2023-07-05, 20:49
Medlem
Svinkul att han är hemma själv och fixar allt galant, städar upp Linns röra 😂
Citera
2023-07-05, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Svinkul att han är hemma själv och fixar allt galant, städar upp Linns röra 😂

Jäklar de där gjorde han bra! Helvete vad det såg ut. Nu får han många kvinnor på fall. Både klipper en stor jäkla gräsmatta med barn på höften, städar och donar från absolut misär i stök. Härligt Simme! Detta är absolut en passivt aggressiv tävling mellan dom.
Citera
2023-07-05, 20:57
Medlem
Lite kul att att han visar hur stökig tvättstugan var innan han städade. Kan tänka mig att L inte uppskattar att stöket visas upp på insta :-) Heja Simon! Han fixar ju hemmet och barnet galant. Besiktiat bilen, hälsat på kompis, gått promenad, klippt gräset och städat tvättstugan, allt på en dag... L som är helt utbränd efter att ha filmat någon halvtaskig reklam...
Citera
2023-07-05, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Undrar om Simon medvetet lägger upp att han minsann kan klippa gräs, besikta bil och städa tvättstugan samtidigt som han har hand om Belle för att det ska sticka i Linnsans ögon?

Känns som en tyst tävling mellan Simon och Linn om vem som är bäst på att vara ensam med barnet. Någon annan?
Uppfattar Linn som väldigt domderande. Kanske har Linn kört över Simon, men att han nu tröttnat och satt ner foten? Linn klarar inte av det och gör slut, Simon visar att han klarar sig alldeles utmärkt och är en bra pappa på egen hand. Ren gissning, men helt ärligt hoppas jag att det grundar sig i att Simon vågar stå upp för sig själv.
Citera
2023-07-05, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loversingame
Det är slut dom kör varannan v hos Linn
Gissar du eller har du fått det bekräftat?
Citera
2023-07-05, 21:16
Medlem
Jag tror det är Linn som gjort slut tror inte Simons inlägg om levt ohälsosamt med feta såser osv uppskattas av Linn, man ska nog inte hacka på hennes perfekta liv 😂
Citera
2023-07-05, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeLLa
Gissar du eller har du fått det bekräftat?

Gemensamma vänner /säger inte från vilken sida vill inte outa mig
Citera
2023-07-05, 21:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backuphallihallo
Extremt vanligt bland de yngre.

Aha
Citera
2023-07-05, 21:23
Medlem
Citat:

Vem gjorde slut? Simon eller Linn?
Citera
2023-07-05, 21:24
Medlem
Citat:
Okej. Helt förståeligt. Då har våra teorier här inne stämt. Vet du vem av dom som har gjort slut? Eller är det ett gemensamt beslut? Finns det någon specifik anledning eller är det bara kärleken som är över?
Citera
2023-07-05, 22:26
Medlem
Citat:
Wow om detta stämmer så har den tråden haft rätt hela tiden och fy för att vara så grnomskillning som Linn i såna fall

Citat:
Det är slut dom kör varannan v hos Linn

Citat:

Berätta gärna mer. För några dagar sedan visste du inget om det, men nu vet du mer för att du har gemensamma vänner?
Citera
2023-07-05, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Undrar om Simon medvetet lägger upp att han minsann kan klippa gräs, besikta bil och städa tvättstugan samtidigt som han har hand om Belle för att det ska sticka i Linnsans ögon?

Känns som en tyst tävling mellan Simon och Linn om vem som är bäst på att vara ensam med barnet. Någon annan?
Det tror jag! Det var ju skåpluckor öppna innan. Han har till o med tänt ett ljus när han är klar!
Kul för Simon att få rå både sig, dotter och hus själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in