2021-10-15, 16:48
Medlem
BoxInBags avatar
Är PEDOFILER.

Förlåt, men hur blåst och naiv är man inte om man inte fattar något så uppenbart? Tror ni att män som kräver helrakat gör det bara helt out of nowhere utan någon som helst bakomliggande och logisk förklaring?

När en snubbe ber eller försöker tvinga dig att raka bort allt hår och vara slät som en bebis så är det givetvis för att han tänder på BARN och önskar att du också var ett BARN.
Citera
2021-10-15, 16:52
Medlem
Och dem som gillar hår tänder på djur eller?
Citera
2021-10-15, 16:54
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prax^
Och dem som gillar hår tänder på djur eller?
Är människor med hår djur eller?

Bätte än så kan du nog.
Citera
2021-10-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoxInBag

Bätte än så kan du nog.
Det är dom både med och utan hår.
Citera
2021-10-15, 16:56
Medlem
Citat:

Bätte än så kan du nog.

Är människor utan hår barn? Får kvinnor inte tycka flintskalliga män är sexiga? Eller tänder de på bebisar utan huvudhår då?
Citera
2021-10-15, 16:56
Medlem
Nattjags avatar
Citat:
Är PEDOFILER.

Förlåt, men hur blåst och naiv är man inte om man inte fattar något så uppenbart? Tror ni att män som kräver helrakat gör det bara helt out of nowhere utan någon som helst bakomliggande och logisk förklaring?

När en snubbe ber eller försöker tvinga dig att raka bort allt hår och vara slät som en bebis så är det givetvis för att han tänder på BARN och önskar att du också var ett BARN.
Du vet det, eller hur?

Att det vanligaste och fullt rimliga svaret är att de inte vill ha hår i käften. Inte pedofili.
Citera
2021-10-15, 17:02
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeggyOlson
Är människor utan hår barn? Får kvinnor inte tycka flintskalliga män är sexiga? Eller tänder de på bebisar utan huvudhår då?
Låt mig omformulera frågan åt dig..

Vilka människor är det som inte har hår på könsorganen, utan är helt släta? Utgå ifrån att det inte existerar några rakhyvlar.
Citat:
Ursprungligen postat av Nattjag
Du vet det, eller hur?

Att det vanligaste och fullt rimliga svaret är att de inte vill ha hår i käften. Inte pedofili.
Ja, jag vet det.
Senast redigerad av BoxInBag 2021-10-15 kl. 17:05.
Citera
2021-10-15, 17:03
Medlem
TeaRexs avatar
Eller....så känns det bara fräschare och mer hygieniskt när det är rakat.
Citera
2021-10-15, 17:06
Medlem
BoxInBags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Hur kom du fram till detta, så här alldeles innan helgen? Slut på rakhyvlar, eller? Hade du något du ville diskutera, på riktigt?
Det är knappast någon nyhet för vare sig dig, mig eller någon annan.

Tycker bara det är lite skrämmande att ämnet aldrig förs upp på tal.
Citera
2021-10-15, 17:17
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:

Jag kräver förvisso aldrig att någon ska vara rakad, men jag tycker det är trevligt om det är lite friserat. Om en kvinna är helt slät så associerar jag inte det med att hon skulle vara ett barn baserat på avsaknaden av hår.

Oralsex är oftast mycket trevligare utan alltför mycket går, men det krävs ju förvisso inte att någon är prepubertalt slät för det... Lite hår är sexigt, tycker jag personligen.

Vad jag reagerade på var att du konstaterar att alla som "kräver" rakat är pedofiler, det är nog att väga in lite för mycket i fenomenet.
Citera
2021-10-15, 17:19
Medlem
Citat:

Så du menar alltså att alla som rakar sitt organ är pedofiler?
För mig var det en nyhet.

Varje gång jag mött en tjej och sett att hon varit rakad så har hon alltså varit pedofil utan att ha berättat det?

På något sätt känner jag mig kränkt av att ha använts som någon levande dildo för dessa pedofiler som rakat sina könsorgan med min nya kunskap om hur alla som vill ha rakade organ är pedofiler.

Vi måste organisera oss och avkräva ett #Metoo2 för denna kränkning, är du med mig??
Det här är ju förskräckligt!
Citera
2021-10-15, 17:21
Avslutad
"Män som kräver att kvinnor ska vara helrakade"? Ska man ha det kriteriet för vad pedofili är så är det många av och till.
Jag tror dock att de flesta vill ha könshår. Det ska lukta fittsvett och under armarna. Bara en norm om att det ska vara rakat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in