2021-10-13, 00:20
Medlem
Jag hade nyligen sex med en tjej för första gången och vi hade sex flera gånger på samma kväll.

Hon var väldigt våt en av gångerna, och jag låg och smekte hennes klitoris.

Hon bad mig sluta och sa att "det var känsligt där."

Var det oskönt för henne?
Citera
2021-10-13, 00:23
Medlem
Du kan ju fråga nästa gång? Kommunikation tror jag det kallas
Hört talas om det ordet?
Citera
2021-10-13, 00:24
Medlem
Din dumma jävel du kan inte göra så efteråt det blir obehagligt då.
Citera
2021-10-13, 00:25
Medlem
Klitoris kan lätt bli överstimulerad. Du får ta det lite lugnt. Det är ingen knapp som är av och på. Smek henne på låren, kyss henne på halsen, alla såna initiativ gör en kvinna kåt. Kvinnor är dessutom olika. En del tål mer klitorisstimulering en del mindre.
Citera
2021-10-13, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chikano87
Din dumma jävel du kan inte göra så efteråt det blir obehagligt då.
Men skärp dig. Han är oerfaren, vill veta. Hjälp istället för att försöka framstå som världens mest erfarne.
Citera
2021-10-13, 00:30
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enstrykbraeda
Jag hade nyligen sex med en tjej för första gången och vi hade sex flera gånger på samma kväll.

Klitoris har 867 gånger fler nervändar och 234 gånger fler känselreceptorer än ett ollon på en erigerad kuk.

Vad som är skönt för en person kan vara oskönt för en annan.

Ja, om din teknik vid älskog är lika framstående som din kommunikationsförmåga så kan du nog utgå från att det var ”oskönt”.
Citera
2021-10-13, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Klitoris har 867 gånger fler nervändar och 234 gånger fler känselreceptorer än ett ollon på en erigerad kuk.

Vad som är skönt för en person kan vara oskönt för en annan.

Ja, om din teknik vid älskog är lika framstående som din kommunikationsförmåga så kan du nog utgå från att det var ”oskönt”.

Absolut på allt du säger, men det kan också handla om att hon inte är beredd att visa sig på det sättet för TS (eller för nån för den delen), då man inte är under kontroll när man genomgår en orgasm. Det är inte så ovanligt.
Citera
2021-10-13, 02:10
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:

Du är fan dummare än en strykbräda.
Faktum är att du fortfarande är oskuld och vill ha råd.
Ta inte där då.
Citera
2021-10-13, 02:31
Medlem
friskXORsjuks avatar
Riktigt fina tjejer med integritet och stolthet vill inte att man håller på och kladdar därnere.
Citera
2021-10-13, 02:34
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Du tog kanske i för hårt.
Citera
2021-10-13, 02:43
Medlem
IcyHearts avatar
Du kan ha tagit i för hårt. Eller gått för ”direkt på” utan annan stimulans innan..

Som nämnts så är klitoris väldigt känslig och olika kvinnor har dessutom olika känslighet i klitoris, osv.

När klitoris blir stimulerad när kvinnan är väldigt upphetsad och redo för det, då kan man oftast stimulera den ganska hårt, det kan då till och med krävas, för att uppnå orgasmen…

Det kräver ganska mycket teknik, finess , samt framför allt lyhördhet, för att stimulera klitoris på rätt sätt, (till orgasm). När du väl lärt dig exakt hur just en särskild kvinna vill ha det, så kommer det antagligen inte stämma in på nästa kvinna helt och hållet. Så om du träffar en ny, så måste du sannolikt lära dig hur just hon vill ha det…

Ovanpå allt detta, så är klitoris (samt i många fall även själva orgasmen), något väldigt intimt för kvinnor.
Dvs inte något de gärna blir alltför intima med, med någon som inte är välbekant, för dem. En del behöver tid, tillit. En del behöver till och med att det skall vara en seriös relation först, innan de kan slappna av med sådant.

Det bästa du kan göra, är att försöka klura ut hur just den kvinnan vill ha det. Samt ge det lite tid. Om det verkar knepigt och inte går naturligt, så kan du uttrycka en vilja att stimulera henne där, samt fråga om hon är okej med det, samt hur ho giller det bäst. Osv. Lycka till.
Citera
2021-10-13, 06:37
Medlem
Citat:

Men uppenbarligen eftersom hon bad dej sluta 😆 Testa smeka omkring klitoris istället för direkt på. Och variera dej. Mitt hetaste tips är att läsa på anatomin (hur musklerna sitter då) och M J U K T massera musklerna inifrån. Undvik att massera för nära tvåan eftersom det mer ger känslan av att vara bajsnödig än njut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in