2021-10-13, 07:14
Medlem
CenterMins avatar
Jag korde utan kondom. Jag tanker inte slicka min egen sperma. Det ar bogigt mannen!!!

Men ni har ratt, jag kunde gjort annat, smekat eller nat.. ..

Citat:
Ursprungligen postat av Asmodeusvult
Varför gav du inte henne en orgasm medan du vilade upp dig för en ny omgång?

Är du lite rubbad sexuellt och saknar förmåga att anpassa dig efter omständigheterna?

Citat:
Ursprungligen postat av KorvkastarN
Äsch kan hända den bäste, förklara läget och säg att du tar igen det nästa gång

Dock kunde du ju ha gått ner på henne osv efter du kom för att vara sjysst mot henne, då hade hon haft en annan uppfattning tror jag nu gav du nog en ”bryr mig bara om mig själv” vibe
Citera
2021-10-13, 07:15
Medlem
CenterMins avatar
sen mandags.. sa, 3 dagar blir det nu

Citat:
Ursprungligen postat av kossemu
Hur länge har du väntat på svar från henne? Har du skrivit till henne? Tycker det är konstigt med killar som ringer, och skulle kanske inte heller svara på det.

Det känns ju inte super lockande att ligga med nån som inte tillfredställer en, men om hon tycker om dig så spelar det ingen roll, då kommer hon höra av sig ändå.
Citera
2021-10-13, 07:16
Medlem
CenterMins avatar
dett dar ar desperationsvibbar pa hog niva.. . men vad har jag att forlora?! jag gor ett forsok. desperation ligger inte under mig.

Citat:
Ursprungligen postat av buffertzon
Bara langa ett sms och skriv "förlåt, det var första gången det där hände för mig. Om du vill ses igen lovar jag att göra det riktigt skönt för dig! "
Citera
2021-10-13, 07:17
Medlem
Ghastens avatar
Kan även vara att hon inte kände den där klicken hon ville. Eller att hon bara behövde knulla och inte blev nöjd.
Hon har flera killar på gång hon betar av. Sen kanske hon kontaktar dej igen när hon märker att hon behöver mr minuteman igen.
Citera
2021-10-13, 07:32
Medlem
KorvkastarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CenterMin
Jag korde utan kondom. Jag tanker inte slicka min egen sperma. Det ar bogigt mannen!!!

Men ni har ratt, jag kunde gjort annat, smekat eller nat.. ..

Kom på efter jag posta att du kanske kom i henne så då har jag full förståelse att man inte vill gå ner på henne
Citera
2021-10-13, 09:26
Medlem
mr-blackwells avatar
Citat:
Det är ju din sarre. Handen på hjärtat, har du aldrig smakat på din egen sperma? Menar naturligtvis inte att du ska äta henne ren. Jag skulle tagit en trasa och torkat lite och ligger hon på rygg är klittan inte nedsölad. Det minsta du kunde gjort om du nu har sperma skräck är att fingrat där nere. Eller tål du inte att få lite av din sats ens på handen?
Citera
2021-10-13, 16:29
Medlem
CenterMins avatar
Smaka sperma??! WTF har hant med dagens ungdommar??? Ar du dum eller?? aldrig att jag skulle gora det, vad ar nasta grej - stoppa ett finger i roven och nasta rida en dildo? det ar bogigt mannen!

Citat:
Ursprungligen postat av mr-blackwell
Det är ju din sarre. Handen på hjärtat, har du aldrig smakat på din egen sperma? Menar naturligtvis inte att du ska äta henne ren. Jag skulle tagit en trasa och torkat lite och ligger hon på rygg är klittan inte nedsölad. Det minsta du kunde gjort om du nu har sperma skräck är att fingrat där nere. Eller tål du inte att få lite av din sats ens på handen?

mr minuteman.. du gnider in det va?
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Kan även vara att hon inte kände den där klicken hon ville. Eller att hon bara behövde knulla och inte blev nöjd.
Hon har flera killar på gång hon betar av. Sen kanske hon kontaktar dej igen när hon märker att hon behöver mr minuteman igen.
Citera
2021-10-13, 16:33
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Smaka sperma??! WTF har hant med dagens ungdommar??? Ar du dum eller?? aldrig att jag skulle gora det, vad ar nasta grej - stoppa ett finger i roven och nasta rida en dildo? det ar bogigt mannen!

mr minuteman.. du gnider in det va?

Nej har kommit för snabbt själv med då och då. Gäller vara snabb att fortsätta med tunga och fingrar då.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in