• 1
  • 2
2021-10-12, 19:23
Medlem
SaltoBarrancos avatar
Grattis.
Citera
2021-10-12, 20:09
Medlem
Frater_Frags avatar
Ett företag kan vänta med att skicka fakturan i upp till tre år. Så mitt råd är att sätta in den sparade slanten på ett konto med hyfsad ränta. I bästa fall så kommer det aldrig någon faktura, i sämsta fall så får du betala de senaste tre årens avgifter på ett bräde.
Citera
2021-10-12, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Kanske dags att ha lite bättre koll på ekonomin.

Jag upptäckte en gång att jag inte betalat två hyror. (Värden skickade ut avier för ett antal månader i stöten som jag brukade lägga in i min internetbank och inte tänka mer på sen). När jag upptäckte det fick jag panik och ringde så de omgående skickade avier så jag kunde betala. Fick aldrig någon förseningsavgift eller nåt. Numera stämmer jag av kontot dels den 25e att lönen kommit in och dels den siste att alla betalningar gått iväg korrrkt.
Citera
2021-10-16, 19:38
Medlem
Senast jag bodde i lägenhet så strulade Comhem till det. De fakturerade inte mig på flera år och jag sade upp det när jag flyttade ut, inga konstigheter. De ringde även under tiden och försökte lura på mig massa erbjudanden, öka hastigheten kostnadsfritt etc men jag ville inte att de skulle röra abonnemanget 😆
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in