2023-09-05, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Vill du ha flera barn?
Favoritnamn på pojkar?
När fick du ditt första barn?
Redflags i förhållande?

Herregud glöm inte o fråga om hennes BUS!!!! Det va ju iaf en vecka sen ”alla” frågade om vilket märke hon använder!!
Citera
2023-09-06, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Nu har Linn lagt upp ett inlägg med paketinslagning, hon har verkligen för mycket fritid och bidrar till köp och släng-samhället. Vi skiter i Ts födelsedag idag, det är passé.

Roliga är att hon slog ju inte in paketen med finess, hon missade en vikning på ena hörnkanten så det inte blir som ett V utan rakt.

Återigen ett värdelöst tramsinlägg av Linnsan.

Ingenting jag tror Linn har kommit på själv..
Citera
2023-09-06, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Nu har Linn lagt upp ett inlägg med paketinslagning, hon har verkligen för mycket fritid och bidrar till köp och släng-samhället. Vi skiter i Ts födelsedag idag, det är passé.

Roliga är att hon slog ju inte in paketen med finess, hon missade en vikning på ena hörnkanten så det inte blir som ett V utan rakt.

Återigen ett värdelöst tramsinlägg av Linnsan.
Nej undrar verkligen vem som har tid att PYSSLA på ett paket? Som barnet bara ska riva sönder? Vi vanliga döda har fullt upp med att ta hand om barnen, hålla hemmet i schack och jobba.
Citera
2023-09-06, 19:39
Medlem
Vem är Linn? Vad är unga mammor?
Citera
2023-09-06, 22:53
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
Vem är Linn? Vad är unga mammor?
Testat googla?
Citera
2023-09-06, 23:56
Medlem
För att få fina paket viker man dessutom in kanten på pappret så inte klippta änden syns utan en vikt kant. Innan man viker och tejpar kanten så brukar man släta till den så det blir helt platt.
Det här borde Linn veta eftersom hon hänvisar till när hon arbetade i butik. Hade jag köpt en (dyrare) smycke och fått ändarna på pappret på det viset hon visade i klippet hade jag blivit väldigt besviken.

Ett riktigt snyggt paket blir det om man använder dubbelhäftande tejp på insidan av pappret istället för vanlig tejp på utsidan.

Angående Linns buketter så är det alldeles för lite luftighet i dom. Det finns ett jättelätt knep för att få dom större och luftigare men med exakt samma antal blommor i. Men eftersom Linn läser här avslöjar jag det inte. Men tycker utbildningen hon går borde erbjuda praktik hos florister med yrkesbevis, inte bara ett intyg att man gått en utbildning som Linn kommer få. Där lär man sig massa små knep och trix. (Har själv haft praktik och extrajobb i blomsterbutik, men eftersom jag inte hade nåt yrkesbevis fick jag bara rengöra blomsterkylen, vattna och plantera julgrupper. Inga buketter, detta trots blomsterbunderikurs &#128514
Citera
2023-09-07, 05:00
Medlem
Zizzoerps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
För att få fina paket viker man dessutom in kanten på pappret så inte klippta änden syns utan en vikt kant. Innan man viker och tejpar kanten så brukar man släta till den så det blir helt platt.
Det här borde Linn veta eftersom hon hänvisar till när hon arbetade i butik. Hade jag köpt en (dyrare) smycke och fått ändarna på pappret på det viset hon visade i klippet hade jag blivit väldigt besviken.

Ett riktigt snyggt paket blir det om man använder dubbelhäftande tejp på insidan av pappret istället för vanlig tejp på utsidan.

Angående Linns buketter så är det alldeles för lite luftighet i dom. Det finns ett jättelätt knep för att få dom större och luftigare men med exakt samma antal blommor i. Men eftersom Linn läser här avslöjar jag det inte. Men tycker utbildningen hon går borde erbjuda praktik hos florister med yrkesbevis, inte bara ett intyg att man gått en utbildning som Linn kommer få. Där lär man sig massa små knep och trix. (Har själv haft praktik och extrajobb i blomsterbutik, men eftersom jag inte hade nåt yrkesbevis fick jag bara rengöra blomsterkylen, vattna och plantera julgrupper. Inga buketter, detta trots blomsterbunderikurs &#128514
Ja du är så duktig sååå..
Citera
2023-09-07, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Ingenting jag tror Linn har kommit på själv..

Nä precis… Det inslagna paketet med Elefanten är det första som kommer upp på Pinterest om du söker på ”Paketinslagning barn”…
Citera
2023-09-07, 09:39
Medlem
Kattihatt07s avatar
Fin frisyr Tindra har på skolfoto, jättefint..😀 Kom hon direkt från sängen eller har Linnsan stylat det 😅
Citera
2023-09-07, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattihatt07
Fin frisyr Tindra har på skolfoto, jättefint..😀 Kom hon direkt från sängen eller har Linnsan stylat det 😅

Kan vi sluta kommentera barnens utseende? tindra kanske har gjort frisyren själv och känner sig jättefin! Och som mamma då gör man inte om frisyren! Då e man glad för att barnet känner sig fint.

Och helt ärligt hade Tindra haft perfekt frisyr hade kommentaren ”varför låter inte Linn sina barn vara barn? Allt måste inte vara perfekt blanlabla” kommit istället.

Så nej kommentera aldrig barnens utseende! De har inte valt detta.
Citera
2023-09-07, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetgirighet
Nä precis… Det inslagna paketet med Elefanten är det första som kommer upp på Pinterest om du söker på ”Paketinslagning barn”…

Haha, känns så typiskt Linnsan på nåt sätt..tar första bästa som dyker upp. Minsta möjliga ansträngning, typ.
Citera
2023-09-07, 12:37
Medlem
ModerEvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokomolo
Kan vi sluta kommentera barnens utseende? tindra kanske har gjort frisyren själv och känner sig jättefin! Och som mamma då gör man inte om frisyren! Då e man glad för att barnet känner sig fint.

Och helt ärligt hade Tindra haft perfekt frisyr hade kommentaren ”varför låter inte Linn sina barn vara barn? Allt måste inte vara perfekt blanlabla” kommit istället.

Så nej kommentera aldrig barnens utseende! De har inte valt detta.

”Barnen har inte valt detta.” Och just därför borde de inte heller förekomma på hennes sociala medier!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in