2021-10-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Låter inge gott.

Du menar att snus är gott ?? Nä men skämt å sånt så är det väl en anledning till dessa "barnsmaker" som finns, att få såna som inte gillar snus/tobaksmaken att börja.
Citera
2021-10-11, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemlighemligsson
Är det så!?!?

Jag är ingen aktiv läsare utav hur farligt snus faktiskt är, jag känner att allt dödar oss långsamt vad det än är. Att använda dig utav en plastsmörkniv är ju också dåligt med tanke på att du sakta får i dig lite plast. Ska man leva ett liv där man är rädd för så mycket så tvekar jag på att det är ett njutbart liv. Jag snusar riktigt snus och är lika rädd för det som jag är rädd för att bluetooth kommer stråla ihjäl mig.
Citera
2021-10-11, 16:39
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Du menar att snus är gott ?? Nä men skämt å sånt så är det väl en anledning till dessa "barnsmaker" som finns, att få såna som inte gillar snus/tobaksmaken att börja.
Barnsmaker finns bara i påsar, jag kör bara lös och det är underbart gott men börjar bli för dyrt...
Citera
2021-10-11, 16:42
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LALLAREN666
Jag är ingen aktiv läsare utav hur farligt snus faktiskt är, jag känner att allt dödar oss långsamt vad det än är. Att använda dig utav en plastsmörkniv är ju också dåligt med tanke på att du sakta får i dig lite plast. Ska man leva ett liv där man är rädd för så mycket så tvekar jag på att det är ett njutbart liv. Jag snusar riktigt snus och är lika rädd för det som jag är rädd för att bluetooth kommer stråla ihjäl mig.

Så är det ju verkligen! men min gulatänder-tanke är ju fortfarande en grej
Citera
2021-10-11, 16:43
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Barnsmaker finns bara i påsar, jag kör bara lös och det är underbart gott men börjar bli för dyrt...

eventuellt skitdålig ide men köp påsar bara? vad ska du med lös till om du ändå ska susa fakesnus?
Citera
2021-10-11, 16:45
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:

måste det va lös om det ändå är fakesnus då?
Citera
Medlem
Citat:
Är det så!?!?

Är min teori på området och vet att en farbror som slutade och valde nikotinfritt alt. för si så där 15 år sedan fick jättedåliga tänder. På den tiden var det gjort av nån sorts majsstärkelse mm och blev ungefär som att gå med socker under läppen. Nu är det vad jag fattat inte samma typ längre.
Citera
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
eventuellt skitdålig ide men köp påsar bara? vad ska du med lös till om du ändå ska susa fakesnus?
Påsar smakar skit och känns som att ha papper i munnen.
Citera
Medlem
Citat:
Så är det ju verkligen! men min gulatänder-tanke är ju fortfarande en grej

Gula tänder kan du motverka igenom att faktiskt borsta tänderna, det hjälper. Finns alla möjliga sorts "whitening" har jag sett, har du testat dom? Pröva white snus ifall du snusar original.
Citera
2021-10-11, 16:47
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
måste det va lös om det ändå är fakesnus då?
Har snusat lös i mer än 50 år, så jag vill ha lös men helst utan nikotin så jag kan trappa ner då regeringen gör allt för att skinna oss snusare på pengar.
Citera
2021-10-11, 16:56
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76
Är min teori på området och vet att en farbror som slutade och valde nikotinfritt alt. för si så där 15 år sedan fick jättedåliga tänder. På den tiden var det gjort av nån sorts majsstärkelse mm och blev ungefär som att gå med socker under läppen. Nu är det vad jag fattat inte samma typ längre.

Fattar! kanske borde kolla upp vad dom stoppar i nu för tiden.. men känns ju orimligt att det ska va värre än tobak
Citera
2021-10-11, 16:57
Medlem
hemlighemligssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LALLAREN666
Gula tänder kan du motverka igenom att faktiskt borsta tänderna, det hjälper. Finns alla möjliga sorts "whitening" har jag sett, har du testat dom? Pröva white snus ifall du snusar original.

Fan borsta tänderna säger du, hur ofta gör du det? skoja, ja har nån jävla whitening tandkräm men tror inte det hjälper.. snusar white redan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in