Igår, 22:10
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Hur tänker du? Linn själv var ju otrogen mot Simon en väldigt lång period med killen hon sen gick ut med att de var ett par...under tiden bodde Simon hemma i radhuset och trodde att han och Linn hade en relation...tror du Linn ville göra Simon olycklig? Linn har ju dessutom varit otrogen mot Simon vid ett tidigare tillfälle när hon knullade hans kompis...
Som dessutom är gudfar till Bell.
Så osmakligt
Citera
Idag, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Som dessutom är gudfar till Bell.
Så osmakligt

Den där prepper ska man inte svara, hen är en släkting lr vän till henne. Negligera bara!
Citera
Idag, 05:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finalen15
Den där prepper ska man inte svara, hen är en släkting lr vän till henne. Negligera bara!

Nej det är jag inte.

Jag försöker bara se på båda sidorna av en relation ,det är inte bara en sida som gjort fel.

Om man läser kommentarer så kan man se att läkaren har blockat Linn ,hon skriver det själv.

Linn måste försöka hitta på ett sätt att kunna ha en långvarig relation med någon ,tycker jag. Inget hon måste göra ,men det skulle vara bra för många.

1. För henne själv skulle det kunna vara bra.

2. För mannen skulle det också vara bra ,Linn är trevlig och utstrålar mycket kärlek.

Man kan dessutom se på hennes mor att Linn skulle vara ett kap. Nu ser man henne mycket i relation med Linn ,men hon ser till att Linn för uppleva mycket positiva saker som t.ex vara på melodifestivalen med sina döttrar

Bara visar att familjen är viktig ,även hennes syster är mycket familjevänlig som det kan upplevas.
Senast redigerad av Prepper Idag kl. 05:29.
Citera
Idag, 17:50
Medlem
Bara jag som reagerade på att Linn använder frasen ”tagen med storm” i sin senaste storytime på TikTok om killen som skickade blommor till henne, på samma sätt pratade hon om att Totte (B’s gudfar) i videon om B’s dop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in