2021-10-12, 21:58
Medlem
CenterMins avatar
Hej,
jag motte en vacker skon tjej i helgen som jag chattat med ett tag och vart forsta dejt var i onsdags och vi sags igen pa fredag och sen igen under lordagen som da resulterade i att vi gjorde det.

Nu till saken. Det gick snabbt! Jag menar det var fan skammigt hur snabbt det egentligen gick. 2 min max!

I vanliga fall brukar jag inte ha det har problemet. jag brukar ga 15-20 min och det racker gatt och val till att tacka alla aspekter av kroppen. Borjar med missionar, sen doggie, sen rider hon mig och sen avslutar vi i missionaren och jag kramar henne - val etablerad rutin tycker jag, gjort det ett par manga gangar med bra resultat. Aven om det varit forsta gangen. Men jag fattar inte vad som hande och jag ringde henne i mandags/igar, sa vart det inget svar och jag antar att det blir ghosting pa det.

Nagon som varit med liknande grej? alltsa WTF??!
Citera
2021-10-12, 22:37
Medlem
spermaoffrets avatar
Hur tolkar du situationen själv?

Vad känner du inför din snabbis
Citera
2021-10-12, 22:44
Moderator
pbos avatar
Rubrik ändrad från: Det gick snabbt!

/mod
Citera
2021-10-12, 22:47
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-10-12, 22:48
Medlem
Rymdstyrelsens avatar
Kan inte begripa varför en tjej som du ägnat 2 minuter åt sexuellt inte vill svara när du ringer.
Citera
2021-10-12, 23:07
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CenterMin
Hej,
jag motte en vacker skon tjej i helgen som jag chattat med ett tag och vart forsta dejt var i onsdags och vi sags igen pa fredag och sen igen under lordagen som da resulterade i att vi gjorde det.

Nu till saken. Det gick snabbt! Jag menar det var fan skammigt hur snabbt det egentligen gick. 2 min max!

I vanliga fall brukar jag inte ha det har problemet. jag brukar ga 15-20 min och det racker gatt och val till att tacka alla aspekter av kroppen. Borjar med missionar, sen doggie, sen rider hon mig och sen avslutar vi i missionaren och jag kramar henne - val etablerad rutin tycker jag, gjort det ett par manga gangar med bra resultat. Aven om det varit forsta gangen. Men jag fattar inte vad som hande och jag ringde henne i mandags/igar, sa vart det inget svar och jag antar att det blir ghosting pa det.

Nagon som varit med liknande grej? alltsa WTF??!
Varför gav du inte henne en orgasm medan du vilade upp dig för en ny omgång?

Är du lite rubbad sexuellt och saknar förmåga att anpassa dig efter omständigheterna?
Citera
2021-10-12, 23:15
Medlem
Hahahaha Jag känner med dig! Verkligen.

Jag kan kanske glädja dig med att en gång detta hände mig (Jag hann inte ens in utan av misstag kom i hennes mun/ansikte och hår) så sökte hon faktiskt upp mig och ville ses....(20 år senare, höggravid och desperat).
Citera
2021-10-12, 23:36
Medlem
Hur länge har du väntat på svar från henne? Har du skrivit till henne? Tycker det är konstigt med killar som ringer, och skulle kanske inte heller svara på det.

Det känns ju inte super lockande att ligga med nån som inte tillfredställer en, men om hon tycker om dig så spelar det ingen roll, då kommer hon höra av sig ändå.
Citera
2021-10-13, 01:06
Bannlyst
Bara langa ett sms och skriv "förlåt, det var första gången det där hände för mig. Om du vill ses igen lovar jag att göra det riktigt skönt för dig! "
Citera
2021-10-13, 01:10
Medlem
styckets avatar
Intressant att du tycker det är "wtf"
Citera
2021-10-13, 01:22
Medlem
KorvkastarNs avatar
Äsch kan hända den bäste, förklara läget och säg att du tar igen det nästa gång

Dock kunde du ju ha gått ner på henne osv efter du kom för att vara sjysst mot henne, då hade hon haft en annan uppfattning tror jag nu gav du nog en ”bryr mig bara om mig själv” vibe
Citera
2021-10-13, 02:38
Medlem
NewDawnFadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kossemu
Har du skrivit till henne? Tycker det är konstigt med killar som ringer, och skulle kanske inte heller svara på det.
Vad menar du, unga tös? Är det inte längre bra att samtala i telefon? Är skriva det enda nya sättet, eller vad menar du?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in