Killen vill ligga, du vet inte vad du vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
klarhimmel
Vi lärde känna varandra via dejtingsida och har träffats flera gånger
Citat:
en gång jag sade love you i chatten.
Att älska nån efter ett par träffar, speciellt nån från en dejtingapp är en grov varningssignal.
Citat:
han tar initiativ att prata om sex, då verkar han vara hur intresserad som hels och väldigt på.
Nej? Allvarligt? Vet NASA om att män är intresserade av sex och gärna pratar om sex med nån som är villig att ha sex?
Citat:
Han frågar inte om hur mina vardagar ser ut förutom vad jag äter till lunch/middag, och ibland säger god morgon. Jag berättar själv hur dagarna ser ut.
Ingen bryr sig om vardagar, det är väl för fan varför ni två håller på fjantar er på dejtingappar. Prata om din vardag gör du med dina kompisar. Ingen får stånd av att höra vad du åt till frukost och hur det påverkade färgen på ditt bajs.
Citat:
Har inte träffat någon av hans kompisar eller familjmedlemmar.
För att du är ett ligg, inget annat.
Citat:
Men när vi umgicks hade vi ganska trevligt(åtminstone jag känner så).
Dina känslor och verkligheten är oförenliga, se det jag skrev ovan om varningssignaler.
Citat:
Jag vill ha något seriöst.
Radera alla dejingappar, vänta lite... Jag ska tolka det som du egentligen menade: "Jag vill ha allt och inget och jag ska ha det med en gång och inte alls samtidigt."
Citat:
Vad säger ni om hans beteende?
Fair play. Han är inne på en knullapp och verkar få knulla. Du och alla andra kvinnor är fria att inte ligga om männen inte lever upp till era krav.
Citat:
(Förlåt för min dåliga svenska, då språket är inte mitt modersmål)
Din svenska är bättre än många renrasiga svennar.