2002-06-08, 02:23
Bannlyst
........................
Citera
2002-06-08, 02:42
äldre konto (old)
Ej medlem
[color=blue]Jag är lat och glömmer logga in på msn... Pulade som vanligt med inställningarna på XP-n och har inte orkat fixa tillbaka det till automatisk inlogg när jag kopplar upp mig.
Hmmm. Jag kanske råkade ange fel oxo, vad vet jag, försök igen.

Om du bankar på langaren kan du räkna med trubbel.

Sälja skulden innebär att någon som tror sig kunna inkassera skulden (eftersom att dom är lite tuffare, typ) betalar dig en viss summa för att dom ska få lov att själva kräva snubben på lovorna. Detta kräver dock mer än bara ditt ord, därför är det bra att dina polare hänger med och intygar att snubben defakto är skyldig dig pengar.

Annars kan du be samma snubbe som eventuellt skulle kunna tänka sig att köpa din skuld att inakssera åt dig mot en viss kostnad, men då sitter du kanske där igen...

Om det handlar om småsummor föreslår jag att du drar lärdom av det hela. Om det handlar om stora summor kan det urarta...
Hur fan kunde du släppa pengarna????
[/color]
Citera
2002-06-08, 02:57
Bannlyst
Neee...tror inte jag behöbver sälja skulden...sån fjant är jag inte att jag inte klara mig på egen hand...dessutom ställar polarna upp gratis..fan man ska inte behöva betala sin kompisar för att hjälpa till slå sönder nån..
Citera
2002-06-08, 03:08
äldre konto (old)
Ej medlem
[color=blue]Jag vet inte riktigt hur en rättslig apparat skulle fungera, faktiskt. Verkar som om lagen gäller iblan och ibland inte, typ.

Det suger när sånt händer! Lycka till :!:

(Glöm inte baseballträ och yxa, annars kanske han inte fattar att det är allvar.)
[/color]
Citera
2002-06-08, 15:34
Medlem
okej, lägg ut namn mm. så tror jag att det finns en del som skulle slå han med nöje. iaf. så vill nog dom flesta veta vem det är..
Citera
2002-06-08, 15:37
Medlem
okej, lägg ut namn mm. så tror jag att det finns en del som skulle slå han med nöje. iaf. så vill nog dom flesta veta vem det är..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in