2026-08-02, 20:50
Medlem
SmygerOmkrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
Tjena!
De senaste veckorna har varit en av mina sämsta veckor på länge så för å dämpa känslorna var det meckbordet som gällde. Ca 4 joints per dag i 18 dagar sträck. Nu har det gått 4 dagar sen min sista joint och jag sitter här i sängen helt svettig, kan inte blunda ögonen, mår JÄTTEILLA i magen plus att jag knappt åt något de senaste 2 dagarna och på tal om mat så kan jag inte, jag kan inte stoppa något i munnen utan o bli spyfärdig, fast vatten och väldigt lätta vätskor kan jag dricka.

Observera att jag har rökt på under bra del av mitt liv, det här är ej första gången. Fast det är definitivt första gången jag rökte så mycket.
Även att det var hasch jag rökte och inte grönt.

Så vad fan kan jag göra åt detta? Skriver i detta ögonblick i helt sinneslöst arg då jag inte kan sova (har ej sovt i +30 timmar) eller äta. Jävligt ÄCKLIG känsla.

Börja få lite ångest för vad jag utsatte min kropp för om jag ska va ärlig.

Jag vet att det måste vara någon form av en abstinens jag upplever och jag har sökt upp det och inget med värde hittades.

Är jävligt tacksam för upplysning och tips i denna fruktansvärda sits

Hoppas du tog en överdos heroin istället.
Citera
2026-08-14, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelsKit-V.47
Tjena!
De senaste veckorna har varit en av mina sämsta veckor på länge så för å dämpa känslorna var det meckbordet som gällde. Ca 4 joints per dag i 18 dagar sträck. Nu har det gått 4 dagar sen min sista joint och jag sitter här i sängen helt svettig, kan inte blunda ögonen, mår JÄTTEILLA i magen plus att jag knappt åt något de senaste 2 dagarna och på tal om mat så kan jag inte, jag kan inte stoppa något i munnen utan o bli spyfärdig, fast vatten och väldigt lätta vätskor kan jag dricka.

Observera att jag har rökt på under bra del av mitt liv, det här är ej första gången. Fast det är definitivt första gången jag rökte så mycket.
Även att det var hasch jag rökte och inte grönt.

Så vad fan kan jag göra åt detta? Skriver i detta ögonblick i helt sinneslöst arg då jag inte kan sova (har ej sovt i +30 timmar) eller äta. Jävligt ÄCKLIG känsla.

Börja få lite ångest för vad jag utsatte min kropp för om jag ska va ärlig.

Jag vet att det måste vara någon form av en abstinens jag upplever och jag har sökt upp det och inget med värde hittades.

Är jävligt tacksam för upplysning och tips i denna fruktansvärda sits

Låter som abstinens från starka synt noider, enligt mig.

På vanlig cannabis så får jag ingen sorts avtändning eller abs men på spice noider alla efter gen 1 ger stark abstinens.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in