2021-10-12, 10:45
Medlem
Som rubriken lyder, var köper man godaste pizzan? 😍
Citera
2021-10-12, 11:01
Medlem
Köper aldrig kebabpizza. Pizzafavoriten i Vasastan är Il Forno i Atlasområdet, men där hittar du garanterat inga kebabpizzor. Testa Birkapunkten på Torsgatan, där har de förortspizzor fast i innerstan.
Citera
2021-10-12, 11:06
Medlem
Gunnars Pizzeria ifall du vill ha en riktig fetmabomb. Iaf. när jag åt där sist vilket dock var några år sedan.
Citera
2021-10-12, 11:35
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Denna jävla eviga fråga om godaste jävla pizzan.. Har ätit pizza hela mitt jävla liv 45+ år och fortfarande idag kan jag inte säga vart den godaste pizzan finns för fanskapen smakar 95%
likadant och skiljer sig ytterst lite för att vara "dålig" och "jättesuperduperbästa" . Det är en smaksak
som skiljer sig från person till person. Oftast så säger ALLA att den godaste pizzan ligger i anknytning till
området denne bor.

Köp eller baka en deg och köp råvaror så får du sen bästa pizzan.
Citera
2021-10-12, 12:10
Medlem
Uttjatad fråga kanske men finns det någon kebabsås á la västkusten i Sthlm? Då menar jag den så kallade blandade såsen. Hälften vitlökssås, hälften stark sås eller någon slags tomatsås. Gärna rosafärgad i en inter sport-flaska.

Utan den såsen är jag tyvärr inte så intresserad av kebabpizza
Senast redigerad av kukensfarfar 2021-10-12 kl. 12:12.
Citera
2021-10-12, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukensfarfar
Uttjatad fråga kanske men finns det någon kebabsås á la västkusten i Sthlm? Då menar jag den så kallade blandade såsen. Hälften vitlökssås, hälften stark sås eller någon slags tomatsås. Gärna rosafärgad i en inter sport-flaska.

Utan den såsen är jag tyvärr inte så intresserad av kebabpizza

Vart är västkusten i Stockholm? Helt missat
Citera
2021-10-12, 14:47
Medlem
På västkusten i Sverige serveras en rosa blandad sås på kebabpizza. Undrade om någon sett en sådan i Sthlm.
Citat:
Ursprungligen postat av Svealapp
Vart är västkusten i Stockholm? Helt missat
Citera
2022-03-24, 00:10
Medlem
för Kampen!s avatar
Testa ”George på hörnet” -Dalagatan.
Deras kebab med bröd är grüm. Det enda jag äter från dom och har blivit en stammis… Vill testa pizzan nån gång men är strikt konservativ👌
Citera
2022-04-07, 18:55
Medlem
Tlagnojs avatar
Kebabmacka på birkapunkten. En kebabmacka är inte en kebab med bröd utan som en öppen calzone med en kebabtallrik i.

Jävligt bra grejer.
Citera
2022-04-07, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Kebabmacka på birkapunkten. En kebabmacka är inte en kebab med bröd utan som en öppen calzone med en kebabtallrik i.

Jävligt bra grejer.

Håller med!!
Citera
2022-04-07, 20:11
Medlem
Big Bosss avatar
God kebab och stockholm går inte ihop generellt.

Finns goda pizzerior som säljer neapolitanska pizzor i sthlm. Men aldrig ätit en god kebabpizza där.
Citera
2022-04-07, 20:15
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Boss
God kebab och stockholm går inte ihop generellt.

Finns goda pizzerior som säljer neapolitanska pizzor i sthlm. Men aldrig ätit en god kebabpizza där.

Är det månne för att Stockholmarna föredrar kebab på lamm/nöt (?) medan andra delar av Sverige oftare serverar fläskkebab?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in