citera
2023-09-25, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Så jävla äckligt att första bilden om hennes storys är på Bell o sen 5st med sexleksaker! Jävla mupp!! Ta bort barnen eller ta bort sexleksakerna från sidan!! Hur svårt kan det va?!?!

Hissen går verkligen inte ända upp hos Linn..det verkar nästan som om den är ur funktion.

Förstår hon inte att det finns massor av pedofiler på insta. Det finns dokumentärer om det, hur de tipsar varandra om bra barn-konton.

Antagligen är 20-30 % av hennes följare pedofiler från hela världen.
Citera
2023-09-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Det är nog första gången jag hör någon använda orden ”söt, gullig, fin och lyxig” till sexleksaker?
Samt känns det udda att ta ut alla dessa för att ge till en kompis?

Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
"Den här fina" om en buttplug. Nä jag dog nog lite där...

Jag skrattade rakt ut när jag såg reklamen..! 🤣
Hon gör det enligt egen utsago för att avdramatisera sexleksaker, men kan inte säga vad de olika sakerna är, som dildon och buttplugen.. 🤪
Citera
2023-09-25, 21:46
Avslutad
Men detta tar väl ändå priset.
Det är absolut inget fel med att använda sexleksaker, ensam eller med partner, men alltså … jag är tom på ord faktiskt.
Citera
2023-09-25, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Till en ” vän ” hon vill inte skylta för öppet med att hon använder allt det där 🤣

Jag tror Linn är asexuell..enda anledningen till att hon har haft sex är nog för att bli med barn eller för att hålla killarna nöjda..

Hon sa i Unga mammor att det bästa med sex är myset efteråt..det låter som någon som inte bryr sig om sex och antagligen aldrig har fått orgasm.

Linns sexualitet verkar vara väldigt ytlig och "barnslig". Hon sexualiserar sig själv på ett flickaktigt sätt, hon verkar tror att det är enda sättet att få uppmärksamhet på, är att tidigt hoppa i säng med en flirt eller att vara sexuellt utmanande.

Det är synd om hon tror att det enda hon har att erbjuda är sin kropp.
Citera
2023-09-25, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MikaellaX
Hissen går verkligen inte ända upp hos Linn..det verkar nästan som om den är ur funktion.

Förstår hon inte att det finns massor av pedofiler på insta. Det finns dokumentärer om det, hur de tipsar varandra om bra barn-konton.

Antagligen är 20-30 % av hennes följare pedofiler från hela världen.

Garanterat, tänkte faktiskt på det med klippet där barnen badar. Att det finns äckel där ute som gottar sig. Nej hissen går inte hela vägen upp där inte.
Citera
2023-09-25, 21:53
Medlem
Paatiences avatar
Hahahah vem fan på Sinful tyckte det här var en bra idé? Komedi.
Citera
2023-09-25, 22:13
Medlem
Jag som tjej skulle nog inte vilja få det där kitet av en kompis... och särskilt inte när det gjorts i ett samarbete för att avdramatisera sexleksaker? 😅 Värdet är typ 4000 kr. Ger folk bort sånt till kompisar? Kanske är en grej att handla penispasta när man är typ 17, men inte "söta, fina, lyxiga" sexleksaker när man är 25. Hon vågar ju knappt ens säga hur dom ska användas.
Citera
2023-09-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Hon gör det enligt egen utsago för att avdramatisera sexleksaker, men kan inte säga vad de olika sakerna är, som dildon och buttplugen.. 🤪

Tänkte exakt samma! Kan inte ens säga orden, utan bara ”den här gulliga”. Vet hon ens själv vad det är eller hur man ska använda den?! 😂
Fine att ge bort sexleksaker till vänner, men det blir nästan en förolämpning med sååå många. Och inte alla som gillar grejer i analen kanske, det var ju mer än en sak 😂
Citera
2023-09-25, 22:29
Medlem
drinksareonmes avatar
Asså det samarbetet måste ju även hennes "fans" tycka är riktigt skumt.
Citera
2023-09-25, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Det sista som var den dyraste och senaste leksaken sa hon inte ens vad det var.
Hon måste inte använda sakerna och recensera om hon inte vill (även om det hade varit mer intressant, bättre ur marknadsföringssynpunkt och hjälpsamt) men hon måste väl ändå säga vad det är?

"Den här söta blomman" - nej Linn, det är en vibrator!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in